Wat is deze? De overtreffende trap van de overtreffende trap?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Terwijl je ook gewoon een hond kan hebben, kiezen deze mensen voor het meest stomste huisdier ooit!
Zó erg vind ik ze!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat is deze? De overtreffende trap van de overtreffende trap?
Thanks!quote:
Jankwijfquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Honten zijn ontiegelijk goor, laatst een hont van iemand uitgelaten ik wist niet wat ik meemaakte![]()
Ten eerste stonk heel het huis al naar die hont, ten tweede vreet zo'n hont als een idioot, ten derde snuffelt zo'n aan werkelijk iedere pisvlek onderweg, ten vierde vrat die hont serieus een drol op van een grasveldje![]()
![]()
![]()
Niet normaal smerig ik was er meteen klaar mee![]()
![]()
Oh ja m'n hanten stonken daarna ook naar die hont omdat ik hem een keer geaaid had.
Bij kadden aaien stinken mijn hanten nooit en worden ze ook niet vettig.
LOL een schijtbak in huis zetten ga toch wegquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jankwijf
Alles beter dan zo'n smerige kat die nota bene BINNEN IN JE HUIS in een bak moet schijten
Kattenallemaal preventief spuitje
Hou dat tyfusbeest binnen of aan een lijn, doe ik met mijn fatsoenlijk getrainde hond ookquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Kat schijt gewoon in de tuin(en) rondom mijn huis werkt prima.
30 juli JC schaal, twee weken later dequote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wanneer begint dat kutvoetbal eigenlijk weer eens?
Dat @Marcel_Roubos_1966 hiervoor even inlogt op fok zegt heel veelquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:36 schreef Marcel_Roubos_1966 het volgende:
Rot op met je gore tyfushonden
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
30 juli JC schaal, twee weken later deEredivisie
![]()
Meeste andere competenties beginnen ook half augustus. Al wijkt het wel iets af vaak. Maar dat mag je lekker zelf opzoeken.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:48 schreef Nine. het volgende:
Nutteloze beesten idd. Ooit een reddingskad, blindegeleidekad, reddingskad of drugskad gezien?![]()
Tevens @Pisces29
Kan je nagaan dat sommige mensen liever een hond of kat hebben dan een kindquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Terwijl je ook gewoon een hond kan hebben, kiezen deze mensen voor het meest stomste huisdier ooit!
De voor- en nadelen van een kat zijn allang al bekend, geen zin om dat op te sommen.
Kort gezegd vind ik het klote beesten.
Mocht er een maandje op gaan passen, wat een klere krengen.
En dat hele verschonen van die troep, wat een tering klus.
MaAr eeN hoNt mOEt jE meT RegEn uItLaTEn!!!
Uh, gebruik dan een paraplu of wacht tot het droger is?
Serieus alle nadelen van een hont wegen half niet zo zwaar als de voordelen van het hebben van een kat![]()
Oh en inb4 grapjes over poesjes.
Nou barst los in de commands.
Wat heeft dat met iets te maken in dit topic?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wanneer begint dat kutvoetbal eigenlijk weer eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |