Ongelofelijk wat een berg onzin er uit jouw toetsenbord komt. Knap.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:40 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja geen sterke zaak en totaal geen wil zou ik ook mijn biezen pakken

Een goede jurist heeft binnen enkele weken geld terug voor TS. Easy peasy.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben hier om te adviseren wat ik het beste advies vindt. Het sop is de kool niet waard kan een prima advies zijn.

Weet je zeker dat de zaterdagavond je niet gewoon een beetje te pakken heeft?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat een berg onzin er uit jouw toetsenbord komt. Knap.

Nope. Niet op basis van zn info alhier.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Een goede jurist heeft binnen enkele weken geld terug voor TS. Easy peasy.

quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat een berg onzin er uit jouw toetsenbord komt. Knap.

Enkele weken? Dat hangt er helemaal om. Als je naar de rechter moet duurt het geheid langer.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Een goede jurist heeft binnen enkele weken geld terug voor TS. Easy peasy.

Ik teken voor ontvangst, niet voor goede ontvangst. Daar heb je ook helemaal geen tijd voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:43 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]als je ergens voor tekend controleer je dat toch? En kom je niet aan met een kutsmoes dat de bezorger snel weg was.
Argumenten zijn verder eerder gegeven.
Maar blijf vooral aangeven dat ik niet lees

Nou ja eerlijkheidshalve ik controleer dat nooit maar ik krijg ook echt nooit lege pakketjes of uberhaupt iets defects terwijl ik nogal veel dingen bestel. Als het me zou overkomen zou ik het misschien gaan doen maar voor mij voor nu is het gewoon met de hand een driehoekje maken als handtekening en dat is hetquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:43 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]als je ergens voor tekend controleer je dat toch? En kom je niet aan met een kutsmoes dat de bezorger snel weg was.
Argumenten zijn verder eerder gegeven.
Maar blijf vooral aangeven dat ik niet lees

Ala je tekend ga je akkoord met zaken. Als dat dan tegenvalt ligt de bewijslast bij jou, wat logiach is anders vallen de bedrijven snel om.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik teken voor ontvangst, niet voor goede ontvangst. Daar heb je ook helemaal geen tijd voor.

Dat lijkt me, teloorgang of niet, een uitstekend plan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:38 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Ik ga gelijk weg ook.
Zie hier te teloorgang van FOK! in 1 topic.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |