Stranger Things al afgekeken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stranger Things / BCS / The Boys wel allemaal inhalen he
BCS wordt GENIETENquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stranger Things al afgekeken.
BCS vanavond kijken.
The Boys ga ik ooit wel een keer kijken als ik tijd heb.
Lol, check dit @Cocoquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:24 schreef GGMM het volgende:
Ah, @:gutanoth probeert weer eens wat.
Woordle 390 5/6
🟨⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 186 X/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟨🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩![]()
Godverdomme
Jammer, volgende keer beter! kan gebeurenquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:24 schreef GGMM het volgende:
Ah, @:gutanoth probeert weer eens wat.
Woordle 390 5/6
🟨⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 186 X/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟨🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩![]()
Godverdomme
alsof een Amerikaan zonder smaak er verstand van heeftquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:07 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado morgen ga ik naar dat tentje naast museumplein waar ze broodje worst verkopen die heel populair is nu
deze
Tipping is not a city in China staat er.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:07 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado morgen ga ik naar dat tentje naast museumplein waar ze broodje worst verkopen die heel populair is nu
deze
Link?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
Twitter doet kut
Hoe moet ik nou op de hoogte blijven van de wereld.
@:maxi-mus LOTR-trailer is uit en staat in het daarvoor bestemde topic!
Geen probleem maat, alsjeblieft: GGMM in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022quote:
Amazon Prime in titel. Niet geklikt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen probleem maat, alsjeblieft: GGMM in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022
quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
alsof een Amerikaan zonder smaak er verstand van heeft
Ik ga meteen kijken. LOTRgoden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
Twitter doet kut
Hoe moet ik nou op de hoogte blijven van de wereld.
@:maxi-mus LOTR-trailer is uit en staat in het daarvoor bestemde topic!
Twitter doet het weer.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Wat is er met Twitter aan de hand??
@:kingroland @:danny @:nattekat
Gewoon downloaden maat.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja ik moet tzt wel weer even Prime nemen.
Maar Amazon is voor proleten en debielen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh prime is maar een paar uuro. Ik download eigenlijk nooit meer series.
Downloaden vind ik ook iets voor proleten, waarde Lenny.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar Amazon is voor proleten en debielen.
Waarom?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar Amazon is voor proleten en debielen.
Dat is eigenlijk wel waar ja. Ik ga LOTR om die reden NIET kijken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Downloaden vind ik ook iets voor proleten, waarde Lenny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |