Wie zegt dat het de buurman zelf niet is?quote:Op maandag 18 juli 2022 08:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Kat van de buren komt regelmatig in m'n tuin schijten...
Is dat Jeroen, van @mascara-klodder?quote:Op maandag 18 juli 2022 09:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Honten zijn veel betere jagers. Daarbij, ooit weleens een jagdkad gezien?
Tevens @:pisces29
Ik heb ook heel wat muizen en duiven voor de deur gehad.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is dat Jeroen, van @:mascara-klodder?
Mijn poes bracht nog weleens een houtduif mee naar huis.
Heb ik al onze honden nog niet zien doen.
Vandaar dat mensen ook honten i.p.v. kadden gebruiken voor de jacht. Kadden zijn nu eenmaal te dom om te trainenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:26 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb ook heel wat muizen en duiven voor de deur gehad.
Kadden zijn uitstekende jagers .
Wat heb je nou aan een hont
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:02 schreef Nine. het volgende:
Kadden zijn volkomen nutteloze beesten. Ooit een reddingskad, blindegeleidekad, reddingskad of drugskad gezien?![]()
Tevens @Pisces29
Ooit weleens een kat op jacht gezien?quote:
Honden helpen de jager.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen ook honten i.p.v. kadden gebruiken voor de jacht. Kadden zijn nu eenmaal te dom om te trainen![]()
Met die vallen heb ik wel eens gehad dat de pindakaas eruit was gegeten zonder dat de val afging.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:05 schreef herverwijderd het volgende:
Deze moet je hebben, dan heb je nooit meer dat de val getript is maar er geen dooie muis in zit.
[ afbeelding ]
En verder... als die muis dusdanig gewond is dat hij dood gaat ruik je het vanzelf
Poeh, nou, inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:05 schreef herverwijderd het volgende:
Deze moet je hebben, dan heb je nooit meer dat de val getript is maar er geen dooie muis in zit.
[ afbeelding ]
En verder... als die muis dusdanig gewond is dat hij dood gaat ruik je het vanzelf
Echt nog nooit meegemaakt met deze vallen. Wel met van die knijpvallen of nog erger, die flut houten valletjes.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:10 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Met die vallen heb ik wel eens gehad dat de pindakaas eruit was gegeten zonder dat de val afging.
Maar die gulzige klootzak had wel zijn nek gebroken in de val die er een paar meter naast stond
Heerlijk sappig verhaalquote:Op maandag 18 juli 2022 11:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Poeh, nou, inderdaad.
Elke keer als ik mijn computer aanzette, kwam er een vuile lucht naar boven.
Toen ik het computertafeltje wat naar voren had geschoven, kon ik erachter kijken.
Ik kon zo gauw niets zien.
Er was een doosje achter het tafeltje gevallen, dus die ging ik maar meteen even meepakken.
Die voelde zwaarder aan dan verwacht.
Niet veel, maar toch...
Toen ik in het doosje keek, lag er een dode muis in te stinken, al vastgeplakt van z'n eigen lichaamssappen.
Het doosje werd z'n kistje, terwijl ik hem ter aarde bestelde in de grijze kliko.
Ik had er nog een plastic zakje omheen gedaan, tegen de vliegen. Vandaar.
Intelligentie is het verstandelijk vermogen dingen te begrijpen en dat begrip succesvol te kunnen gebruiken. En daar zijn honten gewoon veel beter in dan kaddenquote:Op maandag 18 juli 2022 11:00 schreef marc0871 het volgende:
Katten zijn niet zo dom om zich te laten trainen om te apporteren.
Wat denk je van een levende duif?quote:Op maandag 18 juli 2022 11:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een dooie duif ergens in huis is erger
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 juli 2022 11:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat denk je van een levende duif?
Bij ons was er een keer een duif door het zolderraam naar binnen gekomen.
Die kon de weg naar buiten niet meer vinden en heeft zich uit paniek verschillende keren ontlast.
Tegen de muur, over het naaitafeltje van moeders, de kap van de lamp, de verwarmingsketel, en de bijna droge was, die mijn moeder er 's ochtends al had opgehangen.
Met veel moeite hebben we hem gevangen en door het zolderraam weer naar buiten gestoken.
Zolderraam dicht, zodat ie niet weer naar binnen kon.
Hij heeft nog een tijdje over het raam gelopen en op de houten rand gezeten.
Na een half uur zat hij er nog.
Na een uur was hij weg.
Ik had dat laatst ookquote:Op maandag 18 juli 2022 11:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat denk je van een levende duif?
Bij ons was er een keer een duif door het zolderraam naar binnen gekomen.
Die kon de weg naar buiten niet meer vinden en heeft zich uit paniek verschillende keren ontlast.
Tegen de muur, over het naaitafeltje van moeders, de kap van de lamp, de verwarmingsketel, en de bijna droge was, die mijn moeder er 's ochtends al had opgehangen.
Met veel moeite hebben we hem gevangen en door het zolderraam weer naar buiten gestoken.
Zolderraam dicht, zodat ie niet weer naar binnen kon.
Hij heeft nog een tijdje over het raam gelopen en op de houten rand gezeten.
Na een half uur zat hij er nog.
Na een uur was hij weg.
Honden kan je goed trucjes leren, ja.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Intelligentie is het verstandelijk vermogen dingen te begrijpen en dat begrip succesvol te kunnen gebruiken. En daar zijn honten gewoon veel beter in dan kadden
Of een vliegenplaag...quote:Op maandag 18 juli 2022 11:05 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Crusoequote:Op maandag 18 juli 2022 10:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is dat Jeroen, van @:mascara-klodder?
Mijn poes bracht nog weleens een houtduif mee naar huis.
Heb ik al onze honden nog niet zien doen.
Schattig! Twee buren van mij hebben ook teckels , ik vind ze tof.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is Crusoe![]()
Hij maakt de leukste, mafste en spannendste dingen mee samen met zijn zusje Daphne en zijn ietwat dommige broertje Oakley.
Ze zijn beroemd over heel de wereld.
Althans, bij mensen die een Teckel hebben![]()
Ze zijn geweldigquote:Op maandag 18 juli 2022 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schattig! Twee buren van mij hebben ook teckels , ik vind ze tof.
Aww dat is liefquote:Op maandag 18 juli 2022 13:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zijn geweldig
En het zijn natuurlijk ook jachthonden.
Het enige wat Jeroen te pakken heeft gekregen zijn hommels trouwens![]()
Vorig jaar stond ik konijntjes te fotograferen terwijl ze los naast me zat. Ze bleef dus gewoon zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |