wel vestje mee voor de zekerheid, zit daar altijd op de tochtquote:Op maandag 18 juli 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n luchtige broek van de C&A en een tanktop ofzo.
Klinkt goed.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n luchtige broek van de C&A en een tanktop ofzo.
quote:Op maandag 18 juli 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel vestje mee voor de zekerheid, zit daar altijd op de tocht
Ik heb van die korte sweatpants. Zit ook wel lekker.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Hier gegaan voor korte broek en luchtig shirt, m'n lichte korte broek durf ik niet aan, want UITERAARD ongesteld vandaag.
voor op je werk?quote:
Ja, zoiets heb ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die korte sweatpants. Zit ook wel lekker.
heb je genoeg schaduw daar?, anders niet verstandig als je teveel in de brandende zon zitquote:Op maandag 18 juli 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Hopelijk is het niet te heet voor de hangmat vanmiddag.
Zeker niet voor een ijsdraakjequote:Op maandag 18 juli 2022 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
heb je genoeg schaduw daar?, anders niet verstandig als je teveel in de brandende zon zit
Tuin is op het oosten, dus ik kan mooi in de schaduw van het huis hangen.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
heb je genoeg schaduw daar?, anders niet verstandig als je teveel in de brandende zon zit
Wat je wel wil horen etc.?quote:
Snap ik.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik zie enorme en denk huehue.
Van die vleeskleurige half opgeblazen zeppelins in bed.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik zie enorme en denk huehue.
Klinkt niet fijnquote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die vleeskleurige half opgeblazen zeppelins in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |