quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Als je in Utrecht woont.. heb je mooi pech
GE-WÈÈÈL-DIGquote:
Ik las het.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Als je in Utrecht woont.. heb je mooi pech
Ik heb wel een oplossing hoor. Als iedereen die Nederland zo'n kutland vind nou gewoon opdondert, dan komen er genoeg huizen vrij om de woningnood op te lossen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:16 schreef -Shii- het volgende:
Er staat 6 weken lang voorrang, dus tijdelijk. Maar ik zou ook balen als ik al lang zou wachten.
Maar ik hoor graag jullie oplossing voor dit probleem.
Ophouden mensen op te vangen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:16 schreef -Shii- het volgende:
Er staat 6 weken lang voorrang, dus tijdelijk. Maar ik zou ook balen als ik al lang zou wachten.
Maar ik hoor graag jullie oplossing voor dit probleem.
Pffffquote:Op woensdag 13 juli 2022 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing hoor. Als iedereen die Nederland zo'n kutland vind nou gewoon opdondert, dan komen er genoeg huizen vrij om de woningnood op te lossen.
Tjesus Maz.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing hoor. Als iedereen die Nederland zo'n kutland vind nou gewoon opdondert, dan komen er genoeg huizen vrij om de woningnood op te lossen.
Had je anders verwacht danquote:
Eigenlijk niet.quote:
Dat zeg ik nergens. Ik zeg als je het zo verschrikkelijk hier vind dat je dan weg mag. Niemand die je tegenhoudt. Waarom zou je blijven als het zo'n verschrikkelijk land is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Als je het er niet mee eens bent bek houden of oppleuren het land uit.
Wat een antwoord.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik zeg als je het zo verschrikkelijk hier vind dat je dan weg mag. Niemand die je tegenhoudt. Waarom zou je blijven als het zo'n verschrikkelijk land is.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lang leve de wappies en de terrorboeren. Weg met de regering en de politiequote:
Jezus mens, klagen over beleid, dat dus gewoon veranderd kàn worden, is geen reden om dan maar "op te rotten" .quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik zeg als je het zo verschrikkelijk hier vind dat je dan weg mag. Niemand die je tegenhoudt. Waarom zou je blijven als het zo'n verschrikkelijk land is.
Wappies kunnen me de boom in, terrorboeren vind ik nergens op slaan, regering is bagger en ik ben pro pliesie.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lang leve de wappies en de terrorboeren. Weg met de regering en de politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |