Dat niet alleen. Een paar jaar geleden is bv de hele beveiligingstak ontslagen en uitbesteedt. De medewerkers konden terugkomen tegen 65% van het oude salaris.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Een van de weinige topics van je waar ik het mee eens ben!.
Eerst dat massaontslag door corona en nu kunnen ze terugkomen.
Dikke middelvinger!
En inderdaad, Groningers en slachtoffers van die toeslagen gaan niet op vakantie.
Daarom. Lekker de tering.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:36 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Een paar jaar geleden is bv de hele beveiligingstak ontslagen en uitbesteedt. De medewerkers konden terugkomen tegen 65% van het oude salaris.
https://beveiligingnieuws(...)3500-naar-2200-euro/
Komt omdat jij gelooft.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:59 schreef CoolGuy het volgende:
Ik had er geen last van een paar weken geleden. Geen last van rijen, geen last van dat ik geen koffers terug kreeg. Ging allemaal helemaal prima.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:02 schreef Werkman het volgende:
[..]
Komt omdat jij gelooft.
Krijg je hulp van de engeltjes.
Nee. Nou ja, in mezelf, maar daar heb ik niks aan op Schiphol hequote:
Mooie dame.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:10 schreef the-eye het volgende:
Nou... dat zou ik toch niet overhebben voor een vakantie
Vuile flikkers zijn het. En zelf flink de zakken vullen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:36 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Een paar jaar geleden is bv de hele beveiligingstak ontslagen en uitbesteedt. De medewerkers konden terugkomen tegen 65% van het oude salaris.
https://beveiligingnieuws(...)3500-naar-2200-euro/
? Afgenomen?quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Hele jaar hard voor gewerkt!
We mogen eindelijk weer!
Echt verdiend even helemaal niks!
En dan nu word alles afgenomen.
Makkelijk voor een fabrieksarbeider om dit te roepen. Die gaan nooit op vakantie met het vliegtuig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:02 schreef Werkman het volgende:
Die kruiers en medewerkers hebben gelijk dat ze geen interesse meer hebben in dat ondankbare kutbaantje.
Toch allemaal vetgemeste VVD'ers die daar lopen te janken.
Gewone mensen gaan dit jaar niet op vakantie.
Die zijn te druk bezig om rekeningen en boodschappen te betalen.
Werkman maakt zijn eigen vakantiebestemming. Van beton.quote:Op donderdag 14 juli 2022 06:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Makkelijk voor een fabrieksarbeider om dit te roepen. Die gaan nooit op vakantie met het vliegtuig.
Een mausoleum?quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Werkman maakt zijn eigen vakantiebestemming. Van beton.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |