Die moest hier wel van de vrouw op, want die houdt niet zo van Vlaams commentaarquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:28 schreef Redefine het volgende:
Het valt mij eigenlijk nog mee dat er niet een DJ keihard muziek staat te draaien. Dat was de laatste tijd wel mode op toernooien
Dat is dan inderdaad een voordeel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien heeft het kennerspubliek in track town USA dat niet nodig.
Nee dat kan nietquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moest hier wel van de vrouw op, want die houdt niet zo van Vlaams commentaar
Wanneer is het WK beachvolleyball?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:28 schreef Redefine het volgende:
Het valt mij eigenlijk nog mee dat er niet een DJ keihard muziek staat te draaien. Dat was de laatste tijd wel mode op toernooien
Vorige maand.quote:
Waar is Mekhissi als je hem nodig hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:36 schreef Szura het volgende:
Jammer dat niemand die mascotte een pofferd geeft
Deontay Wilder even een belletje geven.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:36 schreef Szura het volgende:
Jammer dat niemand die mascotte een pofferd geeft
Ik vrees dat deze mascotte geen jong meisje is, dus is het de vraag of hij het dan nog wil.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar is Mekhissi als je hem nodig hebt.
Dan durft die inderdaad niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vrees dat deze mascotte geen jong meisje is, dus is het de vraag of hij het dan nog wil.
Mooi, weer een concurrent voor Martinez weg.quote:
Dat boeit alleen jouquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, weer een concurrent voor Martinez weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |