Ze moeten niet zo jankenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat dimitri en like mike dan niet de complete set live wilden uitzenden ofzo
Geen idee, ik kijk via YTquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
is ziggo al vanaf 10 voor 11 op even geduld?
Slaapsequote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wens jullie nog veel plezier het laatste anderhalf uur!
tot de volgende
die kunnen mij gestolen worden eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat dimitri en like mike dan niet de complete set live wilden uitzenden ofzo
Waar is dit?quote:Op zondag 17 juli 2022 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/eyxjRwi
genot man
benieuwd of ik die set van pat b nog terug kan vinden. zaten paar zeer goede tracks in
Daar leek ik wel beetje op laatste uurtjequote:
Nicequote:Op zondag 17 juli 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Daar leek ik wel beetje op laatste uurtje
weer fris en fruitig?quote:Op zondag 17 juli 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Daar leek ik wel beetje op laatste uurtje
Fris wel, fruitig nog nietquote:
Zonder twijfelquote:Op zondag 17 juli 2022 18:21 schreef suzi1 het volgende:
genoeg vloeibare bruine boterhammen gister gegeten denk
Klikquote:
Denk het nietquote:
Ja dat heb ik soms ook alleen niet op youtube. Twitch wel bijv.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:13 schreef suzi1 het volgende:
als ik ze weer zie zal ik t proben. tijdje terug werden alle caps steeds zwarte vlakken
Weet jij wie dat is? Ik herken het gezicht maar weet de naam niet.quote:
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 17 juli 2022 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Weet jij wie dat is? Ik herken het gezicht maar weet de naam niet.
Het is vast een hele bekende house djquote:
Dat zijn die dames...bedoelde eigenlijk die man die er even bij stond.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:22 schreef suzi1 het volgende:
had ik ze teruggevonden met terugspoelen. druk ik weer voorruit pfff
helaas is daar geen streampie vanquote:Op zondag 17 juli 2022 19:22 schreef engine het volgende:
KoekoekDimitri K sloot gisteren de uptempo stage af. Wat een geweld
footworx stage op tomorrowland vandaag.
[ afbeelding ]
Jij was druk aan het zoekenquote:
das die zanger van aerosmithquote:Op zondag 17 juli 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Jij was druk aan het zoeken
Gifje van mrsloveable
[ afbeelding ]
Ik ging googlenquote:
awh tof!quote:
En iets minder trolquote:
Van hunquote:
Volgens mij zijn ze ook helemaal niet bij de hardstyle stage geweest. Dat had misschien wat beter gepast.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
toen ik gister van de radio terugschakelde naar tomorrowland voelde het echt heel traag
Kölsch....nooit van gehoord.quote:
Zo nog wel meer denk ikquote:Op zondag 17 juli 2022 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ach meisje moest huilon van zwitserland
hele dagen sport ineensquote:Op zondag 17 juli 2022 20:02 schreef engine het volgende:
World matchplay is ook begonnen gisteren. Weekje darts genot
Om half 10 finale wk hockey met onze meisjesquote:Op zondag 17 juli 2022 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hele dagen sport ineens
tour, ek, f1, darts
lol!quote:Op zondag 17 juli 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Om half 10 finale wk hockey met onze meisjes
Apart wel ja.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
martin garrix sluit af vanavond zie ik
en zo te zien hierna een halve set, en dan terugblik van gister en daarna weer terug live. blijf het appart vinden gisteren ook al zoiets
quote:
Ohja had even verkeerd gekeken. Lost frequencies draait een uur en we krijgen dus een half uur te zien.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan krijgen we dus 2 stukjes van gister, en dan weer gewoon volle set
[ afbeelding ]
ik summery james ofzo en dan stukje timmy trumpet
ja preciesquote:Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja had even verkeerd gekeken. Lost frequencies draait een uur en we krijgen dus een half uur te zien.
Nog niet gezien dus ook niet erg. Al vind ik beetje jammer dat we dit niet hele uur mogen zien.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef suzi1 het volgende:
maar als we stukje trumpet krijgen vind ik niet erg
Hoef het niet persé te zien hoor. Zou wel kijken.quote:
quote:
Hoeft niet hoor, toch bedanktquote:Op zondag 17 juli 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
haha kan wel streamen, maar dan heb je geen geluid, want ik zit ook muziek te luisteren![]()
anders heb je dat door elkaar
Ja even opnieuw gestart en loopt nu weer lekkerquote:
okequote:Op zondag 17 juli 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, toch bedankt![]()
Heb darten op staan. Lees wel ergens of ze winnen.
Ja en dat is in langzame modus dus kun je maar 1x per halve minuut berichtje plaatsen.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2022 21:19 schreef engine het volgende:
Dit is precies het soort house dat ik niet leuk vind.
zelfde grapje als gister, halverwege de set niet meer live, straks wel weerquote:
Wie komen er zo? En is de eindshow ook live?quote:Op zondag 17 juli 2022 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zelfde grapje als gister, halverwege de set niet meer live, straks wel weer
marshmellow en dan martin garrix, als het goed is beiden live jaquote:Op zondag 17 juli 2022 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie komen er zo? En is de eindshow ook live?
Ja ik ook. Snap het nut hiervan ook niet echt.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Toch vaag waarom ze steeds dingen herhalen...
Ik zie liever wat er nu live is op mainstage
Ja dat kan ik mij dan ook weer niet voorstellen. Dit is toch zo'n beetje het grootste podium waar je kunt staan voor dit soort muziek. Waarom zou je dat niet aan een zo'n groot mogelijk publiek laten zien?quote:Op zondag 17 juli 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
kan mij niet voorstellen dat tomorrowland dit zomaar bedenkt. denk dat het vanuit de artiest oid komt die zegt van ok max half uurtje mag je streamen
tja geen idee man. er zal vast een bepaalde reden achter zitten. en die reden zal vast centjes zijnquote:Op zondag 17 juli 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mij dan ook weer niet voorstellen. Dit is toch zo'n beetje het grootste podium waar je kunt staan voor dit soort muziek. Waarom zou je dat niet aan een zo'n groot mogelijk publiek laten zien?
Ja dat zal wel weer inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2022 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tja geen idee man. er zal vast een bepaalde reden achter zitten. en die reden zal vast centjes zijn
Ik denk dat streamen hun heel veel oplevert alleen niet direct de inkomsten uit de stream.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
Streamen levert voor hun ook weinig op denk ik, dus we mogen al blij zijn
Nee precies..voornamelijk reclame voor Tomorrowlandquote:Op zondag 17 juli 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat streamen hun heel veel oplevert alleen niet direct de inkomsten uit de stream.
Bij Defqon had q-dance wel streams van meerdere stages. Volgens mij heeft tomorrowland ook geen betaalde mogelijkheid om andere stages te zien maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
achja zal mij ook m'n reet roesten, op zo'n hele streamdag half uurtje missen
in de chat vragen zal weinig antwoorden opleveren schat ikquote:Op zondag 17 juli 2022 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien stuur ik ze wel een mailtje binnenkort waarom
ze zenden nog 1 andere stage uit, maar inderdaad gewoon open inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Defqon had q-dance wel streams van meerdere stages. Volgens mij heeft tomorrowland ook geen betaalde mogelijkheid om andere stages te zien maar dat weet ik niet zeker.
Zeker bang voor COVIDquote:
Iedereen houdt van pizzaquote:Op zondag 17 juli 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ik met een pozza masker prima kan boeren als dj
quote:
Ja dat wel. De rest ziet er niet zo verkeerd uit.quote:
2de kwart nog?quote:
woehoequote:
4 kwarten volgens mij. Of hoe ze dat noemen. Weet alleen niet echt hoelang een kwart duurt...15 minuten?quote:Op zondag 17 juli 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
heb werkelijk geen idee hoe dat werkt met hockey hahah
ja ik geloof dat je het bij het juiste eind hebtquote:Op zondag 17 juli 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
4 kwarten volgens mij. Of hoe ze dat noemen. Weet alleen niet echt hoelang een kwart duurt...15 minuten?
17,5 minuut per kwart zegt googlequote:Op zondag 17 juli 2022 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik geloof dat je het bij het juiste eind hebt
We worden kampioen!!!quote:
Wasquote:
Ja vind het podium zelf niet echt mooi maar 's avonds welquote:Op zondag 17 juli 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
die avond sessies in het donker van tomorrowland zijn wel echt zoveel leuker
kwa lampies en sfeer
ja maakt echt een enorm verschil hequote:Op zondag 17 juli 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind het podium zelf niet echt mooi maar 's avonds wel
Ja dit is wel een belangrijke pot voor MvG....heeft die operatie gehad ook...hij moet zijn niveau nog laten zien.quote:
oh geen idee man sorry, daar kan ik je niet bij helpen helaasquote:Op zondag 17 juli 2022 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
hoin
iemand een idee welke track dat is in dat filmpje wat ik linkte?
mijn uiterlijke bliepjes en foempjes liefhebber zegt dit ookquote:Op zondag 17 juli 2022 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn innerlijke aso zegt dat ik een draadloze boombox moet gaan kopen voor op het balkon
ja!quote:Op zondag 17 juli 2022 22:34 schreef suzi1 het volgende:
ik ken hem wel! even nadenken, vast dance dance dance
gewoon je shiitakes indoen?quote:Op zondag 17 juli 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn huidige bluetooth speakers zijn niet draadloos, die kan ik tot slechts tot de deuropening van balkon brengen, maar dat gesjouw is niet ideaal
quote:Op zondag 17 juli 2022 22:34 schreef suzi1 het volgende:
ik ken hem wel! even nadenken, vast dance dance dance
quote:Op zondag 17 juli 2022 22:38 schreef engine het volgende:
[..]ja die maar ken de track naam ook niet
Het is ook niet exact deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |