Mwoh soms toch minder lekker na een bucket hotwingsquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:09 schreef Gibson88 het volgende:
Poepen is geen klacht, dat is zalig. Helemaal als collega's jouw aroma's te verwerken krijgen.
Onterechte klacht.
Incl. TR. Dit hoort in JUI. te staan.
Waarvan akte. Ik heb ooit 's bijna op in het brandwondencentrum gelegen. Mijn anus bleef lava sproeien.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh soms toch minder lekker na een bucket hotwings
Herkenbare situatie en toch... meerdere malen herhaald.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waarvan akte. Ik heb ooit 's bijna op in het brandwondencentrum gelegen. Mijn anus bleef lava sproeien.
Niffo als jij het toilethokje naast mij neemt hoor en ruik je genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
TS ik vind dit geil, maar zijn er ook voldoende geluidseffecten (vraag dit voor een vriendin)?
Broer heb ik geen enkele interesse in, enige wat ik zou willen is ABDL of je uitsluiten en dat je dan buiten even in je broek schijt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:49 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niffo als jij het toilethokje naast mij neemt hoor en ruik je genoeg.
Er zit ook een gat in de tussenwand op balhoogte gna gna gna......
Hier snap ik geen zak van is dit een vorm van powerplay / bdsm a niffoquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:
enige wat ik zou willen is ABDL of je uitsluiten en dat je dan buiten even in je broek schijt.
Ja neef ik word daar mokerheet vanquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Hier snap ik geen zak van is dit een vorm van powerplay / bdsm a niffo
Wajoo deze man gaat kaolo hard kakka niffo!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:52 schreef denattedweil het volgende:
Moeten schijten van nasi![]()
![]()
Dat deze man klaagt kan ik best voorstellen. Aanrader om te volgens trouwens![]()
Jij hebt geen vrienden, dus doe maar niet zo stoer.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
TS ik vind dit geil, maar zijn er ook voldoende geluidseffecten (vraag dit voor een vriendin)?
Adamquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:52 schreef denattedweil het volgende:
Moeten schijten van nasi![]()
![]()
Dat deze man klaagt kan ik best voorstellen. Aanrader om te volgens trouwens![]()
😪😪😪😪😪quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden, dus doe maar niet zo stoer.
Toch rare combi, kroketbroodje met een @Nasibal.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:17 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik krijg altijd zin in nasi als ik @:nasibar zie
hetzelfde hier man, wat een kk bendequote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waarvan akte. Ik heb ooit 's bijna op in het brandwondencentrum gelegen. Mijn anus bleef lava sproeien.
Zie het maar zo dat je een lekkere maaltijd als lunch hebt gehad en ook lekker je dralla hebt kunnen draaien op andermans toilet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:04 schreef C.L.Werner het volgende:
Nasi voor lunch gehad, nu moeten schijten.
Klacht: teveel sambal door de nasi waardoor het een hete bedoening wordt op het gender neutrale toilet!
Antiklacht: zit op kantoor dus collega's na mij kunnen ook meegenieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:35 schreef marc0871 het volgende:
Moeten schijten van nasi
Ik had van de week zelfgemaakte nasi, met dito saté en pindasaus.
Was toch niet te zuinig pittig, met een pepertje in de nasi en een halve eetlepel sambal oelek in de pindasaus.
s'Avonds nog een keer het eten van de dag ervoor eruit geperst. Daarna anderhalve dag moeten wachten op de nasi.
Dus ik weet niet wat jouw lokale nasiboer ervan bakt, maar dat is niet goed hoor, als je er binnen een uur al van aan de schijt bent.
Maar geen nasi zonder trassiequote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:17 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik krijg altijd zin in nasi als ik @:nasibar zie
Niet dat in een keer uit de pot opeten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 05:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet tenminste een eetlepel van deze pepers door de nasi gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |