quote:Op zaterdag 13 januari 2018 12:21 schreef Harvest89 het volgende:
De titel zegt al genoeg denk ik.
Na meerdere relaties en dates ben ik tot de conclusie gekomen dat vrouwen ontzettend saai en irritant zijn. Een man is gewoon beter af zonder. Het enige wat leuk is in het omgaan met een vrouw is de seks. Voor de rest kun je het beste omgaan met mannen.
Vraag je maar eens af wat je nu eigenlijk buiten de seks aan een vrouw hebt. Niets. Want ze zijn hartstikke saai, en ze hebben totaal geen humor. Ze proberen je voornamelijk de les te lezen, hebben de hele tijd kritiek, en maken overal een drama van.
Vrouwen weten dit zelf ook. Dat is ook de reden waarom bijna elke vrouw hard op zoek is naar een bad boy die niet te temmen is, en die haar elke avond in elkaar mept. Dat geeft tenminste wat sensatie in haar leven.
Kijk ook eens hoe zwak de westerse man is geworden in vergelijking met vroeger. De moderne westerse man is een mietje, een betamannetje, een cuckold. En dat komt door jarenlang doorgeslagen feminisme. Dit moet zo snel mogelijk stoppen.
Klacht: Vrouwen zijn overrated en een man is beter af zonder.
Vrouwen zijn beter af zonder jou.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:44 schreef Hyaenidae het volgende:
De titel zegt al genoeg denk ik.
Na meerdere relaties en dates ben ik tot de conclusie gekomen dat vrouwen ontzettend saai en irritant zijn. Een man is gewoon beter af zonder. Het enige wat leuk is in het omgaan met een vrouw is de seks. Voor de rest kun je het beste omgaan met mannen.
Vraag je maar eens af wat je nu eigenlijk buiten de seks aan een vrouw hebt. Niets. Want ze zijn hartstikke saai, en ze hebben totaal geen humor. Ze proberen je voornamelijk de les te lezen, hebben de hele tijd kritiek, en maken overal een drama van.
Vrouwen weten dit zelf ook. Dat is ook de reden waarom bijna elke vrouw hard op zoek is naar een bad boy die niet te temmen is, en die haar elke avond in elkaar mept. Dat geeft tenminste wat sensatie in haar leven.
Kijk ook eens hoe zwak de westerse man is geworden in vergelijking met vroeger. De moderne westerse man is een mietje, een betamannetje, een cuckold. En dat komt door jarenlang doorgeslagen feminisme. Dit moet zo snel mogelijk stoppen.
Klacht: Vrouwen zijn overrated en een man is beter af zonder.
Maar wel even de OP quoten hequote:Op zondag 17 juli 2022 20:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beter af zonder jou.
Onterechte klacht.
Kun je het ook zo bewerken dat het lijkt of ik de OP geschreven heb anders?quote:Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar wel even de OP quoten he
Ben je bang dat ik hem weghaal?
Nee want jij bent een vrouw dus dan klopt het niet.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:47 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Kun je het ook zo bewerken dat het lijkt of ik de OP geschreven heb anders?
Zie je dit is dus wat ik bedoel. Is gewoon helemaal niet grappig.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:20 schreef Selenophilia het volgende:
Er moet echt een subforum INC komen waar alle incels kunnen verzamelen.
moest vanmiddag nog lachen om wat opmerkingen van m’n zus man, betekent dit nu dat ik haar wil neuken!?quote:Op zondag 17 juli 2022 21:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zie je dit is dus wat ik bedoel. Is gewoon helemaal niet grappig.
Als een man om jouw reactie moet lachen doet hij dat omdat hij hoopt dat hij je straks mag penetreren.
Pics van je zus?quote:Op zondag 17 juli 2022 21:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
moest vanmiddag nog lachen om wat opmerkingen van m’n zus man, betekent dit nu dat ik haar wil neuken!?
drop eerst maar eens wat pica’s van die dikke hoerenmoeder van je, dan zien we daarna wel verderquote:
quote:Op zondag 17 juli 2022 21:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
drop eerst maar eens wat pica’s van die dikke hoerenmoeder van je, dan zien we daarna wel verder
Boos.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zie je dit is dus wat ik bedoel. Is gewoon helemaal niet grappig.
Als een man om jouw reactie moet lachen doet hij dat omdat hij hoopt dat hij je straks mag penetreren.
Dat kan wel.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:37 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Boos.
Wel zielig dat je niet gewoon met een vrouw kan lachen of praten.
Dat vraagt je moeder zich ook af na jou.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat kan wel.
Maar als er eenmaal geneukt is vraag ik me af wat ze nu eigenlijk toevoegt.
quote:Op zondag 17 juli 2022 21:39 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dat vraagt je moeder zich ook af na jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |