abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8298316
En hier weer verder.

Wanneer komt de nieuwe Sonata Arctica?

pi_8300101
Hail!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_8300117
heejl
pi_8302666
Hallo!

Ken je van die momenten dat alles fout lijkt? Alsof je in een Dali-schilderij zit? Ik voel me nu net alsof ik in een aflevering van Sliders zit. Echt raar en best eng. Maar ja, gaat wel weer over denk ik.

Heb alleen geen idee wat voor muziek hier nu bij hoort. Zowel Finntroll als Skyclad waren niet zo effectief.

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 5 februari 2003 @ 23:06:40 #5
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_8302890
HAIL enzo dan maar...
  woensdag 5 februari 2003 @ 23:17:54 #6
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_8303157
Hoi
pi_8304597
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 20:07 schreef Seborik het volgende:
En hier weer verder.

Wanneer komt de nieuwe Sonata Arctica?

17 februari komt de nieuwe single en 17 maart komt het nieuwe album
  donderdag 6 februari 2003 @ 07:02:31 #8
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_8306337
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 00:45 schreef Morgil het volgende:

[..]

17 februari komt de nieuwe single en 17 maart komt het nieuwe album

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Alleen dat van die single wist ik niet.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 07:51:37 #9
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8306410
die cover van The Number Of The Beast door Zwan is op z'n minst interessant te noemen...

Maar ik vraag me af of ze 'm nou gecovered hebben omdat ze het nr leuk vinden, of om aan te tonen dat dat soort texten gewoon erg dom klinken op rustige muziek?

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_8306981
Ik heb ineens zin in Viking Metal. Geeft mij uw tips!
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_8307125
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 07:51 schreef Tokus het volgende:
die cover van The Number Of The Beast door Zwan is op z'n minst interessant te noemen...

Maar ik vraag me af of ze 'm nou gecovered hebben omdat ze het nr leuk vinden, of om aan te tonen dat dat soort texten gewoon erg dom klinken op rustige muziek?

Cool, ben benieuwd. Heb hem nog niet gehoord.
pi_8307790
Die cover klinkt eigenlijk best wel goed, maar als je het origineel kent, is het echt slap.
pi_8307978
w00t, mijn bestelde Rhapsody cd is binnen: Dawn Of Victory

Megagoed man. Nu wil ik Symphony of enchanted lands hebben

Damn door al dat Rhapsody, luister ik steeds minder maiden, echt megaverslavend omdat het gewoon zo'n volle muziek is, en ook nog vrolijk en krachtig

donderdag 6 februari 2003 @ 10:35:59 #15
13783 Anthraxx
pi_8308163
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:24 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
w00t, mijn bestelde Rhapsody cd is binnen: Dawn Of Victory

Megagoed man. Nu wil ik Symphony of enchanted lands hebben

Damn door al dat Rhapsody, luister ik steeds minder maiden, echt megaverslavend omdat het gewoon zo'n volle muziek is, en ook nog vrolijk en krachtig

Symphony of Enchanted lands is beter als Dawn of Victory. Maar Power of the dragonflame blijft toch het beste...
pi_8308323
Vergeet vooral ook niet Legendary Tales met het leuke Warrior of Ice en de ep Rain of A Thousand Flames.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 10:48:25 #17
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8308349
ik vind die eerste twee albums van Crapsody eigenljk de minste.
pi_8308359
ja idd, ik wil ze allemaal

oja, en ik heb de Boxset van Nightwish bestelt 4cd's 42,00 pleuro

pi_8308369
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:48 schreef Tokus het volgende:
ik vind die eerste twee albums van Crapsody eigenljk de minste.
Klinkt als deathmetal.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 10:50:53 #20
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8308389
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:49 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
ja idd, ik wil ze allemaal

oja, en ik heb de Boxset van Nightwish bestelt 4cd's 42,00 pleuro

je leert eindelijk goeie muziek ontdekken he
pi_8308419
ja he, ik zit nu in de ontdekkings fase , de helft van die vuile mp3's heb ik al van mn schijf geflikkerd
pi_8308435
Inderdaad, mp3's zijn vies.
pi_8308459
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Symphony of Enchanted lands is beter als Dawn of Victory. Maar Power of the dragonflame blijft toch het beste...

Power Of The DragonFlame is idd ook super, vooral met hun intro Knightrider Of Doom, maarja die heb ik mijn broertje kado gegeven omdat ik hem nog geld schuldig was, maar ik mag hem altijd van hem luisteren

edit: Het is Knightrider of doom

pi_8308490
De intro is In Tenebris van PoTD hoor en dat loopt over in Knightrider of Doom.
pi_8308536
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:56 schreef Seborik het volgende:
De intro is In Tenebris van PoTD hoor en dat loopt over in Knightrider of Doom.
ja idd, dat bedoel ik, die intro zit eraan gelijmd als ware. elke cd is een verhaal apart ook, zoals bv power of the dragonflame, alle nummers horen bijelkaar, en hoe ze dat doen met intro's vind ik super,
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 10:59:56 #26
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8308547
nee, alle 4 de albums vormen 1 groot verhaal.
pi_8308618
oja? hmm ja ik lees het nu op de site, hehhe dat verklaart ook dat vage verhaal in die boekjes
pi_8308625
Hey, dat verhaal is niet vaag, maar heel erg true.
pi_8308660
oh sorry Het verhaal lees ik een andere keer wel
pi_8308682
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:49 schreef Seborik het volgende:

[..]

Klinkt als deathmetal.

Of AC/DC. Op de Australische Let There Be Rock staat "Crabsody In Blue"
pi_8308696
Staan op de Australische AC/DC albums dan bonustracks?
pi_8308789
ik had trouwens een vraagje: hoe zit dat met www.large.nl? Je kan er allemaal metal krijgen en accessoires. Nou ben ik misschien van plan om daar een cd van Graveworm te bestellen.

Is dat wat service? Ik vind namelijk die verzend kosten errug duur

pi_8308813
Bij Large moet je veel in 1x bestellen, dan zijn ze wel goedkoper, of gewoon goed zoeken in andere winkels naar goedkopere artikelen, want Large is niet in alles goedkoper, vooral DVD's zijn er duurder.
pi_8308868
ja, maar het unieke hebben ze wel weer Graveworm kan ik nergens in de winkels vinden. Nu ben ik naar drachten geweest, daar zit een metalzaak, maar die bleek gesloten te zijn Misschien dan maar een keer naar amsterdam
pi_8308904
Echt uniek is Large niet meer... er zijn ook andere (online)winkels waar ze veel spul hebben, ook dingen die de Large niet (meer) heeft.
pi_8308962
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:21 schreef Seborik het volgende:
Echt uniek is Large niet meer... er zijn ook andere (online)winkels waar ze veel spul hebben, ook dingen die de Large niet (meer) heeft.
dan zoek ik even verder Thx voor de info
pi_8309286
Vreselijk zeg. Ben je een Metal-bikkel, maar als je 'The Lowlands of Holland" hoort door Old Blind Dogs schiet het er toch ff in.

Maar jaaaaaa.

pi_8309318
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:07 schreef Seborik het volgende:
Staan op de Australische AC/DC albums dan bonustracks?
Nee, op de eerste 4 albums staan andere tracklistings en ze hebben andere covers.

Op de Australische 'Let There Be Rock' staat "Crabsody In Blue" ipv "Problem Child", want die staat in Australië op "Dirty Deeds Done Dirt Cheap".

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 12:45:46 #39
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8310257
het nieuwe Metallica album gaat overigens St. Anger heten, en moet in juni uitkomen.
pi_8310316
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:19 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
ja, maar het unieke hebben ze wel weer Graveworm kan ik nergens in de winkels vinden. Nu ben ik naar drachten geweest, daar zit een metalzaak, maar die bleek gesloten te zijn Misschien dan maar een keer naar amsterdam
Ah de Sounds bedoel je . Kom er zelf ook regelmatig. 's Ochtends is hij vaak dicht, uitslapers. Je kan er ook bestellen, wel even vragen naar de prijs dan..

http://www.displeasedrecords.com/ is ook niet duur. 11 á 14 euro.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_8310477
Klik btw eens op mijn profiel Jeroen, misschien kennen wij elkaar. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_8311264
nee ik denk niet dat we elkaar kennen Maar thx voor de tip, wel balen als je vanuit h'veen naar drachten gaat en bleek ie gesloten te zijn tot een bepaalde tijd, er stond ook op: we verwijzen u naar de musicstore

Naja, ik ga die site wel effe doorspitten

pi_8311407

Jaja vanaf 10 Maart in de schappen! Maar als iemand ergens een mp3 sample weet te vinden hoor ik het graag!!!

I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_8311453

En deze DVD zal binnenkort ook te krijgen zijn

(Lees; ik ben compleet voor 2003)

I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_8312170
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:36 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
nee ik denk niet dat we elkaar kennen
Oh, ken nogal wat met dezelfde naam uit H'veen. Zoveel zijn er niet die naar metal luisteren, dacht ik .
quote:
Maar thx voor de tip, wel balen als je vanuit h'veen naar drachten gaat en bleek ie gesloten te zijn tot een bepaalde tijd, er stond ook op: we verwijzen u naar de musicstore

Naja, ik ga die site wel effe doorspitten

Hmn, raar. Heb er laatst nog een cd'tje gekocht, misschien was de vaste verkoper ziek. Een verwijzing naar Musicstore nog wel, nou ja beter dan FRS .
  donderdag 6 februari 2003 @ 17:30:32 #46
1573 Kipman
pi_8316304
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dawn Of Victory is mijn favoriet, gevolgd door Symphony of Enchanted lands. Power of The Dragon Flame vind ik de allerminste.
  donderdag 6 februari 2003 @ 17:33:58 #47
1573 Kipman
pi_8316365
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 12:45 schreef Tokus het volgende:
het nieuwe Metallica album gaat overigens St. Anger heten, en moet in juni uitkomen.
Wat een aparte titel.
pi_8316529
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:30 schreef Kipman het volgende:

[..]

Dawn Of Victory is mijn favoriet, gevolgd door Symphony of Enchanted lands. Power of The Dragon Flame vind ik de allerminste.

Ken zelf alleen de Holy Thunderforce EP en Power of the Dragonflame. Vind ik allebei echt hele coole cd's!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:09:10 #49
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8316956
Blackmetal liefhebbers?

iemand een paar leuke bandjes?
trefwoord: vernieuwend

"Who will survive........................................... and what will be left of them?"
pi_8317354
Graveworm

en dan de nummers zoals: A Dreaming beauty, Fear Of The Dark, Aeons of desolation,behind the curtain of darkness en awake...angels of sorrow. vind ik strakke nummers.

donderdag 6 februari 2003 @ 18:45:33 #51
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8317517
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:36 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Graveworm

en dan de nummers zoals: A Dreaming beauty, Fear Of The Dark, Aeons of desolation,behind the curtain of darkness en awake...angels of sorrow. vind ik strakke nummers.

word aan gewerkt
"Who will survive........................................... and what will be left of them?"
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:48:17 #52
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8317566
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:36 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Graveworm

meer!
pi_8317632
ik weet zo geen black metal bandjes meer Had die band ook maar in een topic ondekt. Moet je de Die Hard Metalheads hier even vragen

edit: A dreaming beauty al geprobeerd? Meesterlijk nummer
edit2: Alle nummers van Graveworm zijn wel goed, dus kan je ze gerust proberen

[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 06-02-2003 18:58]

pi_8317819
Venom (dacht ik)

De cd Wrecking Everything Live van Over Kill is

It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_8317837
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:00 schreef Mr. Orange het volgende:
Venom (dacht ik)

De cd Wrecking Everything Live van Over Kill is

*kazaa opstart

nog speciale nummers die ik moet downen die vet zijn? Lol, ik vind hier Dj Venom

donderdag 6 februari 2003 @ 19:14:57 #56
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8318136
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:01 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
*kazaa opstart
vond trouwens alleen Pandemonium van Graveworm op Kazaa
pi_8318214
oh das kut. Er is ook niet veel van moet ik mijne even sharen?
Thaxll'ssillyia@kazaa is mijn Username.
  donderdag 6 februari 2003 @ 19:25:43 #58
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8318340
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:19 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
oh das kut. Er is ook niet veel van moet ik mijne even sharen?
Thaxll'ssillyia@kazaa is mijn Username.
cannot find you

heb wel al meer gevonden nu

pi_8318611
vreemd

Nouja, even wat anders. Ik wil nog tegen iedereen hier zeggen: Metal is een heilige muziekstijl

Al die andere muziek stijlen zoals R&B Trance/dance, moeten constant nieuwe nummers maken om goed te blijven. Nummers van een paar jaar oud of zelfs een maand zijn niet meer goed. De oude nummers van bv: maiden kunnen nog steeds gezongen worden zonder dat ze populariteit te verliezen. Maarja dat is mijn mening

pi_8319628
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:36 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
vreemd

Nouja, even wat anders. Ik wil nog tegen iedereen hier zeggen: Metal is een heilige muziekstijl

Al die andere muziek stijlen zoals R&B Trance/dance, moeten constant nieuwe nummers maken om goed te blijven. Nummers van een paar jaar oud of zelfs een maand zijn niet meer goed. De oude nummers van bv: maiden kunnen nog steeds gezongen worden zonder dat ze populariteit te verliezen. Maarja dat is mijn mening

en die van mij
  donderdag 6 februari 2003 @ 20:32:37 #61
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8319754
quote:
Metal is een heilige muziekstijl
niet het juiste woord, naar mijn mening
pi_8320260
quote:
vreemd

Sommige trance, zoals Goa bijvoorbeeld blijf ik echt mooi vinden. Luister nu al meer dan een jaar naar Astral Projection en hun nummers blijven nog steeds goed. Jouw argument gaat alleen op bij de populairdere nummers die maar snel geschreven zijn om makkelijk geld te verdienen. In de trance scene zitten wel degelijk mensen die echt de tijd nemen om goede muziek te schrijven.

Zelfde gaat op voor Metal. Ik vind heel veel metal goed maar veel nu-metal vind ik echt nix aan. Vaak alleen in het begin en dan na paar keer luisteren worden ze ook saai, vaak omdat ze weinig diepgang en complexiteit hebben.

Wandelen in Noorwegen
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:11:55 #63
1573 Kipman
pi_8320510
Wat ik nu toch gekocht heb! Judas Priest - Live In London! Een overbodige live-cd van ze, maar eigenlijk klinkt ie best lekker! En het is een goed excuus om weer eens wat Priest te horen, want doe ik de laatste tijd veel te weinig.
pi_8320592
quote:
vreemd

Helemaal mee eens, alleen zoals al werd gezegt ben ik al gauw uitgekeken/luisterd op veel van dat nu-metal enz...
  donderdag 6 februari 2003 @ 22:40:26 #65
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8322263
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:48 schreef Riesz het volgende:

[..]

meer!

Graveworm is supergoed, een van de beste bands die ik vorig jaar heb ontdekt. Er zit vaak ook emotie in die black/gothicmetal, het beste van 2 werelden. Van mij mogen ze gerust nog wat bekender worden
quote:
zoals al werd gezegt ben ik al gauw uitgekeken/luisterd op veel van dat nu-metal enz...
Dat komt omdat de muziek vaak niet zoveel diepgang kent denk ik. Ik raak er ook snel op uitgekeken, als ik er al wat aan vind. Er zitten wel een stuk of 5 bands tussen die ik echt goed vind, maar er zit echt veel matige troep bij hoor. Trouwens, das niet alleen bij numetal

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-02-2003 22:46]

pi_8322922
komt graveworm btw nog met een nieuw Album? hun laatste was scourge of malice meende ik. Zoals al eerder gevraagd werd, zijn er nog meer zulke bands die van dat gothic metal maken? Persoonlijk vind ik dat er een leukere sfeer hangt dan COF. Ze hebben ook een hele mooie combinatie met Viool/doedelzak Zo klinkt het wel namelijk. Igg, het klinkt geweldig in mijn oren
pi_8322987
Oh ja, en wat dat NUmetal betreft, dat is Korn toch ook? Zelf heb ik er nog niet naar geluisterd, maar de metaalhoofden in mijn klas waren er igg snel op uitgekeken. Welke bands spelen nog meer Numetal Misschien kan ik eens wat downen om te proberen..
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:25:33 #68
18413 Summoner
pi_8323073
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:09 schreef Riesz het volgende:
Blackmetal liefhebbers?
iemand een paar leuke bandjes?
trefwoord: vernieuwend
vernieuwend dan:

Agathodaimon (Chapter III)
Ancient Rites (vooral Fatherland en Dim Carcosa)
Anorexia Nervosa (all na Exile)
Borknagar (niet echt Black Metal, weet ik, maar heeft er wel banden mee)
Dimmu Borgir (Puritanical Euphoric Misanthropia)
Dodheimsgard (666 International)
Emperor (all)
Limbonic Art (all)
Mayhem (Grand Declaration of War)
Meads of Asphodel, The (check de split met Mayhem: Jihad)
Satyricon (Rebel Extravaganza en Volcano)
Zyklon

en nog veel meer. als je meer wilt gewoon vragen.

pi_8323584
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:32 schreef Riesz het volgende:

[..]

niet het juiste woord, naar mijn mening

Het leuke van Metal is dat we jouw mening gewoon kunnen negeren, daar we toch Middeleeuws-rechtse, brute knapen en meiden zijn.

Het woord is juist perfect! Ik kan geen andere muzieksoort verzinnen die uit zichzelf (dus muziek eerst) zo'n zware spirituele bagage draagt. Het grote verschil met mediteermuziek is echter, dat dat muziek is geschreven voor een spiritueel doel. Bij Metal is het echter gegroeid. Muziek eerst, spirituele daarna.,

pi_8323859
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef Kipman het volgende:
Wat ik nu toch gekocht heb! Judas Priest - Live In London! Een overbodige live-cd van ze, maar eigenlijk klinkt ie best lekker! En het is een goed excuus om weer eens wat Priest te horen, want doe ik de laatste tijd veel te weinig.
Cool! Ripper zingt er erg goed op.
pi_8323885
quote:
Je vergeet kennelijk dat ik niet zomaar een "metalhead" ben, ik ben een 'advanced metalhead' en daardoor beheers ik het genre op een griezelig hoog niveau (bla bla bla)! Morgul zit dan wel op het vrij grote Century Media label, maar is vreemd genoeg nog vrij underground.
Hey Summo, leg eens uit wat een advanced metalhead is.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:12:53 #72
18413 Summoner
pi_8323965
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:08 schreef Seborik het volgende:
Hey Summo, leg eens uit wat een advanced metalhead is.
Argh, blijf toch es met je neus uit al die topics man!

hmn advanced metalhead...

een metalhead die gewoon erg diep in de scene zit en van veel bands en substromingen kennis heeft. die er veel vanaf weet en een enorme collectie metalcd's heeft. ofzo. ofza.

goed?

pi_8324066
Ja hoor.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 09:50:12 #74
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8326819
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:12 schreef Summoner het volgende:
hmn advanced metalhead...

een metalhead die gewoon erg diep in de scene zit en van veel bands en substromingen kennis heeft. die er veel vanaf weet en een enorme collectie metalcd's heeft. ofzo. ofza.

Aha
  vrijdag 7 februari 2003 @ 11:16:44 #75
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8327889
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:25 schreef Summoner het volgende:

[..]

vernieuwend dan:

Agathodaimon (Chapter III)
Ancient Rites (vooral Fatherland en Dim Carcosa)
Anorexia Nervosa (all na Exile)
Borknagar (niet echt Black Metal, weet ik, maar heeft er wel banden mee)
Dimmu Borgir (Puritanical Euphoric Misanthropia)
Dodheimsgard (666 International)
Emperor (all)
Limbonic Art (all)
Mayhem (Grand Declaration of War)
Meads of Asphodel, The (check de split met Mayhem: Jihad)
Satyricon (Rebel Extravaganza en Volcano)
Zyklon

en nog veel meer. als je meer wilt gewoon vragen.

ken wel weer effe vooruit.
Thanks
  vrijdag 7 februari 2003 @ 11:18:47 #76
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8327922
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
brute knapen en meiden zijn.
Aha
  vrijdag 7 februari 2003 @ 17:10:50 #77
46499 Rem666Cow
www.RemCow.tk
pi_8335560
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:20 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Oh ja, en wat dat NUmetal betreft, dat is Korn toch ook? Zelf heb ik er nog niet naar geluisterd, maar de metaalhoofden in mijn klas waren er igg snel op uitgekeken. Welke bands spelen nog meer Numetal Misschien kan ik eens wat downen om te proberen..
Bij deze bands was ik snel uitgeluisterd...

POD
SLIPKNOT
System Of A Down
Chimaira
Hatebreed

enne nog wel een hele hoop maar daar kank ff nie op komen..
en ik heb er ook geen zin om er over na te denken!

pi_8335905
wheheh lol

Ik vind het nep dat Slipknot van die vage clownmaskers dragen, gothic gekleed kan ik nog begrijpen maar die maskers

pi_8335946
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:20 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Deftones .

Samen met KoRn de enige Nu Metal die ik nu nog beluister, ik ben overgestapt op kwaliteitsmuziek. .

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_8335954
Heb hier nog Adrenaline van Deftones liggen
kopuh iemand?
  vrijdag 7 februari 2003 @ 17:31:07 #81
1573 Kipman
pi_8335984
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:07 schreef Seborik het volgende:

[..]

Cool! Ripper zingt er erg goed op.

Ja, dat zeker. Alleen er zit verder geen verbetering in zijn zang sinds Live Meltdown.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 17:34:06 #82
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8336042
Metalmannen/vrouwkes, kom allemaal eens hier kijken:

Raad-je-solo
Topic waar je met een solo een band / nummer moet raden, laat ook es wat horen van metal!

quote:
Misschien kan ik eens wat downen om te proberen
Probeer Sevendust! Ik vind hen een goede band onder de vele matige numetal bandjes. Misschien ook, omdat ze een zanger hebben die best goed clean kan zingen. Deze nummers van hun laatste album moet je eens downloaden, have fun:

http://www.sevendust.com/home/ - music - de 4 songs die je kunt downloaden. (bij vragen om email gewoon neppe invullen)

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 07-02-2003 17:41]

vrijdag 7 februari 2003 @ 17:41:33 #83
13783 Anthraxx
pi_8336163
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 09:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Aha

Hmz... reken mij dan maar onder n00b metalhead
pi_8336447
Damn, kreeg net te horen van bol.com dat de Nightwish 4cd boxset niet meer leverbaar was Weet iemand nog een site waar je hem kan krijgen? Large.nl heeft hem ook niet meer.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 18:07:00 #85
1573 Kipman
pi_8336533
Dat worden wel coole b-sides voor de singles van Maiden. Onder andere een paar jams zijn opgenomen en een acoustische versie van een nummer van de nieuwe cd
  vrijdag 7 februari 2003 @ 18:13:18 #86
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_8336600
Voor mensen die geinteresseerd zijn:

Sear Bliss, Her Enchantment and In Aetherium zullen vrijdag 7 maart spelen op Molfest Concerts in het Kompleks te HHW....

EINDELIJK!!!!

Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
  vrijdag 7 februari 2003 @ 18:17:09 #87
46499 Rem666Cow
www.RemCow.tk
pi_8336638
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb hier nog Adrenaline van Deftones liggen
kopuh iemand?
Kvond die cd zo slecht nog nie...!!

hoeveel? ahahah

pi_8336671
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:34 schreef Yokozuna het volgende:
Metalmannen/vrouwkes, kom allemaal eens hier kijken:

Raad-je-solo
Topic waar je met een solo een band / nummer moet raden, laat ook es wat horen van metal!

.
pi_8336674
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 18:17 schreef Rem666Cow het volgende:

[..]

Kvond die cd zo slecht nog nie...!!

hoeveel? ahahah

eh 6 euro?
kan me nu ff niet mailen mn pc is ontploft
pi_8337668
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 18:19 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

eh 6 euro?
kan me nu ff niet mailen mn pc is ontploft

Zeg, mag dit hier wel.

.

vrijdag 7 februari 2003 @ 19:30:24 #91
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8337711
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 19:28 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]
Zeg, mag dit hier wel.
.

Zeg, waarom je er druk over maken?
  vrijdag 7 februari 2003 @ 19:35:57 #92
1573 Kipman
pi_8337827
Posers leave the hall. Want ManOwaR gaat weer op tour in april (volgens de geruchten)
pi_8338358
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 19:28 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Zeg, mag dit hier wel.

.

Mja officieel zou het in het Vraag&Aanbod forum moeten
Wandelen in Noorwegen
  vrijdag 7 februari 2003 @ 22:42:35 #94
18413 Summoner
pi_8341442
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:16 schreef Riesz het volgende:
ken wel weer effe vooruit.
Thanks
Toen ik even mijn collectie langs ging ontdekte ik dat ik wel
heel veel grensverleggende Black Metal niet genoemd had:

Abigor - "Satanized" (chaotisch en modern)
Arcturus - "Aspera Hiems Symfonia" & "La Masquerade Infernal" (erg vernieuwend)
Corvus Corax - "The Atavistic Triad" (onorthodox, doomy)
Cruachan - "Tuatha Na Gael" (keltische Black Metal)
Diabolical Masquerade - "Death's Design" (een ware Black Metal soundtrack)
Die Apokalyptischen Reiter - "All You Need is Love" (bizar)
Finntroll - beide albums (mixen extreme metal met folk en polkabeats)
Helheim - "Blod & Ild" (black/viking metal met industrial klanken)
In the Woods - "Heart of the Ages" (soort avantgarde rockband die op dit album nog vreemde Black Metal speelde)
Kovenant, The - "Nexus Polaris" (aangename spacy 'black metal')
Moonspell - "Under the Moonspell" (black metal-achtig met allerlei interessante instrumenten)
Morgul - "The Horror Grandeur" en "Sketch of Supposed Murderer" (dark metal met vluegjes black metal, vrij uniek)
Nagelfar - "Srontgorrth" (gemene Black Metal met techno)
Primordial - alle albums (zeer uniek geluid, met Black Metal invloeden maar zeer moeilijk te beschrijven)
Sigh - alle albums (wonderbaarlijk onconventieel)
Serpent Eclipse - "Seven Desires & Wolves' Blood" (moderne electroBlackMetal)
Suidakra - alle albums (niet echt vernieuwend maar wel goed herkenbaar door mix van Black Metal, Heavy Metal en Folk)
Solefald - vooral "Neonism" (mixen Black Metal met triphop, electronica en zelfs raps)
Thorns - de Emperor/Thorns split en "Thorns" (zeer koude moderne machinale Black Metal)

en natuurlijk Summoning, dat niet meer echt Black Metal te noemen is maar wel zeer de moeite waard is voor
de open minded Black Metal liefhebber.

pi_8342407
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 19:30 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Zeg, waarom je er druk over maken?

Zeg, waarom alles serieus nemen?
Als het van de mods echt zo'n grove overtreding was, stond er nu al een edit..

Try to look at the bright side of life.

vrijdag 7 februari 2003 @ 23:36:25 #96
18413 Summoner
pi_8342511
Yokozuna beheerst de kunst van de ironie nog niet echt...
  vrijdag 7 februari 2003 @ 23:52:47 #97
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8342753
Pietmans, wat heb je voor mooi nieuw icon
quote:
Igg, het klinkt geweldig in mijn oren
Graveworm, de BESTE

Oh, bij Slipknot was ik juist niet snel uitgeluisterd. Aan het begin vond ik IOWA maar matig. Daarna kwamen er wel wat goeie nummers door. De cd had ik eigenlijk gekocht voor de drums

pi_8344016
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 23:30 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Precies, edit.
pi_8344027
* Seborik heeft de digipack van het nieuwe Lacrimosa-album gekregen.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 10:23:26 #100
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8346595
Verdorie, ik had zo'n mooie droom. Ik droomde dat ik "Tales of Terror" van Hallow's Eve in de winkel zag liggen voor 11,43 en "March of the Saint" van Armored Saint voor 3,97 en nog meer mooie klassiekers. Ik was zo blij. En toen werd ik wakker.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 10:24:14 #101
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8346601
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:26 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
wheheh lol

Ik vind het nep dat Slipknot van die vage clownmaskers dragen, gothic gekleed kan ik nog begrijpen maar die maskers

In de laatste clip hebben ze wel mooi een Venom-cover groot uitgeprint als achtergrond.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 11:37:27 #102
1573 Kipman
pi_8347205
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
Verdorie, ik had zo'n mooie droom. Ik droomde dat ik "Tales of Terror" van Hallow's Eve in de winkel zag liggen voor 11,43 en "March of the Saint" van Armored Saint voor 3,97 en nog meer mooie klassiekers. Ik was zo blij. En toen werd ik wakker.
Ik droomde dat mijn nieuwe digitale camera kapot ging
pi_8347240
Echte Metalheads hebben een KISS-kalender.

Nu nog een plekje vinden om hem op te hangen.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 februari 2003 @ 12:14:34 #104
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8347590
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 11:39 schreef Seborik het volgende:
en een Iron Maiden bierviltje
  zaterdag 8 februari 2003 @ 12:25:44 #105
1573 Kipman
pi_8347715
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 12:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

en een Iron Maiden bierviltje

Die heb ik gelukkig wel. Twee zelfs
pi_8348326
quote:

Nu nog een plekje vinden om hem op te hangen.

Inderdaad

* Solomon heeft ook een KISS-kalender

zaterdag 8 februari 2003 @ 13:35:52 #107
11502 nipeng
The last ride is free
pi_8348578
Ik heb net het laatste Ministry cd gekocht, animosonogwattus.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:38:23 #108
13783 Anthraxx
pi_8348610
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:19 schreef Solomon het volgende:

[..]

Inderdaad

* Solomon heeft ook een KISS-kalender

Ik héb geneens een kalender
pi_8348647
quote:
Echte metalheads hebben dat niet nodig
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_8348943
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:40 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

In jouw icoontje staat Bier Kill! .

.

zaterdag 8 februari 2003 @ 15:42:26 #111
1573 Kipman
pi_8350401
Vanavond naar The Spades in Steenwijk
pi_8350474
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:03 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

zaterdag 8 februari 2003 @ 15:48:10 #113
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8350491
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:03 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

En jij moet het minder drinken.
pi_8350541
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:48 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

En jij moet het minder drinken.

Als je een beetje krom kijkt staat er toch echt Bier Kill in plaats van Overkill. .
pi_8351495
Hoera, Alice Cooper's Dragon Town tweedehands gevonden voor 7,50 bij de waterput!
  zaterdag 8 februari 2003 @ 17:26:50 #116
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8351910
quote:
. Ik droomde dat ik "Tales of Terror" van Hallow's Eve in de winkel zag liggen voor 11,43 en "March of the Saint" van Armored Saint voor 3,97 en nog meer mooie klassiekers. Ik was zo blij. En toen werd ik wakker.
Ik ben nog nooit een getal in mijn droom tegengekomen

Zou dat aan mij liggen? Of snap ik nu de ironie van je post weer niet

quote:
In de laatste clip hebben ze wel mooi een Venom-cover
"Left Behind"? Wat een saai nummer is dat
pi_8352417
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:40 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Maar dat neemt niet weg, dat die kalender wel heel stoer is.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 18:06:14 #118
1573 Kipman
pi_8352482
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:51 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Als je een beetje krom kijkt staat er toch echt Bier Kill in plaats van Overkill. .

Ik deel jou mening, want ook voor mij was dat het eerste wat ik las.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 18:08:03 #119
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8352513
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:26 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een getal in mijn droom tegengekomen

Zou dat aan mij liggen? Of snap ik nu de ironie van je post weer niet [afbeelding]
[..]

"Left Behind"? Wat een saai nummer is dat

Ironie? Ik baal gewoon dat het niet echt is. Sowieso zijn die cd's lastig te vinden. Toch grappig dat ik er juist nu over droom.

En geen idee hoe dat nummer heet. Iets met "blablabla yaddayadda six six six".

zaterdag 8 februari 2003 @ 18:08:56 #120
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8352524
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:06 schreef Kipman het volgende:

[..]

Ik deel jou mening, want ook voor mij was dat het eerste wat ik las.

Ik ken jouw drinkgedrag, dus zo erg verbaasd mij dat niet.

Hoe dan ook, Overkill en bier is een excellente combinatie.

zaterdag 8 februari 2003 @ 18:10:34 #121
13783 Anthraxx
pi_8352543
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:08 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik ken jouw drinkgedrag, dus zo erg verbaasd mij dat niet.

Hoe dan ook, Overkill en bier is een excellente combinatie.

Alleen het bier voldoet al hoor
pi_8352559
Gelukkig droom ik nooit over cd-prijzen.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 18:11:47 #123
18413 Summoner
pi_8352566
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 10:24 schreef Witchfynder het volgende:
In de laatste clip hebben ze wel mooi een Venom-cover groot uitgeprint als achtergrond.
Ach, het is maar een veelgebruikte Sigil of Baphomet. Niet exclusief van Venom hoor.

The Crown heeft in het boekje van "Crowned in Terror" wel de Venom cover van "Black Metal" staan, maar dan in hetzelfde lettertype "The Crown" erboven. Geweldig!!!!

zaterdag 8 februari 2003 @ 18:13:28 #124
18413 Summoner
pi_8352587
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:11 schreef Seborik het volgende:
Gelukkig droom ik nooit over cd-prijzen.
Ik heb eens gedroomd dat ik bij de FRS (of all places) was en dat daar echt heeeel veel toffe metal cd's lagen voor 1 euro per stuk. Dus ik met staaaapels naar de toonbank, en toen werd ik wakker.
pi_8352623
Eigenlijk droom ik nooit over cd's.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 18:22:39 #126
18413 Summoner
pi_8352699
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:16 schreef Seborik het volgende:
Waar droom je dan over, bandjes?
pi_8352739
Joepie, check wat ik vanmiddag in de free record shop van Meppel had gescoord.

Echt vet, dat life optreden roeleert de pan uit. OOk die Nicko Mcbrain is een vette leipo Die gast pleurt zn halfe drumstel het publiek in Er zaten ook veel extra's bij, zoals day in the life, per bandmember day off, en nog allemaal foto's. Dit is weer vette shit

zaterdag 8 februari 2003 @ 18:27:38 #128
13783 Anthraxx
pi_8352754
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:25 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Joepie, check wat ik vanmiddag in de free record shop van Meppel had gescoord.

[afbeelding]

Echt vet, dat life optreden roeleert de pan uit. OOk die Nicko Mcbrain is een vette leipo Die gast pleurt zn halfe drumstel het publiek in Er zaten ook veel extra's bij, zoals day in the life, per bandmember day off, en nog allemaal foto's. Dit is weer vette shit

Halve drumstel?
pi_8352785
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Halve drumstel?

niet super letterlijk nemen Hij pleurde vet veel drumstokjes het publiek in en die bovenkantjes van die trommels gebruikte hij als frisbies
pi_8352818
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:22 schreef Summoner het volgende:

[..]

Backstage met Anne Nurmi.
pi_8352921
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:08 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

En geen idee hoe dat nummer heet. Iets met "blablabla yaddayadda six six six".

Heretic Anthem? Ik wist niet dat ze daar ook een clip van hadden, even zoeken.

Ik droom nooit over CD's, alleen over Sandra (zangeres van de Guano Apes).

pi_8353324
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 23:30 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ze houden gewoon van me geloof ik
pi_8353366
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:04 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ze houden gewoon van me geloof ik

Da's denk ik iets te positief .
pi_8353394
Ik droom vaak over veldslagen . En natuurlijk ben ik ieders held.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:10:32 #135
13783 Anthraxx
pi_8353421
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:09 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik droom vaak over veldslagen . En natuurlijk ben ik ieders held.
Dat hoor ik iedere dag met een gemiddelde Power Metal band
pi_8354124
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Back To Back

Powermetal rulz

zaterdag 8 februari 2003 @ 19:42:28 #137
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8354136
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:42 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Heretic Anthem? Ik wist niet dat ze daar ook een clip van hadden, even zoeken.

Dat kan hem zijn. Ja, daar is een clip van. Zie hem elke week wel voorbij komen. 's Nachts dan.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:44:00 #138
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8354174
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:11 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ach, het is maar een veelgebruikte Sigil of Baphomet. Niet exclusief van Venom hoor.

Ah kom, laten we iig doen alsoooof het écht van Venom is.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:44:48 #139
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8354199
quote:

[..]

Had ik al gezegd dat ik een Belted Plaid aanhad toen ik naar die winkel ging in mijn droom?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 21:03:24 #140
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_8355660
quote:

Die zien er vaak beter uit dan de cd's....
Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
  zaterdag 8 februari 2003 @ 21:13:44 #141
13783 Anthraxx
pi_8355840
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:42 schreef Solomon het volgende:

[..]

Back To Back

Powermetal rulz

Dat ontken ik zeker niet!
pi_8355842
Big bottom!

Net Spinal Tap gekeken.

zaterdag 8 februari 2003 @ 21:15:49 #143
13783 Anthraxx
pi_8355883
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:13 schreef Seborik het volgende:
Big bottom!

Net Spinal Tap gekeken.

Die heb ik nog niet gezien

Als ie uberhaupt op TV kwam heb ik het gemist en tot nu toe nog niet kunnen vinden op video of DVD. Ms ff verder zoeken...

pi_8356236
Heb gisteren de 2-dvd-versie gekregen.

Op de bonus-dvd staan vier clips.

zaterdag 8 februari 2003 @ 21:34:42 #145
13783 Anthraxx
pi_8356267
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:33 schreef Seborik het volgende:
Heb gisteren de 2-dvd-versie gekregen.

Op de bonus-dvd staan vier clips.

Klinkt kwl!

Ik zal er eens naar op zoek gaan, maar ik verwacht er niet al teveel van dat ik het kan vinden.

zaterdag 8 februari 2003 @ 22:20:38 #146
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8357164

Wow.

zaterdag 8 februari 2003 @ 22:23:25 #147
13783 Anthraxx
pi_8357228
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 22:20 schreef Wodan het volgende:
[afbeelding]

Wow.

Oe! Staan wel een aantal coole bands op! Rage, Freedom Call , Blind Guardian natuurlijk en Grave Digger. Maar het zal wel te ver zijn
  zaterdag 8 februari 2003 @ 22:25:34 #148
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8357269
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 22:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oe! Staan wel een aantal coole bands op! Rage, Freedom Call , Blind Guardian natuurlijk en Grave Digger. Maar het zal wel te ver zijn

Het is inderdaad een endje rijden, maar de poster is zo cool.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 23:39:35 #149
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8358975

Hadden alle metalheads deze nu al gezien?

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 08-02-2003 23:42]

zondag 9 februari 2003 @ 01:48:22 #150
18413 Summoner
pi_8361483
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
Whehehe... ja, in Power Metal lyrics worden vaak veldslagen beschreven. Veldslagen-light, tot 12 jaar!

De vreselijke onheilige slagen die in Black Metal worden beschreven zijn voor de echte kerels!

zondag 9 februari 2003 @ 01:50:35 #151
18413 Summoner
pi_8361519
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:44 schreef Witchfynder het volgende:
Oh oke, dat zet Slipknot iig wel in een beter licht.
pi_8362260
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:44 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Venom is cool
pi_8362285
quote:
[afbeelding]

Wow.

Napalm Death, Rage, Blind Guardian, Primal Fear, Magdo de Oz, Subway to Sally
pi_8362329
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:16 schreef Seborik het volgende:
Ik ook niet, daarom 3/4 cd's van Ac/Dc voor 9 euro hier in dordt
  zondag 9 februari 2003 @ 11:51:54 #155
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8364082
quote:
[afbeelding]

Wow.

Mägo de Oz? Freedom Call? Grave Digger? Daaaaamn!!!
Waar is Coburg? Dat is Saksen toch?
  zondag 9 februari 2003 @ 11:53:37 #156
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8364094
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:39 schreef Wodan het volgende:

Hadden alle metalheads deze nu al gezien?

Ik moet een shirt hebben met "Veteran" er op.

zondag 9 februari 2003 @ 12:25:50 #157
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8364384
quote:
The Crown heeft in het boekje van "Crowned in Terror" wel de Venom cover van "Black Metal" staan, maar dan in hetzelfde lettertype "The Crown" erboven. Geweldig!!!!
The Crown, een van de beste deathmetal bands die ik ken.
quote:
Heretic Anthem? Ik wist niet dat ze daar ook een clip van hadden, even zoeke
Wist ik ook niet Sinds Wet 'n Wild er niet meer is hoor je weinig, hoewel het toch al steeds meer numetal werd..
quote:
Napalm Death, Rage, Blind Guardian, Primal Fear, Magdo de Oz, Subway to Sally
Waarom heeft Duitsland altijd zulke vette lineups? Wacken ookal! En Graspop in Beglie ook, maar das ook niet in Nederland
  zondag 9 februari 2003 @ 12:32:57 #158
13783 Anthraxx
pi_8364467
quote:
Op zondag 9 februari 2003 01:48 schreef Summoner het volgende:

[..]

Whehehe... ja, in Power Metal lyrics worden vaak veldslagen beschreven. Veldslagen-light, tot 12 jaar!

De vreselijke onheilige slagen die in Black Metal worden beschreven zijn voor de echte kerels!

Ik ben dan ook geen echte kerel
  zondag 9 februari 2003 @ 13:10:23 #159
46499 Rem666Cow
www.RemCow.tk
pi_8364929
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:25 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

[..]

Wist ik ook niet Sinds Wet 'n Wild er niet meer is hoor je weinig, hoewel het toch al steeds meer numetal werd..
[..]

Waarom heeft Duitsland altijd zulke vette lineups? Wacken ookal! En Graspop in Beglie ook, maar das ook niet in Nederland

Jah man.. gvdmm laten ze hier in Nederland toch eens wat van die vette line-ups op zetten.. AARRGGG!!...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 februari 2003 @ 13:12:52 #160
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8364969
quote:
tip: The Box op woensdagavond.

die clip van The Heretic Anthem komt van de live dvd.

zondag 9 februari 2003 @ 14:21:29 #161
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8366180
quote:
tip: The Box op woensdagavond
Ohja, dat zie ik af en toe. Maar meestal vergeet ik te kijken

"On The Roxx" dacht ik..

zondag 9 februari 2003 @ 15:07:29 #162
1573 Kipman
pi_8366912
The Spades, wat een aanfluiting
  zondag 9 februari 2003 @ 15:37:12 #163
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8367325
quote:
Op zondag 9 februari 2003 11:51 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Mägo de Oz? Freedom Call? Grave Digger? Daaaaamn!!!
Waar is Coburg? Dat is Saksen toch?

Saksische leverworst.
  zondag 9 februari 2003 @ 15:44:58 #164
1573 Kipman
pi_8367448

Ralf Scheepers en zijn kersverse vrouw. Ik moet zeggen, een mooi exemplaar

zondag 9 februari 2003 @ 15:51:54 #165
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_8367550
Fuck Metal, lang leve Trip-Hop.
  zondag 9 februari 2003 @ 16:01:09 #166
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8367661
Deze week komt er een of ander iets over Megadeth op Veronica tv.
  zondag 9 februari 2003 @ 16:55:22 #167
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_8368613
net de videoclip van blind guardian-mr.sandman gedownload.haha nog nooit zo'n melige clip gezien
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zondag 9 februari 2003 @ 17:32:59 #168
18413 Summoner
pi_8369358
quote:
Vroeg ik soms iets?! Ik weet inmiddels wel dat je The Crown erg goed vind hoor. "Deathrace Kings" schijnt ook erg goed te zijn.
  zondag 9 februari 2003 @ 17:33:59 #169
18413 Summoner
pi_8369382
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:07 schreef Kipman het volgende:
The Spades, wat een aanfluiting
Ik had wel verwacht dat je dit zou zeggen, ik keek er dan ook van op dat je die ging zien.
  zondag 9 februari 2003 @ 17:37:28 #170
45914 DJ-Sebbo
Metalmod at 180 Bpm.
pi_8369457
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:55 schreef dantes_inferno86 het volgende:
net de videoclip van blind guardian-mr.sandman gedownload.haha nog nooit zo'n melige clip gezien
Inderdaad, superclip, jammer dat er geen beat onder zit.

Official http://forum.fok.nl/listtopics.php/30 Seborik-fan DJ
  zondag 9 februari 2003 @ 17:54:56 #171
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8369778
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:01 schreef Wodan het volgende:
Deze week komt er een of ander iets over Megadeth op Veronica tv.
Zeg er dan ook gelijk bij wanneer.
  zondag 9 februari 2003 @ 17:55:55 #172
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8369796
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:51 schreef FLIPNEUS het volgende:
Fuck Metal, lang leve Trip-Hop.
Fuck Trip-Hop, lang leve Schotse volksmuziek.

Old Blind Dogs rule!

pi_8369978
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:44 schreef Kipman het volgende:
[afbeelding]

Ralf Scheepers en zijn kersverse vrouw. Ik moet zeggen, een mooi exemplaar

moeten we dit weten? Het is geen popmuziek die in boulevardbladen door de mangel gehaald wordt. Bovendien... wie is die Ralf Scheepers uberhaupt? Heeft ie ooit wat voor de muziekwereld betekent? Gamma Ray en Primal Fear... wie kent die bands over een jaar of tien nog?

zo... dat was deel twintig van mijn gefrustreerde uitlatingen over Hevvy metsal...

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 09-02-2003 18:20]

zondag 9 februari 2003 @ 18:17:29 #174
1573 Kipman
pi_8370252
quote:
Op zondag 9 februari 2003 17:33 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ik had wel verwacht dat je dit zou zeggen, ik keek er dan ook van op dat je die ging zien.

Begrijp me niet verkeerd, de muziek vond ik erg goed. Alleen het weinige publiek stond er afwachtend bij en dus besloot de band er na een haf uur al mee te kappen. Erg onprofessioneel vind ik
  zondag 9 februari 2003 @ 18:24:49 #175
18413 Summoner
pi_8370413
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:17 schreef Kipman het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, de muziek vond ik erg goed. Alleen het weinige publiek stond er afwachtend bij en dus besloot de band er na een haf uur al mee te kappen. Erg onprofessioneel vind ik
Ah zoo! Jammer ja, en idd beetje onprofessioneel.
  zondag 9 februari 2003 @ 18:30:24 #176
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8370524
quote:
Vroeg ik soms iets?!
Rustig maar hoor.
quote:
Ik weet inmiddels wel dat je The Crown erg goed vind hoor.
De band verdient meer aandacht
  zondag 9 februari 2003 @ 18:36:39 #177
18413 Summoner
pi_8370631
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:30 schreef Yokozuna het volgende:
Rustig maar hoor.
Het was niet serieus bedoeld, lummel!
  zondag 9 februari 2003 @ 19:29:49 #178
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8371590
quote:
Op zondag 9 februari 2003 17:54 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Zeg er dan ook gelijk bij wanneer.

Ja, dat weet ik niet hoor. M'n moeder kwam ermee. Je hebt vast wel een of andere gids en anders kijk je maar even op een online ding.
  zondag 9 februari 2003 @ 21:58:14 #179
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_8375498
metallica,megadeth,ozzy.acdc en pink floyd komen binnekort op veronica
pi_8376118
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
megadeth komt binnekort op veronica
Vertel meer!!!
  zondag 9 februari 2003 @ 22:57:07 #181
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_8377159
moet je even op veronica.nl kijken.morgen iig al ozzy op veronica.
  maandag 10 februari 2003 @ 00:05:30 #182
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_8378907
quote:
alitjd leuk.
  maandag 10 februari 2003 @ 10:40:15 #183
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8383024
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:29 schreef Wodan het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik niet hoor. M'n moeder kwam ermee. Je hebt vast wel een of andere gids en anders kijk je maar even op een online ding.

Die gaan maar een week vooruit.
  maandag 10 februari 2003 @ 11:51:46 #184
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8384494
Chad Tarrington, is dat een beetje een goede gitarist?
pi_8392460
Strapping Young Lad .
Limbonic Art .
Emperor .
Opeth .
  maandag 10 februari 2003 @ 17:25:15 #186
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8392488
L a c r i m o s a .
pi_8392931
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:25 schreef Wodan het volgende:
L a c r i m o s a .
Is ie een beetje de moeite waard? Ik ben niet over alles van Lacrimosa even goed te spreken namelijk..
  maandag 10 februari 2003 @ 17:58:00 #188
1573 Kipman
pi_8393178
quote:
Ook nog Bon Jovi.
  maandag 10 februari 2003 @ 18:24:29 #189
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8393773
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:47 schreef lordhelmet het volgende:

[..]

Is ie een beetje de moeite waard? Ik ben niet over alles van Lacrimosa even goed te spreken namelijk..

CD van het jaar.
  maandag 10 februari 2003 @ 18:41:11 #190
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_8394049
kent iemand heavymetalband third wish hier.Hun heersen.
pi_8395646
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
Strapping Young Lad .
Opeth .
  maandag 10 februari 2003 @ 19:59:56 #192
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8395868
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:41 schreef dantes_inferno86 het volgende:
kent iemand heavymetalband third wish hier.Hun heersen.
Zij.

En nee, ken ik niet.

maandag 10 februari 2003 @ 20:03:01 #193
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_8395962
verkeerde woorden neerzetten heerst

En dan wordt het eens tijd om third wish the checken

maandag 10 februari 2003 @ 20:27:59 #194
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8396683
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:03 schreef dantes_inferno86 het volgende:
verkeerde woorden neerzetten heerst

En dan wordt het eens tijd om third wish the checken

Hehe

Ik ben nu hier mee bezig.

maandag 10 februari 2003 @ 20:34:11 #195
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_8396890
heersende bands gaan voor schotse punkbands
  maandag 10 februari 2003 @ 23:22:01 #196
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8401738
Skyclad heerst en komt uit het grensgebied met Schotland.
  maandag 10 februari 2003 @ 23:24:45 #197
18413 Summoner
pi_8401815
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
Limbonic Art .
Emperor .
Opeth .
Wat is er met Flipneus gebeurd, hij gaat nu zelfs al op de Black Metal toer!!!!!!!
pi_8402471
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:24 schreef Summoner het volgende:

[..]

Wat is er met Flipneus gebeurd, hij gaat nu zelfs al op de Black Metal toer!!!!!!!

Ik heb het helemaal gehad met die simpele kutriffjes van de Nu Metal, ik wil kwaliteitsmuziek luisteren. .
  maandag 10 februari 2003 @ 23:58:44 #199
18413 Summoner
pi_8402687
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die simpele kutriffjes van de Nu Metal, ik wil kwaliteitsmuziek luisteren. .
Yeah! Spread the word brother!

Maar hoe kom je zo bij Limbo en Emperor?

pi_8403235
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:58 schreef Summoner het volgende:

[..]

Maar hoe kom je zo bij Limbo

Zag jouw nick in #muziek en kwam het tegen op de nieuwsgroepen.
quote:
en Emperor?
Een klasgenootje is er helemaal bezeten van.
pi_8403909
Het verstand komt met de jaren.
  Admin dinsdag 11 februari 2003 @ 01:32:54 #202
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8403934
Metal Sebbo mod,
gefeliciteerd!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 01:34:55 #203
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8403950
Gefeliciteerd o luchtgitaarspelende collega.
pi_8404021
Gefeli seborik!!! .
pi_8404153
Bedankt.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 02:33:19 #206
18413 Summoner
pi_8404214
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
Zag jouw nick in #muziek en kwam het tegen op de nieuwsgroepen.

[..]

Een klasgenootje is er helemaal bezeten van.

Nu u deze stap gezet heeft, mijn beste heer, staat u een euforische keten van muzikale ontdekkingen te wachten!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 02:38:11 #207
18413 Summoner
pi_8404218
Sebbo, omegagefelicimultiteerd!

May your logic be infallable and your heart pure and honorable.

dinsdag 11 februari 2003 @ 08:38:53 #208
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8404774
GEFELICITEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 08:43:16 #209
13783 Anthraxx
pi_8404824
Gefeliciteerd!!!!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 09:00:28 #210
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8404976
http://www.robhalford.com/video/in_the_morning.ram

Coole nieuwe Halford-muziek! Akoestisch!

En bedankt.

pi_8405263
Seborik gefeliciteerd!!!
pi_8405615
Gefeliciteerd Seb.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 10:45:22 #213
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8406478
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:50 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Probeer Children of Bodom eens. Veel mensen vonden die band in 1x goed en zijn daarna meer gaan luisteren. Tis alleen geen blackmetal maar dat maakt niet uit.
pi_8406545
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 10:45 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Probeer Children of Bodom eens. Veel mensen vonden die band in 1x goed en zijn daarna meer gaan luisteren. Tis alleen geen blackmetal maar dat maakt niet uit.

Heb ik ook al. . Is wel handig om een klasgenoot te hebben die al heel lang naar die muziek luistert. .
  dinsdag 11 februari 2003 @ 11:04:28 #215
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8406805
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 10:48 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Heb ik ook al. . Is wel handig om een klasgenoot te hebben die al heel lang naar die muziek luistert. .

Nice, keep em going
  dinsdag 11 februari 2003 @ 14:58:38 #216
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_8413810
Sebbo, gefeliciteerd!!!!!!!!! (en geef Wodan een kluifje van me!)
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:46:28 #218
43933 HomoDib
Gay-Cat From Hell!
pi_8413858
En natuurlijk en heleboel van HomoDib
Een dag zonder Freddie is een dag niet geleefd...
pi_8414872
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:46 schreef HomoDib het volgende:
En natuurlijk en heleboel van HomoDib
Slet!
Dus eigenlijk niet true, maar ik heb wel Liejannuh's curry overleefd!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:30:43 #220
13783 Anthraxx
pi_8415062
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:24 schreef HOMONEUS het volgende:

[..]

Slet!

Jaloers?
pi_8415547
Gefeliciholymetalflapstaarten!!
Wandelen in Noorwegen
  dinsdag 11 februari 2003 @ 19:24:42 #222
1573 Kipman
pi_8419067
Gefeliciteerd
pi_8419102
Avond.

My hovercraft is full of eels.

pi_8419115
Gefeliciteerd Seborik
  dinsdag 11 februari 2003 @ 19:32:18 #225
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8419271
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:26 schreef Mr. Orange het volgende:
Beer for breakfast.
pi_8419313
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:26 schreef Mr. Orange het volgende:
Avond.

If I would say you have a beautiful body, would you hold it against me?
pi_8419413
"I will not buy this record, it is scratched."

Gefeliciteerd Seborik!

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_8419489
Proficiat Sebo!
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 21:39:38 #229
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_8422577
gefeliciteerd
pi_8423033
Vanavond op Veronica: Behind the music metallica
Morgen AC/DC, donderdag MEGADETH!!!
pi_8423040
Hoe laat?
pi_8423047
geveeliciteeeerd
pi_8423082
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:55 schreef Mr. Orange het volgende:
Vanavond op Veronica: Behind the music metallica
Morgen AC/DC, donderdag MEGADETH!!!
10 uur
pi_8423232
Nu dus
pi_8423266
Op de live cd van In Extremo op de backstage clip, komt ook graspop2002 aan te pas
pi_8424819
Was wel coole docu over Metallica, beetje eenzijdig, dat wel. Ook jammer dat hij een beetje gedateerd is. Wie heeft er nu precies ruzie met wie?
  woensdag 12 februari 2003 @ 10:50:59 #237
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8430752
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:57 schreef Seborik het volgende:
Was wel coole docu over Metallica, beetje eenzijdig, dat wel. Ook jammer dat hij een beetje gedateerd is. Wie heeft er nu precies ruzie met wie?
Ik heb de docu niet gezien, maar toen had James ruzie met Dave en tegenwoordig iedereen met Jason.

Hm, vanavond AC/DC, morgen Megadeth. Oe, morgen moet ik het zien.

pi_8433080
Bon Jovi komt ook nog, maar die is niet true.
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:13:06 #239
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8433549
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:52 schreef Seborik het volgende:
Echt wel.
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:42:57 #240
1573 Kipman
pi_8438884
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:52 schreef Seborik het volgende:
Juist een goede reden om het wél te zien!
pi_8438939
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 10:50 schreef Witchfynder het volgende:

Morgen Megadeth. Oe, morgen moet ik het zien.

pi_8441566
Eigenlijk moeten ze net als The Osbournes een serie maken over de nieuwe cd van Iron Maiden.
  woensdag 12 februari 2003 @ 19:46:06 #243
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8442337
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:06 schreef Seborik het volgende:
Eigenlijk moeten ze net als The Osbournes een serie maken over de nieuwe cd van Iron Maiden.
Ja, leuk. 12 Afleveringen lang naar voetballende, drinkende Engelsen kijken die tussendoor een album opnemen.
  donderdag 13 februari 2003 @ 09:40:42 #244
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8450992
Oei, vanavond komt er een Holy War zeg. Mijn vriendin wil om 22.00 naar Idols Backstage ( ) kijken. We'll see about that.
pi_8451297
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:40 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn vriendin wil om 22.00 naar Idols Backstage ( ) kijken. We'll see about that.
Stuur haar maar naar mij, zij wilde me toch al onzedelijk betasten enzo.
pi_8453486
quote:
Oei, vanavond komt er een Holy War zeg. Mijn vriendin wil om 22.00 naar Idols Backstage ( ) kijken. We'll see about that.
wie heeft er gewonnen??
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:26:43 #247
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8458277
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:02 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Stuur haar maar naar mij, zij wilde me toch al onzedelijk betasten enzo.

Denk maar niet dat zulke grapjes zelfs in je huidige staat mogen, jij...jij...vuile zaterdagmiddag-demonstrator!
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:27:01 #248
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8458289
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:41 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

wie heeft er gewonnen??

Het is nog geen avond.
pi_8458377
zeg lekker ding, je hebt e-mail hoor!
pi_8459484
quote:
Dat wordt dus een 2e tv aanschaffen Of gewoon naar Megadeth kijken
pi_8459729
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:21 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Dat wordt dus een 2e tv aanschaffen Of gewoon naar Megadeth kijken

Of opnemen op de video

Ik heb vandaag nog met de school valentijnsactie een roos gehad van iemand, maar de naam stond er niet bij

Wandelen in Noorwegen
pi_8461320
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:26 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Denk maar niet dat zulke grapjes zelfs in je huidige staat mogen, jij...jij...vuile zaterdagmiddag-demonstrator!

Ik ga niet, zullen we zaterdag wat gaan doen? Of film kijken bij mij ofzo?
  donderdag 13 februari 2003 @ 18:16:59 #253
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_8461884
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:43 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik ga niet, zullen we zaterdag wat gaan doen? Of film kijken bij mij ofzo?

hey jij
[KNE]-Mod
pi_8462649
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 18:16 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

hey jij

Hey jij. . Tijd niet gezien. .
pi_8465274
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:30 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Of opnemen op de video

Ik heb vandaag nog met de school valentijnsactie een roos gehad van iemand, maar de naam stond er niet bij

Idols opnemen Jah.
pi_8465305
pi_8465487
Poef
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')