Waarom heeft de kat dezelfde begin- als eindbestemming?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:13 schreef Lenny77 het volgende:
Je was vroeger een leuke user, je titel waardig.. De laatste jaren ben je een oude zeur geworden en je humor is mee de dieperik in gezonken...
Maar vandaag heb je aangeboden om een bejaard katje vanuit Limburg --> Groningen --> Rotterdam --> Limburg te brengen met het OV... dus voorlopig kan ik je niet haten
Belgen waren vroeger vreselijk en hakten ze handen af van afrikanen maar nu zijn ze olijke patatbakkers.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:13 schreef Lenny77 het volgende:
Je was vroeger een leuke user, je titel waardig.. De laatste jaren ben je een oude zeur geworden en je humor is mee de dieperik in gezonken...
Maar vandaag heb je aangeboden om een bejaard katje vanuit Limburg --> Groningen --> Rotterdam --> Limburg te brengen met het OV... dus voorlopig kan ik je niet haten
De TS moet eerst vanuit Limboland naar Grun .....quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom heeft de kat dezelfde begin- als eindbestemming?
Ik kwam net dat topic tegen ja over de kat. Maar wel een omweg zo via Rotidam...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:55 schreef maily het volgende:
[..]
De TS moet eerst vanuit Limboland naar Grun .....
Sja, het blijft vogeltjesdans hequote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kwam net dat topic tegen ja over de kat. Maar wel een omweg zo via Rotidam...
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:13 schreef Lenny77 het volgende:
Ik moet gelijk eerlijk bekennen dat deze tekst naadloos op mij kan slaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:13 schreef Lenny77 het volgende:
Die mogen ook wel eens met de trein toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom heeft de kat dezelfde begin- als eindbestemming?
Daar zou die kat naartoe moeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kwam net dat topic tegen ja over de kat. Maar wel een omweg zo via Rotidam...
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:24 schreef Werkman het volgende:
Rutte moet optyfen.
Met z'n hele schijtkabinet.
Iedereen verandert. Ik ben daar geen uitzondering op. Ik maak dingen mee, leer ervan, verleg mijn prioriteiten en met sommige punten word ik stelliger. Iemand die niet verandert maakt te weinig mee. Ik leef daarom graag mijn leven volgens eigen passie.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:26 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik moet gelijk eerlijk bekennen dat deze tekst naadloos op mij kan slaan.
Ik neem me daarom voor het niveau weer op te krikken.
Painten nog weinig tijd voor, begin er binnenkort weer mee.
Oh vandaar! Zoals Lensel het postte kon je het lezen alsof de kat al in Limburg was.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar zou die kat naartoe moeten.
Het is frietquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Belgen waren vroeger vreselijk en hakten ze handen af van afrikanen maar nu zijn ze olijke patatbakkers.
Ik zie gelijkenis.
Ga eens snel je huis schoonmaken, dan doe je eindelijk weer eens wat nuttigs!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja ik denk, anders vervelen jullie je toch maar, dus kom hier haten.
Mag op mij maar ook anderen.
Klacht: ik haat je ik haat je je bent een gore lul
Meemaken, leren, stellig worden, prioriteiten stellen zijn allemaal prima zaken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Iedereen verandert. Ik ben daar geen uitzondering op. Ik maak dingen mee, leer ervan, verleg mijn prioriteiten en met sommige punten word ik stelliger. Iemand die niet verandert maakt te weinig mee. Ik leef daarom graag mijn leven volgens eigen passie.
Alles is in Limburgquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh vandaar! Zoals Lensel het postte kon je het lezen alsof de kat al in Limburg was.
waarom zouden wij een KLB God haten?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja ik denk, anders vervelen jullie je toch maar, dus kom hier haten.
Mag op mij maar ook anderen.
Klacht: ik haat je ik haat je je bent een gore lul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |