abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205376568
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, en vaak schrijft men dat het koud wordt en dan sta je in je zwembroek onder de sproeier om maar iets verkoeling te krijgen.
Dat komt helaas veel te weinig voor.
blablablabla
  maandag 18 juli 2022 @ 10:31:34 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205376569
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:27 schreef THEFXR het volgende:
wat zijn de kaartjes voor vandaag? mijn app zegt 36 in Limburg
  maandag 18 juli 2022 @ 10:33:11 #278
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205376577
Harmonie voor morgen

Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2022 @ 10:34:23 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205376587
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:33 schreef Momo het volgende:
Harmonie voor morgen

[ afbeelding ]
Oei, operatie vlucht richting het noorden van Holland heeft ook weinig zin zo :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_205376592
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Dus mensen voorzien van weerberichten is betutteling?

Een waarschuwing dat het voor ouderen niet verstandig is de deur uit te gaan. Godverdomme zeg. Mark il-Sung gaat nu toch wel héél erg ver :o
Code geel en het Hitteplan zijn allemaal later er bij bedacht en hebben niks te maken met het weerbericht.
Ouderen zijn niet achterlijk. Die kunnen prima zelf na denken.

Maar misschien is het tijd voor een lockdown als ze zich niet aan de basisregels houden en toch naar buiten gaan.
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 juli 2022 @ 10:37:13 #281
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205376609
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Code geel en het Hitteplan zijn allemaal later er bij bedacht en hebben niks te maken met het weerbericht.

Maar misschien is het tijd voor een lockdown als ze zich niet aan de basisregels houden en toch naar buiten gaan.
Dit kan niet meer serieus zijn, denk ik. Ik trapte er tot nu in.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 18 juli 2022 @ 10:40:15 #282
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205376625
het was vroeger toch ook al heet in de 60's en 70's?
  maandag 18 juli 2022 @ 10:41:02 #283
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205376627
quote:

[..]

pi_205376677
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik vrees ook van niet, maar vooruit.

quote:

[..]

Er zijn uiteenlopende instanties en organisaties die te maken hebben met extreem weer. Denk aan de Vierdaagse, festivals, beheerders van bruggen, bedrijven die sowieso al tegen de grens zitten van de arbeidsinspectie, bejaardentehuizen, wegbeheerders, waterschappen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dan is het toch gewoon handig dat het KNMI eenvoudig met kleurcodes aangeeft welke situatie te verwachten is. Bovendien geeft het KNMI geen bevelen of verboden uit. Als jij lekker een stuk wilt gaan hardlopen met 40 graden moet je dat vooral doen.

Van het hitteplan kan ik je verzekeren dat dat al veel langer bestaat: het zijn de maatregelen die de staat neemt in net geval van extreme hitte: bruggen koelen, water vasthouden, extra patrouilles voor bosbranden, etcetera. Ik kan me echt niet bedenken wat er mis mee is dat de staat communiceert dat het actie gaat ondernemen.

Tevens slaat dat gelul van lockdowns en basisregels helemaal nergens op en dat weet je: met een hitteplan actief mag jij of je opa precies hetzelfde als nu. Het is maar informatie die volgt uit wat meteorologische data he :D het feit dat er meer info beschikbaar is dan een wolkje of een zonnetje op een weerkaart betekent niet dat er een dictatuur wordt afgekondigd, dat is echt een volstrekt belachelijke stelling _O-

En nu hou ik er ook mee op trouwens, je zit gewoon te trollen ook.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 18 juli 2022 @ 10:49:20 #285
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205376695
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je onderschat de domheid van de mens
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 juli 2022 @ 10:50:45 #286
284411 crew  heywoodu
pi_205376708
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oei, operatie vlucht richting het noorden van Holland heeft ook weinig zin zo :{
Naar een Waddeneiland daarentegen... ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  maandag 18 juli 2022 @ 10:52:24 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205376723
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:40 schreef THEFXR het volgende:
het was vroeger toch ook al heet in de 60's en 70's?
twitter

Wel van een andere orde. Zag dat mensen online vaak een vergelijking trekken met 1976.
pi_205376731
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]
[..]
Er zijn uiteenlopende instanties en organisaties die te maken hebben met extreem weer. Denk aan de Vierdaagse, festivals, beheerders van bruggen, bedrijven die sowieso al tegen de grens zitten van de arbeidsinspectie, bejaardentehuizen, wegbeheerders, waterschappen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dan is het toch gewoon handig dat het KNMI eenvoudig met kleurcodes aangeeft welke situatie te verwachten is. Bovendien geeft het KNMI geen bevelen of verboden uit. Als jij lekker een stuk wilt gaan hardlopen met 40 graden moet je dat vooral doen.

Van het hitteplan kan ik je verzekeren dat dat al veel langer bestaat: het zijn de maatregelen die de staat neemt in net geval van extreme hitte: bruggen koelen, water vasthouden, extra patrouilles voor bosbranden, etcetera. Ik kan me echt niet bedenken wat er mis mee is dat de staat communiceert dat het actie gaat ondernemen.

Tevens slaat dat gelul van lockdowns en basisregels helemaal nergens op en dat weet je: met een hitteplan actief mag jij of je opa precies hetzelfde als nu. Het is maar informatie die volgt uit wat meteorologische data he :D het feit dat er meer info beschikbaar is dan een wolkje of een zonnetje op een weerkaart betekent niet dat er een dictatuur wordt afgekondigd, dat is echt een volstrekt belachelijke stelling _O-

Dit idd ^O^

Alsof je een boete kan krijgen, als je met 40 graden gaat hardlopen :+

Het getroll heeft WKN inmiddels ook bereikt.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 juli 2022 @ 10:54:56 #289
284411 crew  heywoodu
pi_205376747
quote:
4s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:53 schreef aloa het volgende:

[..]
Dit idd ^O^

Alsof je een boete kan krijgen, als je met 40 graden gaat hardlopen :+

Het getroll heeft WKN inmiddels ook bereikt.
De vorige keer ben ik bij 35 graden een stukje gaan hardlopen volgens mij, gewoon om het eens te voelen. Het was niet zo leuk en ik ga het vandaag en morgen niet herhalen.
pi_205376757
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee teveel betutteling. Laat mensen zelf weer gaan nadenken en verantwoordelijkheid nemen. Het is steeds meer een soort Idiocracy waarin we leven waarin alles drie uitgelegd moet worden. Nog even en we krijgen sensoren op met een alarm om te waarschuwen dat het toch echt te warm is om buiten te lopen.

Heb een tijdje in Spanje gezeten daar maken ze zich echt veel minder druk. Terwijl de problemen een stuk urgenter zijn qua bosbranden en extreme hitte.
Heb je wel geslapen vannacht? Want er is hier maar één die zich nogal druk lijkt te maken.
pi_205376763
Wat een weertje he
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205376773
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]
[..]

Misschien moet je niet dergelijke evenementen houden half juli als je weet dat extreem weer dan een optie is. En altijd al geweest is.

En dat bedoel ik dus. Ondanks of wellicht alle informatievoorziening en het oeverloze gelul over klimaatsverandering blijven mensen dus kennelijk stug volharden in hun eigen debiele gewoontes. Je creëert een samenleving waarin mensen in plaats van zelf na te denken voor elke scheet van de overheid verwacht dat ze ingrijpen.

Had ze toch lekker laten lopen niks mis met een stukje oversterfte voor wie zelf kennelijk niet na kan denken.
blablablabla
  maandag 18 juli 2022 @ 10:59:22 #293
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205376776
twitter
pi_205376783
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Heb je wel geslapen vannacht? Want er is hier maar één die zich nogal druk lijkt te maken.
Als een roosje. Airco aan tegen de klimaatsverandering @Haags
blablablabla
pi_205376789
Lekker zwaar bewolkt hier. Lijkt wel thailand ofzo in het regenseizoen.
pi_205376793
quote:
2s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Oh Noes. Asfalt dat heet wordt in de zon. Wie had dat nou verwacht _O-
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2022 @ 11:04:17 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205376816
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De vorige keer ben ik bij 35 graden een stukje gaan hardlopen volgens mij, gewoon om het eens te voelen. Het was niet zo leuk en ik ga het vandaag en morgen niet herhalen.
Ik heb vorige week met 33 en veel te weinig water een heuveltje beklommen, ging prima :P

Gewoon genoeg drinken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_205376821
Als je gewoon gezond bent dan kan het prima 40/45 graden zijn iedere dag, maar helaas is meer dan de helft van Nederland viesdik of stokoud. Laat gaan, hebben we toch niks aan.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  maandag 18 juli 2022 @ 11:07:38 #299
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_205376838
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:33 schreef Momo het volgende:
Harmonie voor morgen

[ afbeelding ]
Die ene 40°C bij Ell... het weermodel houdt er geen rekening mee dat daar weleens gesproeid wordt in de buurt van het weerstation. :D
pi_205376844
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2022 10:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lijkt mij ook niet echt een fijn plan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')