Eet je dan ook stipt om 18:00 uur?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:44 schreef C.L.Werner het volgende:
A niffos ik hou van de nederlandse keuken (hoewel liever kappa knoffo) - jazeker jazeker gewoon lekker een aardappeltje gewoon met broccoli daarbij en een lekker stukje vlees
Klacht: mensen die niet van de nederlandse keuken houden
quote:
@Ninequote:
quote:
SPOILER: O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Nederlandse keuken is kappa knoffo, macaroni met gehakt en groenten, pizza met een centimeter dikke laag beleg, patat met mayo, nasi met saté, pannenkoeken, broodjes döner, etc.quote:
Is dat deze week?!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:14 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse keuken in een notendop
quote:
Dan heb je er weinig kaas van gegeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De Nederlandse keuken is kappa knoffo, macaroni met gehakt en groenten, pizza met een centimeter dikke laag beleg, patat met mayo, nasi met saté, pannenkoeken, broodjes döner, etc.
Als je denkt dat de Nederlandse keuken alleen groente, vlees, aardappels, stamppot en pannenkoeken bevat, zit je echt niet goed op te letten.
Pff zo’n kneus heb ik in m’n vriendengroep helaas. Heeft de allerleipste green egg-barbecue maar het enige dat hij maakt zijn speklapjes en van die skere diepvrieshamburgersquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:19 schreef Werkman het volgende:
Mensen met een kookeiland van 75000¤ en dan iedere dag pasta of pizza laten komen.
Die macaroni e.d. zijn gerechten die zich buitenlands voordoen, maar geheel vernederlandst zijn. De afhaalchinees was in het rijtje nog vergeten.quote:
Je mag het best weten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Pff zo’n kneus heb ik in m’n vriendengroep helaas. Heeft de allerleipste green egg-barbecue maar het enige dat hij maakt zijn speklapjes en van die skere diepvrieshamburgers![]()
Macaroni behoort niet tot de Nederlandse keuken alleen wij eten het gewoon. Wat je in meer landen ziet. Als je spaghetti in Slovenië eet wil niet zeggen dat het tot de Sloveense keuken behoort. De afhaalchinees is gewoon een combi van Indisch en Chinees.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die macaroni e.d. zijn gerechten die zich buitenlands voordoen, maar geheel vernederlandst zijn. De afhaalchinees was in het rijtje nog vergeten.
Ja, ik reken ze gewoon tot de Nederlandse keuken, hoewel ik het gemiddeld genomen interessanter vind smaken dan het 'typische' Nederlandse eten.
Dat wat wij op tafel zetten, is Nederlandse macaroni en dat behoort tot de Nederlandse keuken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Macaroni behoort niet tot de Nederlandse keuken alleen wij eten het gewoon.
Ik heb wel eens geneukt in een Nederlandse keuken, komt dichtbij zoquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:05 schreef HSG het volgende:
Macaroni behoort niet tot de Nederlandse keuken alleen wij eten het gewoon.
Als jij Nederlandse gerechten klaarmaakt en ze zijn vlak qua smaak doe je iets fout.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar ook een beetje vlak qua smaak.
Daarom moeten Nederlanders zich op hun eigen keuken richten alleen de menige Nederlanders weet daar weinig van en kunnen niet koken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Macaroni, de kleine elleboogjes die je NL in de supermarkt koopt, kennen ze helemaal niet in Italië. Nog even los van alle rare combinaties die Unilever hier speciaal voor de NL-markt bedacht heeft...
[ afbeelding ]
Dit is Italiaanse maccheroni.
Wat Nederlanders op tafel zetten is gewoon rotzooi wat "eten" wordt genoemd. Een pakje met poeder of een potje met een substantie dat bestaat uit chemicaliën, kankerverwekkende stoffen en goedkope prut om vervolgens in Europa opschepperig te doen over dat zij de buitenlandse keuken beter vinden en zo goed kennen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat wat wij op tafel zetten, is Nederlandse macaroni en dat behoort tot de Nederlandse keuken.
Net zo goed dat Chicken Tikka Masala Brits is.
Ga volgende week wel even kijken of er zo'n variant is of enigszins vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Macaroni, de kleine elleboogjes die je NL in de supermarkt koopt, kennen ze helemaal niet in Italië. Nog even los van alle rare combinaties die Unilever hier speciaal voor de NL-markt bedacht heeft...
[ afbeelding ]
Dit is Italiaanse maccheroni.
Ik maak mijn macaroni gewoon met verse groenten, passata en vlees. Maar er gaat ook een scheutje ketjap in.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat Nederlanders op tafel zetten is gewoon rotzooi wat "eten" wordt genoemd. Een pakje met poeder of een potje met een substantie dat bestaat uit chemicaliën, kankerverwekkende stoffen en goedkope prut om vervolgens in Europa opschepperig te doen over dat zij de buitenlandse keuken be.ter vinden en zo goed kennen.
Verse groente, passata en vlees is prima alleen ketjap is weer een suikerbom.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik maak mijn macaroni gewoon met verse groenten, passata en vlees. Maar er gaat ook een scheutje ketjap in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |