Ik wil ook zo’n ontploffende motor.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De motor van Sifan Hakkinen ploft in de laatste ronde.
Wel zeldzaam, zoveel zwarte zwanen in één shot.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:52 schreef wimderon het volgende:
Dit was wel een sprint der stervende zwanen.
Moet je maar een Ferrari kopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wil ook zo’n ontploffende motor.
Ik heb met geen van de lange afstands lopers wat. Bijna allemaal tactische onbenullen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Gidey heb ik ook niks. Achja.
Daar hebben ze tegenwoordig een leuk liedje overquote:
Ja. Al denk ik dat ze wel flinke kansen maakt op de 5000.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:53 schreef H.Vviv het volgende:
Misschien ook maar goed dat Hassan hier geen medaille pakt met een matige voorbereiding. Wel mooi voor Gidey dat ze de titel pakt.
Laat Groenewegen en die andere wielrennert het maar niet zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:55 schreef Szura het volgende:
Kijk dan, ze kijkt bewust vijf keer naar rechts en loopt dan vanuit baan 1 bijna naar baan 3
Bij 19,7km per uur werkt het koppie niet zo helder meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:55 schreef Starflyer het volgende:
Leek wel een bewuste elleboog van Gidey. Dat zou een rode kaart moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |