Kunnen ze die allemaal loten ja? Dacht dat je er aardig wat kon ontlopen toch? AZ heeft een geplaatste status.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijke tegenstanders voor AZ en Twente bij de laatste loting. Genoeg pittige mogelijkheden.
Er staat dan ook 'seeded clubs' boven de eerste kolom en 'unseeded clubs' bij de tweede kolom.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kunnen ze die allemaal loten ja? Dacht dat je er aardig wat kon ontlopen toch? AZ heeft een geplaatste status.
Dat zie ik. Maar voor AZ moet het dan toch goed te doen zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er staat dan ook 'seeded clubs' boven de eerste kolom en 'unseeded clubs' bij de tweede kolom.
Die bovenste 4 moet je toch ontlopen lijkt me.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zie ik. Maar voor AZ moet het dan toch goed te doen zijn?
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er staat dan ook 'seeded clubs' boven de eerste kolom en 'unseeded clubs' bij de tweede kolom.
Belgische clubs pakken we vrijwel altijd wel, die liggen ons historisch goed. Dus zet AZ maar weer tegen Antwerp of Anderlecht, pakken we.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die bovenste 4 moet je toch ontlopen lijkt me.
En Wolfsberger heb ik nog nachtmerries van, maar die zullen niet weer zoveel geluk hebben
Ben je nu weer voor AZ?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Belgische clubs pakken we vrijwel altijd wel, die liggen ons historisch goed. Dus zet AZ maar weer tegen Antwerp of Anderlecht, pakken we.
Mooi affiche en volgens mij niet eens onverslaanbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fiorentina - FC Twente/Cuc....
Boh, gave trip ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godsamme, meteen de zwaarste te pakkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gil Vicente/Riga stelt toch heel weinig voor?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie ze beide er wel uitvliegen, wel een erg mooi affiesje natuurlijk voor Twente.
Van die vervelende Portugezen tegen een instabiel AZ zonder Midtsjeu, ik heb er een hard hoofd in. Zeg ik wel met alle clichés in het achterhoofd want ik heb ze zelden zien spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gil Vicente/Riga stelt toch heel weinig voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |