Ik wel, Caland ook volgens mij ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Een paar hier zeiden dat het juist erg goed was, laatste seizoen Peaky. Caland en Scrummie?
Scrummie vindt The Walking Dead ook helemaal geweldig.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Een paar hier zeiden dat het juist erg goed was, laatste seizoen Peaky. Caland en Scrummie?
Met streepje?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe grappig, bij mij staat het wel goed.
SjonGod.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als Caland en Scrummie het leuk vinden heeft het doorgaans minder diepgang dan Sjon van de Beukering.
Zijn ze daar al bij seizoen 10?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie vindt The Walking Dead ook helemaal geweldig.
Die man heeft totaal geen smaak.
En over Caland wil ik het niet eens hebben
Jij vond een serie waar een stel op straat gaat dansen helemaal geweldig.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als Caland en Scrummie het leuk vinden heeft het doorgaans minder diepgang dan Sjon van de Beukering.
Welke serie doel je op?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij vond een serie waar een stel op straat gaat dansen helemaal geweldig.
Costa! de serie zeker.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij vond een serie waar een stel op straat gaat dansen helemaal geweldig.
Je krijgt vaak likes van mij.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:04 schreef GGMM het volgende:
Like van @:pietjepuk2000 te pakken
Ik ben in vorm vandaag
@de_boswachter is een goede vriend van mij dus dat vind ik helemaal niet ergquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef fetX het volgende:
@:ggmm wordt op gelijke hoogte gesteld met @:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |