Nee mijn knip zit op één plek en daar blijft ie. Ik ga die er niet uithalen voordat ik bij de kassa ben. Briefje ligt op tafel en die gaat in mijn zak. Meestalquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah je neemt de portemonnee mee, daar het brief meteen in doen
Moet je wel met zak gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mijn knip zit op één plek en daar blijft ie. Ik ga die er niet uithalen voordat ik bij de kassa ben. Briefje ligt op tafel en die gaat in mijn zak. Meestal
Ja dat is een dingetje. Ik kan daar slecht mee omgaanquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een dingetje. Ik kan daar slecht mee omgaan
Ik heb ook het liefst een jasje of iets met zakken iig. Sleutels zitten in mijn tas maar ook in mijn zak. Alles dubbelquote:
Nja better safe than sorry ....quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook het liefst een jasje of iets met zakken iig. Sleutels zitten in mijn tas maar ook in mijn zak. Alles dubbel
Ja !!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja !!. Als mijn tas word gejat kan ik iig mijn huis in
En de dief ookquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja !!. Als mijn tas word gejat kan ik iig mijn huis in
Ja daar ga ik dan maar van uit. Anders heb ik een groter probleem.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:13 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Een slimme meid ....
Moet je wel je broek aanhouden![]()
Ja jij gaat wel erg ver, moet die dief wel weten waar mijn huis woont he?quote:
Ik vergeet ook soms ook wel wat, WKC zit op 3 minuten afstand , soms moet ik dan wel terug maar over het algemeen probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:04 schreef chufi het volgende:
Mijn super is om de hoek, dus als het moet ga ik nog een keer
Heb je niets in je tas met je adres?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jij gaat wel erg ver, moet die dief wel weten waar mijn huis woont he?
🐏🐑🐐quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
FOK! moet ook een schaap of geit smiley krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |