quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik pak nog even wat lady error mee
Oehoequote:
Wereldreis met @FreshFruitquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:38 schreef suzi1 het volgende:
dazzler is heel niet op vakantie. die plaats om de zoveel uur dat hij in weet ik veel welk land hij zitt met een foto
Ik haat burenquote:
Awh die had ik niet gezien.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:57 schreef suzi1 het volgende:
ik moet nog iets bedenken wat te schilderen morgen. ik doe normaal t liefst portret en dan zwart wit
quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:02 schreef suzi1 het volgende:
dit is mn laatste, alleen de kin moet wat kleiner nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind de ogen mooi gedaan.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jaaa! terwijl hij eigenlijk dus niet lijkt haha. maar was al blij dat het op een man leek
Ja momenteel dus nietquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:07 schreef suzi1 het volgende:
maar 24/7 verlichte badkamer engine? kan dat niet even uit?
Dazzlerquote:
Stuur hem even een berichtjequote:Op donderdag 14 juli 2022 22:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dacht ik ook aan. maar dan moet hij wel normaal kijken en niet zoals in de OP haha
gelukkig heb je zonnepannelen, man die stroomkosten!!!111quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja momenteel dus nietOf ik moet daar zelf aan gaan kloten maar dat doe ik liever niet. Zit nu geen schakelaar.
ja preciesquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:09 schreef engine het volgende:
Ik heb nu zonnepanelen dus gratis stroom ja toch
Ja en minstens net zo erg. Ik lag er wakker van vannacht. Dat schijnt door in m'n slaapkamer...erg irritant.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig heb je zonnepannelen, man die stroomkosten!!!111
hang even handoekje voor danquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en minstens net zo erg. Ik lag er wakker van vannacht. Dat schijnt door in m'n slaapkamer...erg irritant.
oh okequote:Op donderdag 14 juli 2022 22:14 schreef suzi1 het volgende:
nou weet ik niet of hij wel of niet weg is hoor. dit is mss wel weer echt
Dat gaat niet zo handig. Ruit zit boven de deur. Had eigenlijk gedacht dat ze dat vandaag wel zouden fixen maar anders doe ik het morgen zelf wel.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:15 schreef suzi1 het volgende:
net als engine he, die gaat ook allemaal naar festivals enzo
heb je niet zo'n zwarte vuilniszak? plakbandje erop, scheelt misschien ietsquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo handig. Ruit zit boven de deur. Had eigenlijk gedacht dat ze dat vandaag wel zouden fixen maar anders doe ik het morgen zelf wel.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je niet zo'n zwarte vuilniszak? plakbandje erop, scheelt misschien iets
Waar zit jij op te googlen suzi?quote:
Nicequote:
Kan je niet luisteren onder het barbecueënquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:36 schreef aloa het volgende:
Vanavond maar ff luisteren.
Eerst ff aan de barbecue
Barbecue is bij iemand anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je niet luisteren onder het barbecueënBluetooth speaker d'r bij
aaaach wat leuk!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:30 schreef engine het volgende:
Die zijn uit elkaar
Wie wel nog samen zijn![]()
Ja die was mooiquote:
Brabantse vlagquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
neem jij ook altijd een vlag mee naar festival engie?
ken het niet, zal binnenkort is kiekenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:38 schreef engine het volgende:
Deze vind je misschien wel interessant schakel...heb zelf ook nog niet gekeken maar Ancilla dus ik ga sowieso kijken![]()
Die Jorn Luka kan ik wel niet uitstaan maar goed.
Het is een beetje een complot podcast. Afhankelijk van de gasten hoe bizar het wordt...gaat ook over pedofilie enzo soms. Maar met Ancilla zal het wel meer of cybersecurity en veiligheidsdiensten enzo gaan....het gaat volgens mij ook nog een stukje over Arjen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ken het niet, zal binnenkort is kieken
Dat wil je gewoon niet wetenquote:
enige wat ik gelijk zie ik dat hij bedelt om geld, voor NOG betere content.quote:
Meteen eurotje gestuurd?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
enige wat ik gelijk zie ik dat hij bedelt om geld, voor NOG betere content.
bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:42 schreef suzi1 het volgende:
Ik ben Jorn Lukaszczyk maar om het iedereen wat makkelijker te maken heb ik mezelf online omgedoopt tot Jorn Luka
wanneer is die danquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:47 schreef suzi1 het volgende:
ik wilde charlotte de witte zien. maar dan heeft ze maar peg
Die draait pas veel laterquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:47 schreef suzi1 het volgende:
ik wilde charlotte de witte zien. maar dan heeft ze maar peg
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:49 schreef suzi1 het volgende:
afro jack zie ik niet hoor. of is hij veranderd?
ik luister potaatje nu hoor
soesje ben je wel wakker?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan had ik andere stream? hoorde wel die lets gooo na anderhalve minuut
Haha die is nieuw?quote:
Leukquote:
ja dat is wel een dingetje he, 600 nummers per minuut bij die manquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
jammer dat hij maar 2 sec van een nr draait hoor
Tis weer hitjesparadequote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
jammer dat hij maar 2 sec van een nr draait hoor
Twitchquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
maar volgens mij is er ook wat gewijzigd aan mijn kant. muziek klinkt sowieso beter vandaag
haha ja ook, maar bedoel meer dat ik vandaag een update heb geinstalleerd en wellicht dat die er wat mee te maken heeft gehadquote:
lolquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
schijnt onder dj's wel een dingetje te zijn, want het schijnt nog heel niet makkelijk te zijn om dat zo vlot achter elkaar te kunnen.
lees potato is een uitslover
Ah wellichtquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ja ook, maar bedoel meer dat ik vandaag een update heb geinstalleerd en wellicht dat die er wat mee te maken heeft gehad
Smakelijk nogquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
zit gewoon koude pasta te vreten nu haha
Mdma?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
nu heb ik zin in liters water en een peukie
quote:
Probeert ze tussen de emoticons te komen?quote:
volgens mij ben jij gewoon subscriber ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:42 schreef suzi1 het volgende:
ik zag iets en dus klikte ik en toen snapte ik er niks van want kon niks meer doen behalve bits kopen dus snel eruit en erin
jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Probeert ze tussen de emoticons te komen?
Ga er naar toe en doe meequote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:08 schreef engine het volgende:
Ik hoor snoeiharde hardcore...ik eerst even checken of ik niet ergens een tabje open heb staanmaar nee...ergens in de buurt is iemand aan het wiebelen
Al hakkend bij iemand de tuin in lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |