Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:Haags… zou het kabinet nog vallen voor het eind van het jaar
Dat smoesje wordt een keer oudquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
Ze hebben er geen actieve herinnering meer aan.
Waar we knuffels en kusjes sturen naar ons manke pootje ?quote:
I Dream of Franny?quote:
Was wel leuk geweest ja. Maar nee LUNCHGENOTquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar we knuffels en kusjes sturen naar ons manke pootje ?
Dat sowieso nietquote:
Wat een verrassingquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:34 schreef hemarookworst het volgende:
Three Drives - Greece 2000 knallen op kantoor![]()
Opluchtingquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, net weer even een dikke bruine boomstam eruit gedrukt. Nu lekker lunchen.
Zijn er al TR's gezet vanwege deze ongeloofwaardige TT?quote:
achtertros of spudpaal?quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
Wel vol met vezels zodat je morgen weer een dikke bruine pilaar eruit kan drukkenquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
Een dikke paal, heb zeker 3 keer moeten doorspoelenquote:
Sobersoquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel vol met vezels zodat je morgen weer een dikke bruine pilaar eruit kan drukken
kruin tegen het onderdeks?quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een dikke paal, heb zeker 3 keer moeten doorspoelen
Nou, zoveel vreet ik ook weer nietquote:
Geniet van je vers gedraaid bittergarnituurtje!quote:
Ik zag net de voorspellingen van volgende week. Ik wil niet.quote:
31 graden genotquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
31 graden genot
En ik mag zo de muren voorstrijken en sauzen
Hoezo staatstelevisie?quote:
Wat doe je eraanquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag net de voorspellingen van volgende week. Ik wil niet.
Succesquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
31 graden genot
En ik mag zo de muren voorstrijken en sauzen
Ze kunnen het daadwerkelijk laten regenen. Maar wat er naar beneden komt schijnt dan weer niet zo gezond te zijnquote:Op woensdag 13 juli 2022 15:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat doe je eraan![]()
Gelukkig zijn ze nog niet zover dat mensen het weer kunnen bepalen. Alhoewel ze het wel kunnen laten regenen (het begin van...).
Ja heb mij wel vermaaktquote:
Vooral veel gereisd en nog wat in huis gedaan. Vermoeiend maar het was het waardquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb mij wel vermaakt
Jij ook een leuke dag gehad?
Waar moest je dan allemaal heen reizen?quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral veel gereisd en nog wat in huis gedaan. Vermoeiend maar het was het waard
Afgelopen paar dagen bij familie geweest van mij en muis en die wonen allemaal in het zuiden en ik moest nog even wat spullen ophalen bij vrienden dus goede 3,5 uur onderweg geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar moest je dan allemaal heen reizen?
Ah wel gezellig.. maar wel een pittige reis achter de rug dus..quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen paar dagen bij familie geweest van mij en muis en die wonen allemaal in het zuiden en ik moest nog even wat spullen ophalen bij vrienden dus goede 3,5 uur onderweg geweest.
Diplomatieke betrekkingen verbeteren dus.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen paar dagen bij familie geweest van mij en muis en die wonen allemaal in het zuiden en ik moest nog even wat spullen ophalen bij vrienden dus goede 3,5 uur onderweg geweest.
Dat en even mijn land goeden inspecterenquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diplomatieke betrekkingen verbeteren dus.
Gelaagde inspectie?quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat en even mijn land goeden inspecteren
Ja, alleen stonden de paarden er niet zo goed bijquote:
Wel een beetje laag om zo over je harem te spreken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, alleen stonden de paarden er niet zo goed bij
Ik wist hetquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een beetje laag om zo over je harem te spreken.
Spik en span, ik neem mijn taak zeer serieus.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
Was de konijnklijke garde goed opgedoft?
Die stond zoals gebruikelijk strak in het gareelquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spik en span, ik neem mijn taak zeer serieus.
De vrouwen van de garde waren niet meer zo strak na mijn inspectie.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die stond zoals gebruikelijk strak in het gareel
Daar gaan we het maandag tijdens de wekelijkse vergadering over hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vrouwen van de garde waren niet meer zo strak na mijn inspectie.
Ik moet toch wat doen om ze een glimlach van oor tot oor te geven?quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar gaan we het maandag tijdens de wekelijkse vergadering over hebben
De bevolking bevredigringen is niet hetzelfde als de hele Konijnlijke garde de dames laten uitwonenquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen om ze een glimlach van oor tot oor te geven?
De garde bestaat uit vrouwen, tevens begint dit een kut-act te worden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De bevolking bevredigringen is niet hetzelfde als de hele Konijnlijke garde de dames laten uitwonen
Zullen we er maar gewoon mee stoppen danquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De garde bestaat uit vrouwen, tevens begint dit een kut-act te worden.
Goed plan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we er maar gewoon mee stoppen dan
Aambeien?quote:
Goeie vezelinname dusquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
dan is t geen goeie achtertros want dan moet je persen
Eeen kokosnoot met schil en al.quote:
Ik vind deze opmerking discriminerend voor mensen die vriend noch vijand zijnquote:
Is dat even kut.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking discriminerend voor mensen die vriend noch vijand zijn
Succesquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eeen kokosnoot met schil en al.
Hoi vriendje, of liever gezegd; aller aller ALLERBESTE VRIEND VAN HEEL FOK!quote:
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking discriminerend voor mensen die vriend noch vijand zijn
Slijmbalquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoi vriendje, of liever gezegd; aller aller ALLERBESTE VRIEND VAN HEEL FOK!
quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoi vriendje, of liever gezegd; aller aller ALLERBESTE VRIEND VAN HEEL FOK!
haloaquote:
Hallo dikkie dikquote:
terug sturen, nee dat kan nietquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:19 schreef hemarookworst het volgende:
Eenmalige donatie vve, of wij even ¤910 kunnen gaan betalen
zat er wel aan te komen, maar had dit bedrag niet verwachtquote:
Maar waarvoor?quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zat er wel aan te komen, maar had dit bedrag niet verwacht
vee die z'n zaakjes niet op orde heeftquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
En als je al een jaarlijks bedrag betaald
Waarom dan nog extra 910 euro
Zijn bezig met een gevelrenovatie maar er is houtrot geconstateerd. Reserves raken leeg, meerwerk en sparen voor andere delen van gevel die nog gedaan moet wordenquote:
Lekker dan.. je woont er net.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:44 schreef hemarookworst het volgende:
Maandelijks bedrag is ook lekker verhoogd
Met een 2 onder 2 kap heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vee die z'n zaakjes niet op orde heeft
Is al vastgelegd in de vergaderingquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker dan.. je woont er net.
Ik zou er niet maarzo mee akkoord gaan
Ze hebben dus de afgelopen jaren onvoldoende onderhoud gepleegd. En daar draai jij nu ook voor op…quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is al vastgelegd in de vergadering
een wat/?quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een 2 onder 2 kap heb je daar geen last van
met bingo avond?quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
ik huur nu, maar ga wel blij zijn als ik af ben van die senioren vve
Van de berg afquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:55 schreef hemarookworst het volgende:
Lijkt me leuk om eens te karten met onze Mario
Ik plaag slechtsquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te pesten hč
De acclimatiseer meet was vandaagquote:
ik acclimatiseer elke dag maatquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De acclimatiseer meet was vandaag![]()
Ah, je had het over je persoonlijke acclimatiseer sessiesquote:
jazekerquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, je had het over je persoonlijke acclimatiseer sessies
Ik ga vanavond gewoon lekker thuis de bank acclimatiseren zodra ik muis aan de ketting heb gelegdquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jazeker
maar u bent bijna allemaal bijna altijd welkom
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon lekker thuis de bank acclimatiseren zodra ik muis aan de ketting heb gelegd
Marley heeft vandaag een cupcakeje gehad want het is haar 4e verjaardagquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog een leuk verhaal meegemaakt?
Gefeliciteerd met Marleyquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Marley heeft vandaag een cupcakeje gehad want het is haar 4e verjaardag
Ik ga hem gewoon bingenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones @:ama ik zag net een voorstukje van de rest van het seizoenomfg
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en nog velen jaren!quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ga zo weer kijken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones @:ama ik zag net een voorstukje van de rest van het seizoenomfg
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Marley [ afbeelding ]
Hoop het ookquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en nog velen jaren!![]()
![]()
het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
Hier gaan we zo de Shawshank Redemption kijken. Ik kwam er vanmiddag achter dat muis die nog nooit gezien had. Ik had bijna toegestaan huiselijk geweld toegepast, maar toch maar besloten haar cultureel te heropvoeden.
Dudie babequote:
Alohaquote:
Hey Greyquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dudie babe![]()
![]()
Is het nog een beetje vol te houden?
[..]
Aloha
het is nogal saai. gelukkig heb ik ongeveer 1 keer in de week bezoekquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dudie babe![]()
![]()
Is het nog een beetje vol te houden?
[..]
Aloha
Aaahhhh ♥♥♥quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is nogal saai. gelukkig heb ik ongeveer 1 keer in de week bezoek
Frantastischquote:
beetje bewolkt hierquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frantastisch
Its a beautiful day
The sun is shining..
I feel good..
U mag invallen
Kan er ook niks aan doenquote:
Heb je heel hard zitten blazen??quote:
Wasquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:45 schreef Moonlight het volgende:
Maar je kan wel lekker de was buiten hangen
nee ik zit onderuit op de bank. en ze zijn nog steeds hierquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je heel hard zitten blazen??
De wolken komen nu deze kant op
Was was was was!!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was![]()
Ik krijg er wat van
Zoveel was
Hai Moontje![]()
Mocht je nog tijd over hebben, hier kan ook nog wel een wasje gedraaid wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was![]()
Ik krijg er wat van
Zoveel was
Hai Moontje![]()
Konijntjequote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je nog tijd over hebben, hier kan ook nog wel een wasje gedraaid worden
Maanlichfjequote:
Ook prima alleen nog bezig met het huishouden en moet zo nog boodschappen doen voor het avond eten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat wel oke, hoe issie met jou?
Heb het huissie weer schoon + de was hangt!
Owh boodschappenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook prima alleen nog bezig met het huishouden en moet zo nog boodschappen doen voor het avond eten.
Noodzakelijk kwaad dat boodschappen doenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh boodschappenik moet vandaag ook boodschappen doen
zo hekel aan! Weet je al wat je gaat eten
Ik vind het geen noodzakelijk kwaad. Alvast verlekkeren wat voor viesdik voer ik ga vretenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Noodzakelijk kwaad dat boodschappen doen![]()
We hebben nog schnitzels (want gister family pak meegenomen want aanbieding) maar ik heb eigenlijk meer zin in pasta. Maar dan heb ik wel nog wat nodig voor een lekkere saus .
En we hebben nog brood en koffie nodig om morgen beetje ontbijtje te hebben.
Aah okequote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben nog schnitzels (want gister family pak meegenomen want aanbieding) maar ik heb eigenlijk meer zin in pasta. Maar dan heb ik wel nog wat nodig voor een lekkere saus .
Schnitzelquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Don't forget to say you willquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frantastisch
Its a beautiful day
The sun is shining..
I feel good..
U mag invallen
Lekker viesdik wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind het geen noodzakelijk kwaad. Alvast verlekkeren wat voor viesdik voer ik ga vreten
Zo ver ben ik nog niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
die negerin is onuitstaanbaar in Below Deck @:greysbones @:ama
zo heel ver hoef je daarvoor niet zijnquote:
Ik ga vanavond bingenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
die negerin is onuitstaanbaar in Below Deck @:greysbones @:ama
Ik kan ook zo 5 afleveringen achter elkaar kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
wel bizar eigenlijk dat ik hier echt van zit te smullen
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan ook zo 5 afleveringen achter elkaar kijken
Heerlijk.. bingen gaat vanavond waarschijnlijk niks worden![]()
Morgen nieuwe kans
Aah dan kan ik inlopenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb ze zo alle 6 gezien.. morgen moet ik wiebelen
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat voorstukje heb ik ook al gezien
jupquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo irritant die voor tussen en na stukjes
Een brievenbus in de vorm van een piemel nemen. Volgens @Haags werkt dat bij hem heel goedquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ik pleit voor een spambox op mn brievenbus.
ja maar de spleet in zijn eikel is ook zo groot dat er een A3 doorheen past.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een brievenbus in de vorm van een piemel nemen. Volgens @:haags werkt dat bij hem heel goed
Zou zoiets meteen verscheurenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ik pleit voor een spambox op mn brievenbus.
Tja valt helaas niks aan te doen denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik snap niet dat dit soort gespam gewoon mag..
verbod op geadresseerd reclamewerk wat niet voorzien is van een naam.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja valt helaas niks aan te doen denk ik
Hoe moet dat gecontroleerd worden etc?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verbod op geadresseerd reclamewerk wat niet voorzien is van een naam.
ja geen ideequote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe moet dat gecontroleerd worden etc?
Goed idee inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja geen idee
gewoon zware boetes erop
lijfstraffen desnoods
Morguh GGquote:
MOrguh Haagsquote:
Iedereen is na een week snoeihard rusten onder de baas zijn tijd aan het genieten van het weekend zo lijkt hetquote:
Raar is datquote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is na een week snoeihard rusten onder de baas zijn tijd aan het genieten van het weekend zo lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |