Niet met sint juttemis?quote:
Ze maken er wel een show van....weet je meteen waar je geld naartoe gaat.....quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
haha ja gister stonden ze met spiegels
mwa ik ben te oud voor sprookjes denk ikquote:
nja...was wel gedoemd om te mislukken ergens....quote:
Je weet hoe het gegaan is?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nja...was wel gedoemd om te mislukken ergens....
Nee ik heb er niets van meegekregenquote:
Schandalig. Sloeg echt nergens op...quote:
Beter dan een storm met stortregenquote:
ja dan is de lol er snel afquote:
Heeft ie een fluitje bij zich?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik luister of ik engie kan horen, maar nog niet gelukt
hij zou de groetjes doenquote:
heb je het een beetje naar je zin daar?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
Mooi wel hoe de jonge generatie weg loopt bij pay b
Ik was te laat, maar blijkbaar ben ik de eerstequote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je het een beetje naar je zin daar?
handtekening!!111quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik was te laat, maar blijkbaar ben ik de eerste
Engine is bij Tomorrowland?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik luister of ik engie kan horen, maar nog niet gelukt
geen idee hoeveel tickets er verkocht zijn, maar het zal er vast druk zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan ook, zijn daar ook zoveel mensen?
ja ze zenden het op de qdance radio uit, althans 1 stagequote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier staat de playlist https://www.dominatorfestival.nl/nl/playlist/
Ok even checkenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ze zenden het op de qdance radio uit, althans 1 stage
https://www.q-dance.com/e(...)nator-2022/timetable
Heb hem nog aan staanquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
mrsloveable zet hem binnen 5 sec weer uit![]()
Deze dan?quote:
Dat zong ik altijd bij dit liedjequote:
Ja goeie...weet ik niet...en ook niet wat ze werkelijk zingenquote:
haha jaa oke duidelijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja goeie...weet ik niet...en ook niet wat ze werkelijk zingen
iets met .....going to my miiiiiiind
Is wel wat softer dan dominator denk ?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit nu even die tomorrowland stream te checken haha
quote:
zo is echt slaapmuziek in vergelijking jaquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is wel wat softer dan dominator denk ?
ja ik zat vanochtend al klaar om livestream ticket of abo te nemen. maar helaasquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat er geen stream met beeld van is...
ja echt he, gisteren ook, dan komt er meteen echt sfeer in. verlichting, podium alles komt dan pas tot z'n rechtquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
Toch is het 's avonds mooier
Behalve die toegevoegde CGI dan
Ik hou wel van een goeie lichtshowquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja echt he, gisteren ook, dan komt er meteen echt sfeer in. verlichting, podium alles komt dan pas tot z'n recht
Al gezienquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan moet je zeker ook deze even checken
Is wel grappigquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
wat vinden wij van timmy trumpet is dat wat?
Wat?quote:
freakquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik krijg beetje emosie van die toeter
GMTAquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan de hele avond zuur rondlopen, ik zou ervoor bedanken geloof ik
Eigenlijk zouden ze de datastream van de lampen mee moeten sturen met youtubequote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
nu het donker word komen de lichtjes genot
Steeds meer mensen met smartlampen thuis, dus als je een disco thuis wilquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
zou het zelf niet gebruiken, maar zullen vast mensen leuk vinden
Ja heerlijk haha... Even m'n vrienden kwijt maar nog even drie kwartier rammenquote:
Daar betalen ze voor denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat mij opvalt, dat deze joetoep nog geen 1 keer plat gegaan is wegens copyright
Geen ideequote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
maar misschien hebben ze andere programmering
Of een uurtje Even Geduld AUBquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien doen ze er een uurtje highlights achteraan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |