Ditquote:
Dat zijn vooral bejaarden, digibeten en mensen die op e.o.a. manier nog steeds alleen met cashgeld willen betalen. Het liefst met lekker veel kleingeld, zodat de rij lekker wordt opgehouden terwijl ze hun centjes staan uit te tellenquote:Op maandag 18 juli 2022 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de mensen die bij de reguliere kassa's in de rij staan en zeker als ze maar een paar producten hebben. Lutsers
Vind het vaak een mooie ruime winkel... maar bij de kassa staan zwaailichten want daar gebeurt het!quote:
Dirk heeft daar wat op gevonden... ze hebben daar bij de kassa een klein machinetje waar je al je kleingeld in kan gooien... sorteert het voor je en je kunt het zo meenemen in je betaling... (Scheelt weer extra tellen door de kassamedewerker... minder oponthoud.)quote:Op maandag 18 juli 2022 09:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zijn vooral bejaarden, digibeten en mensen die op e.o.a. manier nog steeds alleen met cashgeld willen betalen. Het liefst met lekker veel kleingeld, zodat de rij lekker wordt opgehouden terwijl ze hun centjes staan uit te tellen
Dat moet ook haast wel van wat ik zag...quote:Op maandag 18 juli 2022 09:47 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, en ook bijna altijd een controle
Mijn buurman (40) vertelde dat hij het op vakantie voor het eerst gebruik had gemaakt van de handscanner (wtf). Hij wist alleen niet hoe hij de bananen moest scannen, dus bij de kassa heeft hij meteen een medewerker aangesproken. Kon hij meteen alle boodschappen op de band leggenquote:Op maandag 18 juli 2022 09:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zijn vooral bejaarden, digibeten en mensen die op e.o.a. manier nog steeds alleen met cashgeld willen betalen. Het liefst met lekker veel kleingeld, zodat de rij lekker wordt opgehouden terwijl ze hun centjes staan uit te tellen
Ha fantastisch. Nooit gezienquote:Op maandag 18 juli 2022 09:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dirk heeft daar wat op gevonden... ze hebben daar bij de kassa een klein machinetje waar je al je kleingeld in kan gooien... sorteert het voor je en je kunt het zo meenemen in je betaling... (Scheelt weer extra tellen door de kassamedewerker... minder oponthoud.)
quote:Op maandag 18 juli 2022 09:53 schreef Het_Bokje het volgende:
Een wolvenshirt straalt ook geen vertrouwen uit.
Waarom is dat?quote:Op maandag 18 juli 2022 09:55 schreef Raw85 het volgende:
tja als je alleen condooms, vaseline en een komkommer koopt dan val je wel op daar natuurlijk
Ze vragen daar ook bijna standaard om in je tas te kijken, dat is de grootste reden dat ik er niet kom.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind het vaak een mooie ruime winkel... maar bij de kassa staan zwaailichten want daar gebeurt het!
voorruitquote:Op maandag 18 juli 2022 09:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik dacht gauw ff boodschappen doen voordat het veeeeeeeeeeel te warm wordt buiten...
Eventjes naar DIRK geweest voor wat aanbiedinkjes...
Kom ik bij de kassa... Alleen nog maar zelfscan... Heel modern natuurlijk en dit is wat de klant wil natuurlijk...![]()
Ik zeggen: Kan ik niet bij een 'normale' 'kletskassa' met mooie kassadame waarmee ik kan flirten?![]()
(Ze hebben nog 1,5 kassa waarvan eentje gecombineerd is als 'klantenservice'...)
Nou voorruit dan maar zegt een jonge dame... (Had denk ik haar vader kunnen zijn!)
Maar wat ik zeggen wou... ze staan daar met 2 man die scankassa's te controleren...
Alles ook ombouwt met glas zodat je aan één kant eruit moet...
Man man man wordt daar zoveel gesjoemeld dan??? (Maar misschien woon ik in een pauperwijk...)
Klacht: DIRK vertrouwt zijn klanten niet!
En jullie? Jullie supers ook meer en meer alleen maar zelfscan met controle?
Is het een ordinaire bezuinigingsmaatregel? (Kassa mensen eruit!)
(Ik verlang weer naar de Aldi, want daar kennen ze die poespas niet...)
Die hebben ze dan ook alleen in paupergebied, wat een vreselijke zielloze winkel.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Wij hebben geen Dirk van den Broek hier.
quote:Op maandag 18 juli 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ze dan ook alleen in paupergebied, wat een vreselijke zielloze winkel.
Ik zit lachend in de auto terwijl ze je tas nog steeds controlerenquote:Op maandag 18 juli 2022 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de mensen die bij de reguliere kassa's in de rij staan en zeker als ze maar een paar producten hebben. Lutsers
Vind ik best. Ik heb geen hekel aan boodschappen doen en mijn zoontje van twee vind het zelfs leuk (en ik dus ook)quote:Op maandag 18 juli 2022 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit lachend in de auto terwijl ze je tas nog steeds controleren
Inderdaad. Steeds vaker is er gewoon geen rij bij de normale kassa's, omdat zelfoverschattende debielen denken dat ze sneller zijn dan een kassière en autisten te bang zijn voor het menselijk contact.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:52 schreef ludovico het volgende:
Als die pauper Albert heyn je bonuskaart checked steeds, en na 10x controleren nog niet begrijpt dat je geen steeldief bent. Wordt het toch vervelend.
Zelfscan 9/10x trager. Het is alleen sneller als de rij voor normaal tifuslang is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |