Maar hoe ga jij jezelf verbeteren?quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Paar tips en tops om het te maken in het vak:
- rokje mag blijven (top)
- panty moet weg (tip)
- die flubber trui inwisselen voor een laag ingesneden topje (tip)
- van je 1e promotie koop je een borstvergroting (tip)
Fijne werkdag.
Aan de baas stel je geen vragen bij de big4.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hoe ga jij jezelf verbeteren?
- stoppen met het opvoeren van kutacts (tip)quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hoe ga jij jezelf verbeteren?
Je was er vroeg bij zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:06 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 391 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 187 6/6
⬛🟨⬛🟨🟩🟨
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨🟩🟨🟨⬛
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Maar dan blijft er een lege huls over.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:00 schreef Sked het volgende:
[..]
- stoppen met het opvoeren van kutacts (tip)
Ik zit wel in je hoofd hequote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan blijft er een lege huls over.
Minachting heeft weinig met liefde te maken maar als jij daar blij van wordt wil ik best de schijn ophouden hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je mag gewoon toegeven aan je verliefdheid hoor. Gay=okay.
Fijn zo, dan hebben we vanaf nu verkering.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Minachting heeft weinig met liefde te maken maar als jij daar blij van wordt wil ik best de schijn ophouden hoor.
Dan wens ik je veel plezier ouwe reus. Ik verwacht een hoog cijfer, vergeet daarbij de hartproblemen van Bob Odenkirk niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heugelijk nieuws. Ik ga zo BCS kijken!
Hartproblemen zijn essentieel. Weet alleen niet wat BCS is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier ouwe reus. Ik verwacht een hoog cijfer, vergeet daarbij de hartproblemen van Bob Odenkirk niet.
Better Call Saul, een erg leuke serie.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hartproblemen zijn essentieel. Weet alleen niet wat BCS is.
Oh ja. Goeie recensies over gelezen. Vroeger keek ik alles. Ik loop al jaren achter. The Office is zo'n beetje het laatste. Heb ook geen netflix.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Better Call Saul, een erg leuke serie.
Kijk jij geen series tong80?
Gewoon Netflix nemen dan, genoeg te zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja. Goeie recensies over gelezen. Vroeger keek ik alles. Ik loop al jaren achter. The Office is zo'n beetje het laatste. Heb ook geen netflix.
Zijn gelukkig gratis alternatieven tegenwoordig, mocht je ooit weer serie willen kijken tongquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja. Goeie recensies over gelezen. Vroeger keek ik alles. Ik loop al jaren achter. The Office is zo'n beetje het laatste. Heb ook geen netflix.
Veel kijkplezier, schat.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heugelijk nieuws. Ik ga zo BCS kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |