Hoeveelste werd Schweizergodin dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 8 uit Afrika, leuke rubriek altijd.
Toch gek, als er hier 3 voor haar finishen!quote:
Eem wachten op het regenseizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd voor een grachtentocht in Ethiopië.
negendesquote:
Dat komt omdat ze hier meteen schaatsen onder binden als ze 10km ver moeten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 8 uit Afrika, leuke rubriek altijd.
Even wachten op de VAR.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:55 schreef Starflyer het volgende:
Leek wel een bewuste elleboog van Gidey. Dat zou een rode kaart moeten zijn.
10 km klunen op de atletiekbaan lijkt me ook niet makkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze hier meteen schaatsen onder binden als ze 10km ver moeten.
En dan wordt er nog geklaagd dat het te ver is ook.
Sir Mo deed het tactisch altijd goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb met geen van de lange afstands lopers wat. Bijna allemaal tactische onbenullen.
Tactisch dopingschema.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sir Mo deed het tactisch altijd goed.
Sir Hussein Abdi voor jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sir Mo deed het tactisch altijd goed.
Na vandaag denk ik dat Seyaum daar favoriet is.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al denk ik dat ze wel flinke kansen maakt op de 5000.
Daar heb je iets.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 km klunen op de atletiekbaan lijkt me ook niet makkelijk.
Ik bied 1 braddie.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor een geeltje regel ik een afspraak.
De wereldspelen zijn toch altijd een bijzonder fenomeen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:01 schreef Szura het volgende:
Ondertussen: Nederland en België hebben de finale van de Wereldspelen korfbal bereikt. Je verwacht het niet.
Korfbal is voor soyboys die van basketbal zijn afgeschopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:01 schreef Szura het volgende:
Ondertussen: Nederland en België hebben de finale van de Wereldspelen korfbal bereikt. Je verwacht het niet.
quote:
Kogelstoten lukt nog wel een beetje?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:02 schreef Szura het volgende:
In Oekraïne zijn ze tegenwoordig beter in raketten slingeren dan hamerslingeren
Is dit een account van @DeeBee?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is wel een leuk draadje. Sowieso is dat hele account fantastisch, je zult er maar druk mee zijn
Hoogspringen is onderduiken geworden zeker?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:02 schreef Szura het volgende:
In Oekraïne zijn ze tegenwoordig beter in raketten slingeren dan hamerslingeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |