SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig tochquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:32 schreef Felagund het volgende:
Nog steeds geen Franse, Italiaanse of Spaanse overwinning deze Tour.
quote:
Leadout voor P11 van Mozzatoquote:
Verbaas je je nog over deze bijzondere takes?quote:
Nee, maar echt spetterend was het toch bepaald niet?quote:
Het was eigenlijk nauwelijks saai door de kleine voorsprong.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar echt spetterend was het toch bepaald niet?
Ik vind bijzonder dat iemand zoveel nonsens uit z'n toetsenbord krijgt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verbaas je je nog over deze bijzondere takes?
Ze hadden de hele rit een mannetje mee op kop moeten zetten. Maarja, lekker profiteren en dan met lege handen afdruipen. Typisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:51 schreef Marcoss het volgende:
Groenewegen baalt flink van de gemiste kans en geeft aan dat hij eerder had moeten callen dat ze konden gaan rijden.
En ze gaan er straks nog een meeting over houden!
Zelfs ík verbaas me daarover ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind bijzonder dat iemand zoveel nonsens uit z'n toetsenbord krijgt.
Ja, die Gerransiaanse school van koersen is gelukkig zelden een succesquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hadden de hele rit een mannetje mee op kop moeten zetten. Maarja, lekker profiteren en dan met lege handen afdruipen. Typisch.
Mja. Voor de amusementswaarde zat het allemaal niet mee. Kopgroep moest blijven rijden, omdat ze tot aan de finale binnen bereik waren. Dan kun je niet gaan demarreren en etteren. Eerste serieuze poging was het ook al meteen raak en de kopgroep in tweeën. En van de drie voorop was wel duidelijk wie de snelste is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:12 schreef JohnDDD het volgende:
Vonden jullie het zo'n spannende dag dan? Ze lieten de koplopers gaan. Daarvan was voor de meesten wel duidelijk dat ze het gingen halen. De gedoodverfde favoriet won de sprint. Daarachter gebeurde helemaal niets meer.
Wanneer Ewan niet op zn plaat was gegaan zou het een ander verhaal zijn geworden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:12 schreef JohnDDD het volgende:
Vonden jullie het zo'n spannende dag dan? Ze lieten de koplopers gaan. Daarvan was voor de meesten wel duidelijk dat ze het gingen halen. De gedoodverfde favoriet won de sprint. Daarachter gebeurde helemaal niets meer.
Mwah, dan hadden ze het misschien ook niet gered want dan was Ewan toch wel gelost op dat klimmetje, of anders Philipsen welquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:20 schreef kibo het volgende:
[..]
Wanneer Ewan niet op zn plaat was gegaan zou het een ander verhaal zijn geworden.
Nou heb ik de laatste 70km ofzo vooral met een schuin oog gekeken, maar elke keer als ik even opkeek was toch wel redelijk duidelijk dat er niet echt benen gemaakt werden in het peloton. Maar het duurde inderdaad wel tot Ewan's vol voor het echt gedaan was.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was eigenlijk nauwelijks saai door de kleine voorsprong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |