Jemig, 3 zelfde paren meenemen... Erg snugger is het allemaal nietquote:Op zondag 17 juli 2022 20:41 schreef Remco het volgende:
Dat verhaal van Nageeye op NOS leest wel heel raar weg.
https://nos.nl/l/2437143
Vier op een rij dan!quote:Op zondag 17 juli 2022 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kendell Williams gaat opgeven. Noteer maar alvast.
Is er wel, maar geen tv-zender die dat gebruikt volgens mij.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er überhaupt een aparte stream voor de technische onderdelen?
WA op Youtube heeft het wel.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is er wel, maar geen tv-zender die dat gebruikt volgens mij.
De PLAYER had die streams wel toen ES de rechten nog had
Ik denk niet helemaal 3 dezelfde paren, er is wat discussie over of je die alphafly's moet inlopen of niet, dus ik denk dat die 3 paar met verschillende kilometers erop meehad.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig, 3 zelfde paren meenemen... Erg snugger is het allemaal niet
Bij World Athletics kun je wel het kogelslingeren volgen via een stream.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er überhaupt een aparte stream voor de technische onderdelen?
Dat is onhandig, want worstelen is geen onderdeel van de zevenkamp.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:50 schreef The_Undertone het volgende:
Vidts aan het worstelen met het hoogspringen
Is het eindelijk weer met publiek, krijg je deze troep inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Tokyo, dat het WK van 2025 eerder deze week toegewezen kreeg, concurrentie had van onder meer Nairobi. Dus géén WK met volle bak non-stop feest, dat is een domper van jewelste, zeker na ruim twee dagen van de wat suffe sfeer in Eugene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |