Ik had een voorbeeld, maar het plaatje komt niet tevoorschijnquote:
Potverdommequote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik had een voorbeeld, maar het plaatje komt niet tevoorschijn
Is ManU dan nu ook WomanU?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon alles van Marvel na Endgame, de M-SHE-U dus.
Nog net niet denk ik, maar er zijn al "mensen" die moeite hebben met het woord history, waarom is het niet HERstory? Nou, nou NOU?!quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog net niet denk ik, maar er zijn al "mensen" die moeite hebben met het woord history, waarom is het niet HERstory? Nou, nou NOU?!.
Persoon met een penis,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:24 schreef Innisdemon het volgende:
[..]![]()
Mag dit ook niet meer zeker:
[ afbeelding ]
en als ie nou dickless is?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Persoon met een penis,
Persoon met een penis,
Persoon met een penis
KANSLOOS.
Zo moet het anno 2022.
Je pist toch wel in je broek van het lachen dat jij een hoopje Twitter debieltjes hebt gevonden die nooit buiten komen en dan op FOK! komt verkondigen dat dit standaard gedachtegoed aan het worden isquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog net niet denk ik, maar er zijn al "mensen" die moeite hebben met het woord history, waarom is het niet HERstory? Nou, nou NOU?!.
Moment, even de juiste term opzoeken in het LGBTQQIP2SAA handboek.quote:
Dat het standaard gedachtengoed aan het worden is, maak jij er van.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pist toch wel in je broek van het lachen dat jij een hoopje Twitter debieltjes hebt gevonden die nooit buiten komen en dan op FOK! komt verkondigen dat dit standaard gedachtegoed aan het worden is
Ja, dat doe ik hier iddquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pist toch wel in je broek van het lachen dat jij een hoopje Twitter debieltjes hebt gevonden die nooit buiten komen en dan op FOK! komt verkondigen dat dit standaard gedachtegoed aan het worden is
Met een TT waarin gesteld wordt dat mannelijkheid dood moet maak jij dat er gelukkig niet van neequote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:29 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat het standaard gedachtengoed aan het worden is, maak jij er van.
Nieuwe genders???quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:47 schreef Metalfrost het volgende:
Lekker boeiend wat mannen wel of niet zijn / kunnen of willen in het perspectief van vrouwen en nieuwe genders.
Ik heb daar persoonlijk schijt aan.
Hoe?
Leer de stoïcijnse filosofie.
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:47 schreef Metalfrost het volgende:
Lekker boeiend wat mannen wel of niet zijn / kunnen of willen in het perspectief van vrouwen en nieuwe genders.
Ik heb daar persoonlijk schijt aan.
Hoe?
Leer de stoïcijnse filosofie.
Dat is iets waar een hoop mensen veel aan zouden hebben jaquote:
Ik begrijp je.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:18 schreef Innisdemon het volgende:
zucht, linkjes doen het niet
laat maar weer
Ik weet het niet, sommige mensen hebben fantasie nodig om te kunnen leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is iets waar een hoop mensen veel aan zouden hebben ja
is dat niet lange frans?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ben het huis aan het schoonmaken dus dit is wel een heerlijke boodschap nu, bedankt maat!
[ afbeelding ]
Ja dat wist ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:59 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Mensen zijn man of vrouw, wist je dat?
Maar wat jij nu allemaal zegt dat is niet waar stoïcijns leven over gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet het niet, sommige mensen hebben fantasie nodig om te kunnen leven.
Ik kan je wel vertellen, dat nu zuinig doen met gas en energie, omdat dat goed is voor allen. Eigenlijk geen ene reet uit maakt omdat dit veel te groot is voor ons burgertjes om dat aan te pakken. En prijzen dalen meestal niet meer nadat ze zijn gestegen. Dus, doe maar lekker je ding.
Maar dan ben je wel een lul.
Het gaat er toch over dat je doet wat jezelf het beste vind en je niet door anderen, laat bepalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat jij nu allemaal zegt dat is niet waar stoïcijns leven over gaat
Nee. Het gaat meer erover om je vooral druk te maken om dingen waar je zelf invloed op hebt en de rest op zijn beloop te latenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:05 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het gaat er toch over dat je doet wat jezelf het beste vind en je niet door anderen, laat bepalen.
Dat je niet padafhankelijk bent, maar zelf bepaald welk pad je neemt?
Dus? Dan weten we toch dat die "anderen" gestoord zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:02 schreef Metalfrost het volgende:
Maar er zijn anderen die daar niet zo over denken.
Handschoenen aandoen voor wat stof op te vegenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ben het huis aan het schoonmaken dus dit is wel een heerlijke boodschap nu, bedankt maat!
[ afbeelding ]
Nee, want het maakt mij niet uit hoe een ander zich presenteert.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dus? Dan weten we toch dat die "anderen" gestoord zijn?
Dat moet ook gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ]
Met andere woorden, ook jij bent gewoon een verdediger van dat er meer dan twee genders bestaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee, want het maakt mij niet uit hoe een ander zich presenteert.
Wie 'goed' of 'fout' zit, kan alleen worden achterhaald in hun daden.
Nope.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:07 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Met andere woorden, ook jij bent gewoon een verdediger van dat er meer dan twee genders bestaan.
Jij behoort tot die lui die die flauwekul tolereert. Je verkapt het onder "het maakt je niet uit", een zogenaamd 'neutrale' positie. Maar in werkelijkheid sta je gewoon aan die LGBT kant.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nope.
Het maakt mij niet uit hoe mensen zich presenteren.
[ afbeelding ]
Als iemand zegt 'ik ben trans' of anderzijds dan zeg ik 'oke' en besteed er verder geen aandacht aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:24 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Jij behoort tot die lui die die flauwekul tolereert.
Ik verkap helemaal niks. Je hebt zwart en wit. Zwart is 'nee' en wit is 'ja'. Ik zit in grijs, omdat het me a) niet boeit en b) weiger om er energie in te steken.quote:Je verkapt het
Dat klopt.quote:"het maakt je niet uit", een zogenaamd 'neutrale' positie
In werkelijkheid sta ik nergens achter. Ik kies ervoor om er geen energie aan te besteden.quote:Maar in werkelijkheid sta je gewoon aan die LGBT kant.
Daar heb ik geen filosofie voor nodig. Dat is grotendeels mijn natuurlijke levensmotto.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Het gaat meer erover om je vooral druk te maken om dingen waar je zelf invloed op hebt en de rest op zijn beloop te laten
Idd, je hebt man, vrouw en jankende bitchboys zoals jij.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:07 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Met andere woorden, ook jij bent gewoon een verdediger van dat er meer dan twee genders bestaan.
Kortom zoals je bevestigd. Dat zogenaamde grijze neutrale gebied in dit geval is gewoon stiekem pro LGBT. Maar goed, fogheddaboudit.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als iemand zegt 'ik ben trans' of anderzijds dan zeg ik 'leuk voor je' en besteed er verder geen aandacht aan.
[..]
Ik verkap helemaal niks. Je hebt zwart en wit. Zwart is 'nee' en wit is 'ja'. Ik zit in grijs, omdat het me a) niet boeit en b) weiger om er energie in te steken.
[..]
Dat klopt.
[..]
In werkelijkheid sta ik nergens achter. Ik kies ervoor om er geen energie aan te besteden.
Mensen moeten zelf maar uitzoeken hoe ze zich aan de wereld kenbaar willen maken.
Dat ga ik niet voor hen invullen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:40 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Kortom zoals je bevestigd. Dat zogenaamde grijze neutrale gebied in dit geval is gewoon stiekem pro LGBT. Maar goed, fogheddaboudit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |