Nee mijn knip zit op één plek en daar blijft ie. Ik ga die er niet uithalen voordat ik bij de kassa ben. Briefje ligt op tafel en die gaat in mijn zak. Meestalquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah je neemt de portemonnee mee, daar het brief meteen in doen
Moet je wel met zak gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mijn knip zit op één plek en daar blijft ie. Ik ga die er niet uithalen voordat ik bij de kassa ben. Briefje ligt op tafel en die gaat in mijn zak. Meestal
Ja dat is een dingetje. Ik kan daar slecht mee omgaanquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een dingetje. Ik kan daar slecht mee omgaan
Ik heb ook het liefst een jasje of iets met zakken iig. Sleutels zitten in mijn tas maar ook in mijn zak. Alles dubbelquote:
Nja better safe than sorry ....quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook het liefst een jasje of iets met zakken iig. Sleutels zitten in mijn tas maar ook in mijn zak. Alles dubbel
Ja !!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja !!. Als mijn tas word gejat kan ik iig mijn huis in
En de dief ookquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja !!. Als mijn tas word gejat kan ik iig mijn huis in
Ja daar ga ik dan maar van uit. Anders heb ik een groter probleem.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:13 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Een slimme meid ....
Moet je wel je broek aanhouden![]()
Ja jij gaat wel erg ver, moet die dief wel weten waar mijn huis woont he?quote:
Ik vergeet ook soms ook wel wat, WKC zit op 3 minuten afstand , soms moet ik dan wel terug maar over het algemeen probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:04 schreef chufi het volgende:
Mijn super is om de hoek, dus als het moet ga ik nog een keer
Heb je niets in je tas met je adres?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jij gaat wel erg ver, moet die dief wel weten waar mijn huis woont he?
🐏🐑🐐quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
FOK! moet ook een schaap of geit smiley krijgen
Als ik de deur dicht trek controleer ik minstens nog een keer of ik de sleutels wel heb. Die heb ik 5 seconde geleden gepaktquote:
Nee.quote:
Ik zit weleens in de auto met mijn pantoffels nog aan ... of zonder bril ....quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik de deur dicht trek controleer ik minstens nog een keer of ik de sleutels wel heb. Die heb ik 5 seconde geleden gepakt
Ja ja ik weet het.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zit weleens in de auto met mijn pantoffels nog aan ... of zonder bril ....
Nog niet de straat uit maar toch ....
Ik ook, dan sta ik echt bewust met de deur nog op een kier en de sleutels in mijn handen. Het is me één keer gebeurd dat ik ze binnen liet leuk liggen, gelukkig zijn er op loopafstand twee reservesleutels.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik de deur dicht trek controleer ik minstens nog een keer of ik de sleutels wel heb. Die heb ik 5 seconde geleden gepakt
Dit stelt mij zo gerustquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zit weleens in de auto met mijn pantoffels nog aan ... of zonder bril ....
Nog niet de straat uit maar toch ....
Dat heb ik dus niet. Wel sleutels nog in mijn tas maar dat telt nietquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, dan sta ik echt bewust met de deur nog op een kier en de sleutels in mijn handen. Het is me één keer gebeurd dat ik ze binnen liet leuk liggen, gelukkig zijn er op loopafstand twee reservesleutels.
Moet je maar net je Mac&Maggie jas aan hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet. Wel sleutels nog in mijn tas maar dat telt niet
Sleutels is ook wel een ding bij mij, die check ik altijd een paar keer(voor de zekerheid)quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:23 schreef mario390 het volgende:
wat heeft de sly over me te praten wanneer
ik vanacht niet hier ben
@:Deisyy
Je kan ook een keykoord om je nek hangenquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
Als ik een pakje verwacht hang ik de sleutels aan een haak bij de voordeur. Zo moet ik de sleutels eerst pakken anders gaat de deur niet open.Voordat ik als een debiel de deur uit ren....
Ja die moet ik maar eens aanschaffen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook een keykoord om je nek hangen
Is maar één topic dat je terug hoeft te lezen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:23 schreef mario390 het volgende:
ik vanacht niet hier ben
Ik niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
GC / Heb jij een huissleutel verstopt?
Mario niet zeurenquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:23 schreef mario390 het volgende:
ik vanacht niet hier ben
Oh lol. In mijn vorige huis zat er een sleutel in een soort swiffer in de meterkast die altijd open wasquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
GC / Heb jij een huissleutel verstopt?
quote:
quote:
Waarschijnlijk niet naar tevredenheid want hij mentionen me weerquote:
ja maar voutquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet naar tevredenheid want hij mentionen me weer
Nou mooi is er wifi ?quote:
Dus je weet waar het over gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hij praat over me , en bizarr
Ja und?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hij praat over me , en bizarr
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel hij heeft niet over me te praten punt
quote:
Je kan ook zo bekijken, als iemand over je praat ben je gewoon interessant onderwerpquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan ook zo bekijken, als iemand over je praat ben je gewoon interessant onderwerp
Missquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan ook zo bekijken, als iemand over je praat ben je gewoon interessant onderwerp
Aloaquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss
Ligt eraan hoe ze over je praten denk ik.
Daar weet jij alles van toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss
Ja dat kloptquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss
Ik heb even een briefje gemaaktquote:
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 meter sessiequote:
AMABALAM !!!!quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:03 schreef puzziepie het volgende:
Wel grappig om te zien dat aloa na een maand wegblijven toch weer met hangende pootjes terugkomt.
Een mens moet wat
Hier ook opgebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
Eet smakelijk iedereen...
hier Merques worstjes en gebakken aardappeltjes met ui, knoflook, paprika, snijbonen en tomaat
Was lekker
Kliekjes met vis is niet handigquote:
Geen idéé die kans krijgt vis bij mij nooit.quote:
Dat hoop ik wel. Je moet ze er wel uithalen en in een pan doen he?quote:
Frituur. Airfryer. Oven. Mogelijkheden genoeg.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Je moet ze er wel uithalen en in een pan doen he?
Maar kliekjes worden het nooitquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Je moet ze er wel uithalen en in een pan doen he?
quote:
Vislolly!quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:20 schreef maily het volgende:
[..]
Frituur. Airfryer. Oven. Mogelijkheden genoeg.
En wie weet zijn ze koud ook lekker
Gadverdammequote:
40 plus dan ben je toch een kliekjequote:
Dat is toch uit die serie met die vieze man?quote:
Volgens mij ook. Rudy.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch uit die serie met die vieze man?
Huxabelquote:
Die vale viezerik jaquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond het leukquote:
Ik ook, keek er altijd naar, echt zo'n 80' serie.quote:
Ik had een professor die bevriend was met die manquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar is jouw topic gebleven?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een professor die bevriend was met die man
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een professor die bevriend was met die man
Oh ja !!!quote:
Nee die is hartstikke af, daarmee begon zo'n beetje het hele #metoo gebeuren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:43 schreef Soury het volgende:
Kevin Spacey vond ik ook altijd een aantrekkelijke vent. Die mag ook niet meer
Was best zoeken soms.. maar meestal kwam ik er welquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was toch een leuk topic of niet?
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die is hartstikke af, daarmee begon zo'n beetje het hele #metoo gebeuren.
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Was best zoeken soms.. maar meestal kwam ik er wel
Als het zo doorgaat met dat #metoo gedoe houden we alleen Frans Bauer nog overquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:43 schreef Soury het volgende:
Kevin Spacey vond ik ook altijd een aantrekkelijke vent. Die mag ook niet meer
Die gaat ook wel voor de bijlquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat met dat #metoo gedoe houden we alleen Frans Bauer nog over
Neeeeee niet Fransje! Dan is al mijn vertrouwen in de mensheid verlorenquote:
Dat is het bij mij al een tijdjequote:Op donderdag 14 juli 2022 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeee niet Fransje! Dan is al mijn vertrouwen in de mensheid verloren
Er zijn heus wel genoeg lieve mensen. Dat nare groepje valt alleen meer op omdat ze harder schreeuwen.quote:
Ah nee, nie ons Fraanskequote:Op donderdag 14 juli 2022 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat met dat #metoo gedoe houden we alleen Frans Bauer nog over
De vrouwen of de mannenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn heus wel genoeg lieve mensen. Dat nare groepje valt alleen meer op omdat ze harder schreeuwen.
Ja ik ook. Hij heeft het toch wel een beetje in zichquote:
Ja best wel hè, behalve hilarisch vond ik het ook verrassendquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hij heeft het toch wel een beetje in zich
Zaterdag is inderdaad nog goed te doen. Beter.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:12 schreef engine het volgende:
Zaterdag ook een festival. Ben wel blij dat het meevalt met de hitte dan
Ja maar ..... eerst ons stiknieuwsgierig maken (net als @Deisyy vanmorgen) ...... en dan niks zeggen ..... pffffffffffffffquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken , want anders gaat er op gespeculeerd worden
Doe maar een regenjas meequote:Op donderdag 14 juli 2022 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar ..... eerst ons stiknieuwsgierig maken (net als @:Deisyy vanmorgen) ...... en dan niks zeggen ..... pffffffffffffff
Letterlijk of figuurlijk?quote:
quote:
UB40?quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Doe dan ook maar een dopje op je spuitbus
Jaquote:
Wie gaat er dan ook boven een gracht wonenquote:
sorryquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook boven een gracht wonen
Dat zal die oranje man wel geregeld hebbenquote:
Straks word hij het weerquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
dank en nog niet seniel genoeg om voor President te gaan ...
Have funquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:36 schreef aloa het volgende:
Nog even Netflix kijken.
Prettige avond een ieder
val niet in slaap want dan mis je 3 afleveringenquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:36 schreef aloa het volgende:
Nog even Netflix kijken.
Prettige avond een ieder
Mwah, bij de laatste peiling bij de republikeinen kreeg hij net niet de helft van stemmen.quote:
Hoe correct zijn die tegenwoordigquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, bij de laatste peiling bij de republikeinen kreeg hij net niet de helft van stemmen.
Alles ging mis bij Donald Trumpquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, bij de laatste peiling bij de republikeinen kreeg hij net niet de helft van stemmen.
Deze wel redelijk geloof ik, was duidelijk te zien wel groepen hem wel en niet steunden.quote:
Als ze verdwijnen is het ineens een prachtige dag?quote:
Je kent hem alquote:Op donderdag 14 juli 2022 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze verdwijnen is het ineens een prachtige dag?
Waarquote:Op donderdag 14 juli 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgende dinsdag nog steeds 40 graden, man3
Weeronline niet:quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buienradar beweert hier
https://www.buienradar.nl/weer/zoetermeer/nl/2743856/14daagse
Dan hoop ik dat Buienradar het weer eens fout heeftquote:Op donderdag 14 juli 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weeronline niet:
https://www.weeronline.nl(...)sverwachting-14dagen
Knmi ook niet
Zou wel heel fijn zijn ja,quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Buienradar het weer eens fout heeft
40 ;X
In Spanje is 34 prima te doen. De 45 die daar nu heerst echterquote:Op donderdag 14 juli 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou wel heel fijn zijn ja,
die 34 is me ook al veels te heet
ja .... maar die was er vorige maand ook al ...quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Spanje is 34 prima te doen. De 45 die daar nu heerst echter
Ga je daarheen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Portugal wordt komende week gelukkig ietsie 'koeler'
Ik zie net dat het in mijn nieuwe dorp dinsdag 39 wordtquote:Op donderdag 14 juli 2022 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Spanje is 34 prima te doen. De 45 die daar nu heerst echter
True true. Toch heb ik nog steeds zin op vakantie te gaanquote:Op donderdag 14 juli 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
ja .... maar die was er vorige maand ook al ...
Jawel, vlucht naar Porto al in januari geboekt. Gaat vooralsnog gewoon doorquote:
Ah Porto .. dan OKquote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel, vlucht naar Porto al in januari geboekt. Gaat vooralsnog gewoon door
In januari was er nog geen idee welke ellende vliegen zou gaan opleveren. Soms denk ik wel eens richting conspiracy dat het wel erg goed uitkomt dat vliegen zo in een slecht gesternte staat nuquote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
slim of ... succes Koen en fijne vakamtie
schuif aan.. pullup heeft het onlangs ook overleeft met fotosquote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In januari was er nog geen idee welke ellende vliegen zou gaan opleveren. Soms denk ik wel eens richting conspiracy dat het wel erg goed uitkomt dat vliegen zo in een slecht gesternte staat nu
Thanks m8, komt wel goedquote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
Maar nogmaals fijne vakantie alvast .. dan zijn we het niet vergeten
Een regenjas! @chufiquote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Doe voor de zekerheid maar wat kleding in handbagage ook
Ik vind schapen 🐑 meest rustige en lieve dieren die er zijn. Ik vind ze zelfs leuker dan vlinders 🦋 of duiven 🕊 of lieveheersbeestje 🐞.quote:
Schapen zijn tofquote:Op vrijdag 15 juli 2022 06:44 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik vind schapen 🐑 meest rustige en lieve dieren die er zijn. Ik vind ze zelfs leuker dan vlinders 🦋 of duiven 🕊 of lieveheersbeestje 🐞.
Jammer dat ik het lekker vind om te eten.
Voor de rest wil ik een veganist 🌱 of Jainist zijn maar ik ben bang dat, dat nooit zal gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |