Goed zo. Kappen met die onzin. Het is zelfs @GGMM gelukt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb nu 36 uur lang geen peuk meer gerookt. De afkickverschijnselen zijn kut, maar ik moet maar gewoon doorzetten.
Ga zo door maatquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb nu 36 uur lang geen peuk meer gerookt. De afkickverschijnselen zijn kut, maar ik moet maar gewoon doorzetten.
Deed je cold turkey of met pleisters oid? Ik doe cold turkey.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga zo door maat![]()
Als ik het kan kan iedereen het!
Ja ik ook, die hulpmiddelen geloof ik niet zo in dat rekt het moeilijke gedeelte alleen maar volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed je cold turkey of met pleisters oid? Ik doe cold turkey.
Genotquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook, die hulpmiddelen geloof ik niet zo in dat rekt het moeilijke gedeelte alleen maar volgens mij.
Gewoon 3 á 4 dagen superkut en daarna nooit meer last van hebben
Als het je echt moeilijk afgaat moet je wel die hulpmiddelen pakken om dat ontwennen minder heftig te laten zijn. Er worden zelfs antidepressiva uitgeschreven voor mensen die meerdere stoppogingen hebben gefaald.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook, die hulpmiddelen geloof ik niet zo in dat rekt het moeilijke gedeelte alleen maar volgens mij.
Gewoon 3 á 4 dagen superkut en daarna nooit meer last van hebben
Lekker maat.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Scrummiequote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga zo door maat![]()
Als ik het kan kan iedereen het!
Nou nou nou...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die roken zijn het leven niet waard.
Anders zou het geen bagel zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom zit er in een bagel eigenlijk een gaatje?
Als je pleisters wil plakken zou ik trouwens een belletje naar de huisarts doen, volgens mij wordt er één poging vergoed.quote:
Ik nu 36 uur gestopt na 22 jaar rokenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik moet zeggen dat het mij alles mee viel om te stoppen, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ben nu zo’n 6 jaar gestopt na 7 jaar vast te roken. Het was echt de domste beslissing ooit om te beginnen, maar ja; ‘stoer’ he
Kostenbesparing.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb dat boek van Allen Carr gelezen, en die zegt dat hulpmiddelen gebruiken het domste is wat je kunt doen, want dan blijf je het maar rekken, iets wat GGMM net ook al zei.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je pleisters wil plakken zou ik trouwens een belletje naar de huisarts doen, volgens mij wordt er één poging vergoed.
Waarom stop je?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik nu 36 uur gestopt na 22 jaar roken
Het is rekken, maar ook afbouwen. Iets wat met verslaving niet per se gek is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat boek van Allen Carr gelezen, en die zegt dat hulpmiddelen gebruiken het domste is wat je kunt doen, want dan blijf je het maar rekken, iets wat GGMM net ook al zei.
Ik at vorige week nog bij Bagel & Beans. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat boek van Allen Carr gelezen, en die zegt dat hulpmiddelen gebruiken het domste is wat je kunt doen, want dan blijf je het maar rekken, iets wat GGMM net ook al zei.
Veel te duur voor wat je krijgt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik at vorige week nog bij Bagel & Beans. Komt wel heel dichtbij zo.
Vreselijk hip gebeuren overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |