SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:50 schreef Enchanter het volgende:
In de Bijlmer is het elke zaterdag zwarte zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar ging mijn thee![]()
Hoho, wacht ff. Het is afgesloten. Werken dat komt pas na het bouwverlof.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:59 schreef Jordy-B het volgende:
Echt belachelijk dat ze een van de belangrijkste doorstroomroutes verbouwen tijdens de vakantie, in plaats van als de export en industrie op volle toeren lopen. Gekke Belgen.
Wat een gekken daar in Belgie.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:42 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Hoho, wacht ff. Het is afgesloten. Werken dat komt pas na het bouwverlof.
Ah jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:42 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Hoho, wacht ff. Het is afgesloten. Werken dat komt pas na het bouwverlof.
Rij voortaan maar lekker om via Duitslandquote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De ANWB verwacht in België grote drukte bij Luik. Daar is door werkzaamheden aan de E25 de weg in beide richtingen dicht.
https://www.telegraaf.nl/(...)es-verwacht-op-wegen
1 van de 2 belangrijkste doorstroom routes naar de Fransen snelwegen dicht gooien
Alleen in België
Ik heb dat een paar weken terug serieus geprobeerd vanuit Luxemburg, maar het was wel erg om met al die provinciale wegen dus dat schoot niet op, toen toch maar richting Luikquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rij voortaan maar lekker om via Duitsland
Waren er ook moeders en zusjes? Want dat is jouw grap toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:31 schreef Cockwhale het volgende:
Laatst nog door Luik, dacht even dat ik in Oekraïne was beland.
Geen moeders en zusjes van FOK!ers, dus dan heb ik geen interesse.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waren er ook moeders en zusjes? Want dat is jouw grap toch?
Helder, genoteerd. Dubbelcheck gedaan bij @capuchon_jongen?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen moeders en zusjes van FOK!ers, dus dan heb ik geen interesse.
Brugge, als ik mij het laatste triootje met zijn zus en moeder goed herinner.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:55 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Helder, genoteerd. Dubbelcheck gedaan bij @:capuchon_jongen?
Frau, darf ich Sie fahren?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook een stuk beter voor je schokdempers met die Romeinse klinkerwegen in België.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |