Waarom doen die dingen het niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:16 schreef Senn88 het volgende:
Ik voel me gewoon gedwongen om nu te gaan koken omdat mijn tv en internet het niet doen. Maar ik ga protesteren.
Omdat ik in ontwikkelingsgebied woonquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom doen die dingen het niet?
Dat was jaren terug wel andersquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De datingscene hier is zo dood als disco joh
Heb je het nu over Faxie?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was jaren terug wel andersalle vrouwen weggejaagd door alle zure incels.
Dus geen aanraders?quote:
Ik wou geen namen noemen maar jaquote:
Sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was jaren terug wel andersalle vrouwen weggejaagd door alle zure incels.
Dus jij ook?quote:
Ik heb het opgegeven en wacht nu tot mijn prins op het witte paard mij komt reddenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus geen aanraders?
En waar zit jij op dan?
Ohhh haha dat lot (ehehhehhe) wacht mij ook denk ik. Op zich nog niet lang bezig maar zitten wel veel aandachthoeren op tinder.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven en wacht nu tot mijn prins op het witte paard mij komt redden
Ik zou niet durven johquote:
Ik werk in Deventer vlakbij het station. Zal ik casual aanwezig zijn daar tegelijk met jou? Volkomen spontaanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh haha dat lot (ehehhehhe) wacht mij ook denk ik. Op zich nog niet lang bezig maar zitten wel veel aandachthoeren op tinder.
Wil ook gewoon iemand tegen komen hier in de buurt en dat het dan klikt.
We zullen zien…
Oh en pasta met dingetjes
Oei sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Does niet zo tegen Barbanders moet ik je bijten
Casual gepland ;pquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik werk in Deventer vlakbij het station. Zal ik casual aanwezig zijn daar tegelijk met jou? Volkomen spontaan
Maar je zei sorryquote:
Tssskkk als je nu al zo begint gaat het ook nooit wat worden tussen ons Nootjes. Hard to get.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei sorry
[..]
Casual gepland ;p
Maar ik kom nooit in die contrijen joh. Niet echt in de buurt.
Was garpjequote:
Maar… alle pua kneusjes zeggen dat je hard to get moet doen om gewild te wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tssskkk als je nu al zo begint gaat het ook nooit wat worden tussen ons Nootjes. Hard to get.
Ik denk het wel ja. DM maar voor meer infoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het beter is dan mijn ambtenaar baantje dan sta ik er voor open
Verkapte versierpoging gespot!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. DM maar voor meer info
Ik hoor het al Nootjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar… alle pua kneusjes zeggen dat je hard to get moet doen om gewild te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |