Ik klaag niet, ik vind het vooral hilarischquote:Op maandag 18 juli 2022 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..]
Heb je airco op kantoor en dan nog klagen. Dat kan alleen in Nederland.
![]()
ik wil ookquote:Op maandag 18 juli 2022 11:46 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga zo even in mijn badje liggen denk ik
Jaloersquote:Op maandag 18 juli 2022 11:46 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga zo even in mijn badje liggen denk ik
Sjezus.. vervallen die dagen niet een keer vanzelf?quote:Op maandag 18 juli 2022 11:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog even een vakantie check gedaan...... hoeveel dagen ik nog heb.
124 dagen.. ofwel 25 weken over nog
Ik zei tegen mn (voormalige) baas: Fijne kerst, tot 2023!
Parasol erboven?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde ook een badje op m'n balkon maar zonder schaduw ga ik er ook niet in liggen.
Knappe parasol danquote:
Kwestie van een grotere parasol kopen en die zo nu en dan een metertje opschuiven afhankelijk van hoe de zon draaitquote:Op maandag 18 juli 2022 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knappe parasol danDat past dan weer niet. Met de parasol die ik heb past m'n stoel er net onder.
Ik heb een groot balkon, maar niet zo grootquote:Op maandag 18 juli 2022 12:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kwestie van een grotere parasol kopen en die zo nu en dan een metertje opschuiven afhankelijk van hoe de zon draait
Eerst je balkon uitbreiden dus.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een groot balkon, maar niet zo groot
De oven hoeft haast niet meer aan.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jaloers
Vandaag thuiswerken en dan de rest van de week maar de airco op kantoor opzoeken denk ik.
Al mag ik morgen eerst nog naar een crematiehet is altijd al zo tyfuswarm in dat crematorium
Ander huis kopen.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst je balkon uitbreiden dus.
In de tussentijd, schaduwdoek?quote:
Te schuin. Dan moet ik eerst ergens nog een extra paal maken om hem aan te bevestigen.quote:
Sad.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te schuin. Dan moet ik eerst ergens nog een extra paal maken om hem aan te bevestigen.
Woon hier tien jaar, we hebben alles al geprobeerd
We maakten al grappen dat ze hem gewoon op de parkeerplaats kunnen zetten (even een disclaimer, dit soort dingen zou ie zelf ook zeggen, voordat daar commentaar op komtquote:Op maandag 18 juli 2022 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De oven hoeft haast niet meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |