SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal met een sisser aflopen vrees ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Zin in de clash tussen Pogi en Vingegaard straks.
Dat was ik al sinds hij de koersdirecteur van Ronde van Vlaanderen voor gek zette "Nee iemand als Bettiol gaat echt niet winnen op dit selectieve parcours.... uche uche"quote:
Ja maar ik hoop dat dat ook bij Bling gebeurt, maar hij blijft er maar aan hangenquote:
Jos is na Mathieu de grootste tegenvaller deze Tourquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jose: de veer is gebroken
10 seconde later Matthews weer praktisch in t wiel bij Bettiol.
Die seniele gek moet echt weg
Ja, precies.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:04 schreef heywoodu het volgende:
Wel erg lekker dat er zo'n voorsprong op de groep favorieten is, zodat je niet steeds dat schakelen hebt maar gewoon twee keer genieten
Nu moet je ook weer niet meteen gaan overdrijven.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:07 schreef Devolder het volgende:
Matthews zou een mooie wereldkampioen zijn
Ach Stijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:07 schreef Devolder het volgende:
Matthews zou een mooie wereldkampioen zijn
Ja inderdaad, want wat een kut etappe was dat naar de Col du Granon.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:09 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit soort parcours levert altijd zoveel meer dan lange bergetappes, in de Giro ook dit jaar
We zullen het doorgeven.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar zou eigenlijk vanaf de voet moeten gaan.
Heb ik net ook gedaan, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Vingegaard heeft een hoofd alsof hij boodschappen gaat doen.
Dat zeiden we een paar dagen geleden over Tadej.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij gaat hem nooit kwijt spelen, die vingegaard.
Tour is beslist, bedankt voor het kijken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarschijnlijk naar de viswinkel hahaha.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
1995:3,1 km@10,0%---9:03---average speed 20.55 km/h(Pantani-Indurain-Riis)-RECORDquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze rijden de rest wel echt op een hoop. Ik ruik een record.
Hoe gaat het met Emoe?quote:
Ja lol, het is te hopen daar ze daar niet bij in de buurt komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
1995:3,1 km@10,0%---9:03---average speed 20.55 km/h(Pantani-Indurain-Riis)-RECORD
Wat een namen
Terwijl dit een klim is die hem beter zou moeten liggen.quote:
Lijkt me niet, die demarrage van Pantani was echt lachwekkend hard.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja lol, het is te hopen daar ze daar niet bij in de buurt komen.
Jonas Tyggegummi (jonas kauwgum in het deens)quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
geen meter lossen die vingegaard.
Het is ook lastig meten; je hebt altijd een kwartier vertraging.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mij waren er wel wat lollergps'en in het spel
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit worden nog Contador - Rasmussen praktijken in de Pyreneen.
Niet te hopen voor Vini dat ie die praktijken van Rasmussen in de tijdrit ook gaat kopieren.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen. Zo slecht is de tijdrit van Vingegaard helemaal nietquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vingegaard is de mindere tijdrijder hoeveel minuten heeft Vingegaard nodig om toch maar die tijdrit te te overleven?
Ongeveer 1 minuut schat ikquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vingegaard is de mindere tijdrijder hoeveel minuten heeft Vingegaard nodig om toch maar die tijdrit te te overleven?
Schat de tijdritten van Vingegaard aan het einde van een grote ronde hoger in dan van Pogacar.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat wordt voor Het Verhaal steeds geroepen, maar Jonas heeft gewoon prima tijdritten afgewerkt de laatste anderhalf jaar, alleen nooit lange tijdritten. Imho zijn ze aan elkaar gewaagdquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Paar seconden sneller denk ik maar de start van de klim was min of meer precies toen ze van Matthews terugschakelden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja lol, het is te hopen daar ze daar niet bij in de buurt komen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:24 schreef hhh38 het volgende:
Je moet op dat vliegveld niet doorschieten met je vliegtuig
Roglic vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Schat de tijdritten van Vingegaard aan het einde van een grote ronde hoger in dan van Pogacar.
Ook wel lange tijdritten, zoals de 2 tijdritten in de Tour vorig jaar. Denk dat Pogacar wel tijd terug gaat pakken, maar meer dan een minuut toch niet, tenzij er stress echt toe gaat slaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat wordt voor Het Verhaal steeds geroepen, maar Jonas heeft gewoon prima tijdritten afgewerkt de laatste anderhalf jaar, alleen nooit lange tijdritten. Imho zijn ze aan elkaar gewaagd
Nee PatLef wil eerst geld zienquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Groenewegen en Jakobsen samen over de streep. Is er een verzoening aanstaande?
Die zit al met z'n hoofd bij de Vuelta. Af en toe een keer een alibibeurtje op kop voor Vingegaard en dan snel laten lopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:30 schreef Szura het volgende:
Primoz heeft nog even een snipperdag genomen
Zijn de tijdslimieten in de Tour ook ruimer geworden de afgelopen jaren?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:46 schreef Marcoss het volgende:
Klep uiteindelijk wel vrij ruim binnen tijd
quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
TDF winnaars in de toekomst:
Lottocijfers nodig? DM me
2020 Pogacar
2021 Pogacar
2022 Pogacar
2023 Pogacar
2024 Pogacar
2025 Pogacar
2026 Pogacar
2027 Pogacar
2028 Evenepoel
2029 Pogacar
2030 Pogacar
2031 Pogacar
Hans Wiegel confirmed.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:07 schreef JohnDDD het volgende:
Prachtige rit gezien met een schitterende winnaar. Als je de beste vriend van Pogi bent, moet je natuurlijk wel een topvent zijn! Hij heeft bovendien de auto van Pogi in zijn garage staan omdat Pogi zelf geen garage heeft. Nou wat een kerel.
Nee maar serieus schitterende overwinning, hoe hij wegreed bij Bettiol. Ongezien! Gun het die kerel enorm. Alweer 5 jaar geleden blijkbaar dat hij nog eens een rit won in een grote ronde (ook de Tour). Ongelooflijk als je die man vandaag zag rijden! Die zou klassiekers kunnen winnen en is weer helemaal terug.
Pogi kwam toch wel met een sterke demarrage. Jonas zat wel makkelijk in het wiel. Leek nauwelijks te ademen. Wel een beetje triest dat hij niet even overneemt om de voorsprong op de anderen nog te vergroten. Echt kleurloos die vent. Pogi gaat hem nu elke dag aanvallen. Ik hoop dat het een keer lukt.
Jumbo was wel total loss op die laatste klim. Pogi nog met 2 man. De verhoudingen zijn dus echt wel wat anders aan het worden dan ze waren. Wordt nog leuk in de Pyreneen.
jakobsen moet gewoon eens Groenewegen de dranghekken induwen, dan is het opgelost.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Groenewegen en Jakobsen samen over de streep. Is er een verzoening aanstaande?
Jungels volgt ook netjes voor top-15quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Paret-Peintre die zijn anonieme top 15 klassement verknalde op de Alpe is wel gewoon weer volle bak omhoog gereden vandaag in het peloton, leuke rubriek.
De Hubert Dupont doctrine is hardnekkig.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jungels volgt ook netjes voor top-15
Dus ook dat snapt UAE niet! Prutsers zijn het ookquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:23 schreef JohnDDD het volgende:
Het is trouwens ook wel logisch dat Jumbo vandaag niet in vorm was – voor zo'n relatief ongevaarlijke rit gaan ze natuurlijk niet de moeite doen om vlak voor de koers bij het hele team nog het extra bloed erin te doen en na de koers er weer uit te halen![]()
dat doen ze alleen bij de belangrijke etappes zoals in de Alpen. US Postal/Discovery Channel deed dat ook altijd alleen bij de belangrijkere etappes, wat ook de reden is dat de renners in die etappes altijd in vorm waren en soms in de minder belangrijke ritten niet sterk waren.
Damn, 1 seconde achter de grote spuiters van weleer!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar en Vingegaard 9:04.7.15 w/kg
Dit is een inspanning van slechts 9 minuten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Damn, 1 seconde achter de grote spuiters van weleer!
Ja, dat staat zeg maar in de post.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een inspanning van slecht 9 minuten.
Je kunt die W/kg waarde niet vergelijken met een inspanning van 30 of 40 minuten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, dat staat zeg maar in de post.
Kun je mij er even op attenderen waar ik dat precies deed?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt die W/kg waarde niet vergelijken met een inspanning van 30 of 40 minuten.
Mijn beste 9 minuten waarde ligt denk ik ruim onder de 4W/kg.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een inspanning van slechts 9 minuten.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt die W/kg waarde niet vergelijken met een inspanning van 30 of 40 minuten.
Hoe ziet die trendlijn van Pogacar eruit zonder de Granon?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij geven Roglic op Mende (9:10) trouwens op 7,26 W/kg
Ongeveer zoals die van Vingegaard? (Latere deel van die van Vingegaard bedoel ik)quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe ziet die trendlijn van Pogacar eruit zonder de Granon?
Nouja, jij vindt het totaal bizar, terwijl het in lijn is met de verwachtingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je mij er even op attenderen waar ik dat precies deed?
Wat vind ik precies totaal bizar? I'm asking.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, jij vindt het totaal bizar, terwijl het in lijn is met de verwachtingen.
Naar die grafiek kijkende vind ik eerder Granon een hallucinante prestatie als je ziet wat daar aan voorafgegaan was.
Hoe komen ze aan hun gewicht eigenlijk? Schattingen?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo interpreteren wij deze post.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat vind ik precies totaal bizar? I'm asking.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou, precies. Ik vind het allemaal nogal nattevingerwerk die berekeningen. Ten eerste weet je het gewicht van een renner niet precies, zeker niet na 2 weken Tour. Ze kunnen nu wel 1 of 2 kilo lichter zijn. Dat officile gewicht klopt bovendien ook nooit. Ten tweede weet je het gewicht van de fiets niet altijd precies. Pogacar rijdt met schijfremmen en blijkbaar is zijn fiets 7,2 kg en dus 400 gram meer dan toegestaan, terwijl Vingegaard met een lichtere fiets rijdt, maar vandaag nog wel een bidon op zijn fiets had (Pogacar niet). Verder lijkt het me aan allerlei andere factoren te liggen, zoals bij wie je in het wiel zit, hoeveel tegenwind je hebt, etc. Ewan heeft gisteren achter die auto van Alpecin ook misschien wel 20quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan hun gewicht eigenlijk? Schattingen?
In realiteit was het getrapte wattage eigenlijk niets meer dan een voetnoot in de post en refereert de 'totaal bizarre'-smiley daar dan ook niet naar. Dat er een record van een aan de voet demarrerende Pantani aan diggelen was gereden als er vol was doorgetrokken, dat vond ik dan inderdaad weer wel straf.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo interpreteren wij deze post.
[..]
Zie het als een stukje feedback op de duidelijkheid van je postquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In realiteit was het getrapte wattage eigenlijk niets meer dan een voetnoot in de post en refereert de 'totaal bizarre'-smiley daar dan ook niet naar. Dat er een record van een aan de voet demarrerende Pantani aan diggelen was gereden als er vol was doorgetrokken, dat vond ik dan inderdaad weer wel straf.
Interessante trendlijn. Laat wel zien dat Pogacar de explosieve van de twee is en Vingegaard de diesel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was wel echt onthutsend slecht vandaag ja... pijnlijk om te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:32 schreef TLC het volgende:
Bauke kan ook maar beter een pauze gaan nemen, net als VDP
Nou en ofquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
En kopman Steven, heeft die berhaupt een meter op kop gereden vandaag?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zit al met z'n hoofd bij de Vuelta. Af en toe een keer een alibibeurtje op kop voor Vingegaard en dan snel laten lopen.
Een kleurloze 10e plek wordt - ondanks het aanklampwerk - steeds lastiger nu Meintjes er ook weer tussenstaat.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
En kopman Steven, heeft die berhaupt een meter op kop gereden vandaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |