Ik denk dat Martinez het ook wel lekker vindt.quote:
Misschien nog wat verdwaalde users op fok.esquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat Martinez het ook wel lekker vindt.
Een Bask lijkt me gezien zijn naam. Daar juichen wij dus voor.quote:
Nee die laat gewoon een horde lopen om Mexi te pesten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat Martinez het ook wel lekker vindt.
Hij heeft wel een echt Baskisch hoofd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een Bask lijkt me gezien zijn naam. Daar juichen wij dus voor.
Ik ben benieuwd hoeveel ze weer gaan breien voordat er een bal op doel gaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ook effe Denemarken - Spanje aan zetten dan maar. Al lijken de meisjes mij toch kansloos tegen Engeland
Deel twee wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:41 schreef wimderon het volgende:
Benieuwd of Parchment zijn kampioenschapsvorm weer heeft.
Gelukkig kan Denemarken er heel weinig van, dus ik verwacht wel dat dit gewonnen wordt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel ze weer gaan breien voordat er een bal op doel gaat.
Ik gok het erop.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Poortje 9 en 10 was helaas niet in beeld.
Daar moeten ze inderdaad wel makkelijk van kunnen winnen. En ik hoop ook dat ze winnen. Van dit Denemarken wordt niemand blij.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig kan Denemarken er heel weinig van, dus ik verwacht wel dat dit gewonnen wordt.
Die kent de Lake toch niet.quote:
Een tijd buiten beeld zijn is meestal wel goed om een kuurtje te pakken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga wel lachen als Sifan weer meteen de schroeivorm te pakken blijkt te hebben.
Wel beter voor de spanning.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Martinot-Lagarde gaat het overigens zonder problemen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |