abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205821090
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:24 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Wat was er zo bijzonder tijdens je 35e itt je 50e? Dan weet ik dat alvast voor mezelf :)
Ik was nog jong (maar wel volwassen genoeg om mee te tellen) en alles was mogelijk, ik reisde veel en stond optimistisch in het leven, En had ook veel geld te besteden.
Nu lijkt het eigenlijk alleen maar bergafwaarts te gaan, steeds minder geld over, geen rust en stabiliteit meer, okay ik voel me nog steeds wel jonger dan dat ik ben en doe mijn best om er iets van te maken maar toch.

Ik mis vooral de levenslust en energie die ik toen had.
pi_205821105
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:45 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Ik was nog jong (maar wel volwassen genoeg om mee te tellen) en alles was mogelijk, ik reisde veel en stond optimistisch in het leven, En had ook veel geld te besteden.
Nu lijkt het eigenlijk alleen maar bergafwaarts te gaan, steeds minder geld over, geen rust en stabiliteit meer, okay ik voel me nog steeds wel jonger dan dat ik ben en doe mijn best om er iets van te maken maar toch.

Dankje. succes
pi_205821520
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:45 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Steeds minder geld over. Minder rust en stabiliteit. Is er iets waarover ik me zorgen moet maken? ;(
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')