slaapgebrek is echt killing hequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Mijn baby slaapt veel en veel te weinig en ik weet het even niet meer.
Gisteren heeft ze overdag een hazenslaapje gedaan in de draagzak en verder 1.5 uur in bed. Ik ben 2 uur bezig geweest om haar in bed te krijgen. 's avonds ben ik meer dan 3 uur bezig geweest en lag ze om 23u in bed. Om 5u30 was ze klaarwakker en op geen manier meer in slaap te krijgen. Dus maar opgestaan en iets later weer naar bed. Na lang voeden sliep ze eindelijk. In bed leggen leek goed te gaan maar na 10 seconden was ze weer klaarwakker. Dat was nu meer dan een uur geleden en ze ligt nu op mij te kletsen. En ze is duidelijk doodmoe (net zoals ik).
In haar bed slaapt ze niet, naast mij in bed niet, op mij niet, in de kinderwagen niet en in de draagzak gaat steeds slechter. Ik slijt mijn zomerdagen en avonden in een donkere kamer met een spartelende baby en ik ben het even beu. Ik kan haar ook niet even aan iemand anders overlaten want ze weigert nog altijd iets te drinken uit een fles.
Op het internet vind ik alleen tips over rust en regelmaat (hahaha), slaapcoaches (geldwolven) en hoe slecht het wel niet is voor de ontwikkeling als ze weinig slapen (die extra stress hoef ik even niet)
Heel verhaal maar pfoe
Ik heb met je te doen. Mijn dreumes sliep als baby aardig, maar na zijn eerste verjaardag hebben we een hele lange periode gehad dat het gewoon pet was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Gisteren heeft ze overdag een hazenslaapje gedaan in de draagzak en verder 1.5 uur in bed. Ik ben 2 uur bezig geweest om haar in bed te krijgen. 's avonds ben ik meer dan 3 uur bezig geweest en lag ze om 23u in bed. Om 5u30 was ze klaarwakker en op geen manier meer in slaap te krijgen. Dus maar opgestaan en iets later weer naar bed. Na lang voeden sliep ze eindelijk. In bed leggen leek goed te gaan maar na 10 seconden was ze weer klaarwakker. Dat was nu meer dan een uur geleden en ze ligt nu op mij te kletsen. En ze is duidelijk doodmoe (net zoals ik).
In haar bed slaapt ze niet, naast mij in bed niet, op mij niet, in de kinderwagen niet en in de draagzak gaat steeds slechter. Ik slijt mijn zomerdagen en avonden in een donkere kamer met een spartelende baby en ik ben het even beu. Ik kan haar ook niet even aan iemand anders overlaten want ze weigert nog altijd iets te drinken uit een fles.
Op het internet vind ik alleen tips over rust en regelmaat (hahaha), slaapcoaches (geldwolven) en hoe slecht het wel niet is voor de ontwikkeling als ze weinig slapen (die extra stress hoef ik even niet)
Heel verhaal maar pfoe
Dat klinkt als een ontzettend oververmoeide baby en die gaan helaas alleen maar slechter slapen. Peuter had dat ook, dat is uiteindelijk goed gekomen door eerst maar gewoon op elke mogelijke manier zoveel mogelijk te slapen en daarna slaaptraining. Dat was bij ons dus op mij. Maar ja, zo te zien werkt er bij jou helemaal niets dus dat maakt het wel heel erg lastigquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Heel verhaal maar pfoe
Het CB zegt rust en regelmaat. Als ik dat nog een keer hoor ga ik gillenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat klinkt als een ontzettend oververmoeide baby en die gaan helaas alleen maar slechter slapen. Peuter had dat ook, dat is uiteindelijk goed gekomen door eerst maar gewoon op elke mogelijke manier zoveel mogelijk te slapen en daarna slaaptraining. Dat was bij ons dus op mij. Maar ja, zo te zien werkt er bij jou helemaal niets dus dat maakt het wel heel erg lastigCB heeft geen zinnige tips?
Lol het is pas over 2 maanden maar ik denk ook al na over de eerste verjaardag van J.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:56 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk, TGND! Wij hebben de Baby Walker van Vtech, ook 1 groot succes. Iedere ochtend gaat ze er als eerste naar toe. Lopen en staan is leuk, maar het paneel is het meest fantastisch. Alle muziekjes en lichtjes en geluidjes zijn een grote hit.
Vandaag alvast wat spulletjes gekocht voor haar verjaardag...
Oh pfffff ik heb geen tips, wat moeilijk. Ik zou ook wanhopig zijn. Ik heb geen idee, behalve je eraan overgeven en ouderschapsverlof opnemen? Slapen wanneer zij slaapt, wakker zijn wanneer zij wakker is en dit afwisselen met je manquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Heel verhaal maar pfoe
Wij geven een keukentje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:30 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Lol het is pas over 2 maanden maar ik denk ook al na over de eerste verjaardag van J.
We houden het denk ik bij 1 cadeau, maar het moet wel een mooi cadeau zijn. Iets waar hij veel plezier van heeft maar ook echt educatief is en wat zijn ontwikkeling stimuleert.
Mag groot/duur zijn.
Hebben jullie tips?
Ewwwwww wat is het snel gegaan, alweer bijna een jaar oud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |