abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205336613
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2022 00:35 schreef OProg het volgende:
Zeuren omdat je last had van Covid 19. :N

Ik ben ooit met Covid begonnen heel erg vroeg met één of andere oude versie en ik heb regelmatig upgrades gedaan tot Covid 21 of zoiets. Maar toen werkte het niet meer zo goed. Dat was blijkbaar zo een OEM versie die echt ineens iedereen kreeg. Tsjah, toen liet je het ook niet meer weten dat je die versie had want iedereen kreeg die versie ineens.

En nu proberen ze dan weer verwijzingen te maken naar een hele oude beta-versie die ze ergens in China hadden in 2003. Naja, ik ben inmiddels overgestapt op een ander systeem want mijn kuchje werd ook niet meer zo best aangestuurd. Liep wel eens vast ook. Die nieuwe zal ook wel weer shit zijn.

Ik hoor nu over een MPXV systeem dat het schijnt te zijn. Hoe is die eigenlijk? :?
Is heel goed als je braille wilt leren.
  donderdag 14 juli 2022 @ 00:41:20 #102
14505 OProg
A Life in Music
pi_205336616
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2022 00:40 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Is heel goed als je braille wilt leren.
Ik bedoelde deze?
https://nccid.ca/debrief/monkeypox/
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_205336634
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2022 00:41 schreef OProg het volgende:

[..]
Ik bedoelde deze?
https://nccid.ca/debrief/monkeypox/
Weet ik maar volgens mij is de voornamelijk besmettingsroute langdurige huid op huid contact. Daarom builtje braille...

Daarom zeggen sommige dat het via seksueel contact komt maar andere zeggen dan weer dat seksueel contact sowieso erg close contact is. Het nadeel is dat het al snel het stigma kreeg van een homo ziekte en dan heb je altijd mensen die nog niet uit de kast gekomen zijn of om andere reden niet snel hun contacten op geven om het wel op tijd in te dammen. Zo is het ook behoorlijk fout gegaan met HIV toen der tijd. Alleen leert men blijkbaar niet van het verleden.
  donderdag 14 juli 2022 @ 01:33:41 #104
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_205336668
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 22:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat weet ik dus niet. Corona kan een gemeen ding zijn namelijk.
Long covid, wat je er ook over denkt, is bijvoorbeeld niet iets van de zwakkeren persé.

Even n=1:
Ik revalideer samen met een jonge dame van in de 20 (ik ben in de 40). Die in december COVID gekregen heeft. Voor de tweede keer. En sindsdien dus long COVID heeft.
En dat trainen/revalideren is echt heel anders dan bij mij (met mijn knie operatie). Ik kan geen zware belasting aan. Maar ik kan wel door. En ik bouw op.
Zij heeft qua uiterlijk het lijf van een 20er (dat is ze natuurlijk ook), maar staat na 5 Squats met een paar kilo gewicht compleet geparkeerd. Hijgen, zweten. En dat is dan 3 keer in de week samen trainen met de fysio. Al een paar maanden lang.
Waarbij ik wel vooruitgang boek, en zij nauwelijks.

Wat lijkt me dat klote.

Ik ben met haar begonnen bij de fysio om samen te trainen toen ik nog met 1 kruk liep. En nauwelijks 100% op dat ene been kon staan.

Het zou je maar overkomen. :@
Das wel schrijnend, en ook niet toe te kennen aan roken wat ook een rol speelt bij longontstekingen. Hopen dat je het zelf niet treft.

Trouwens, als je de kans op longcovid benaderd als een kansspel waarbij je de bal weer teruglegt dan kun je stellen dat hoe vaak je corona krijgt dat de kans cumulatief groter wordt dat je longcovid ontwikkelt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_205336833
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 00:52 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Weet ik maar volgens mij is de voornamelijk besmettingsroute langdurige huid op huid contact. Daarom builtje braille...

Daarom zeggen sommige dat het via seksueel contact komt maar andere zeggen dan weer dat seksueel contact sowieso erg close contact is. Het nadeel is dat het al snel het stigma kreeg van een homo ziekte en dan heb je altijd mensen die nog niet uit de kast gekomen zijn of om andere reden niet snel hun contacten op geven om het wel op tijd in te dammen. Zo is het ook behoorlijk fout gegaan met HIV toen der tijd. Alleen leert men blijkbaar niet van het verleden.
Yup, zie je ook in de topic over apenpokken op dit forum.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205336839
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:16 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Stel je voor dat al die jonge, topfitte voetbalsters longcovid krijgen na twee dagen een loopneus en kuchje te hebben gehad, vreselijk! :')
Nou, als je topfit moet zijn vanwege je beroep, dan wil je liever ook geen verkoudheid oplopen.
Je klapt weken terug in je conditie.
pi_205336846
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 07:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, als je topfit moet zijn vanwege je beroep, dan wil je liever ook geen verkoudheid oplopen.
Dat valt wel mee als je gewoon kunt blijven trainen.
pi_205336854
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 07:18 schreef alpeko het volgende:

[..]
Dat valt wel mee als je gewoon kunt blijven trainen.
Afgelopen jaar genoeg berichten gezien van topsporters die door Covid qua conditie flink op achterstand kwamen.
pi_205337020
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 07:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Afgelopen jaar genoeg berichten gezien van topsporters die door Covid qua conditie flink op achterstand kwamen.
Dat kwam ook doordat veel trainings accomodaties bij elke scheet weer gesloten of zeer beperkt werden in de mogelijkheden, ook de topsport heeft daar hinder van ondervonden, aangezien ze niet altijd op aanvullende locaties naast hun topsport locaties terecht konden.

Alle lockdowns hebben mijn toch behoorlijk goed conditie ook niet veel goed gedaan, ik denk dat ik nu pas weer op het zelfde niveau ben als voor Corona.

Beperken van sport: nooit meer doen
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205337061
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:04 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dat kwam ook doordat veel trainings accomodaties bij elke scheet weer gesloten of zeer beperkt werden in de mogelijkheden, ook de topsport heeft daar hinder van ondervonden, aangezien ze niet altijd op aanvullende locaties naast hun topsport locaties terecht konden.

Alle lockdowns hebben mijn toch behoorlijk goed conditie ook niet veel goed gedaan, ik denk dat ik nu pas weer op het zelfde niveau ben als voor Corona.

Beperken van sport: nooit meer doen
Zoals capricia haar voorbeeld liet zien, schade door Covid is niet door training te voorkomen.
pi_205337102
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 07:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Van een verkoudheid? Allemachtig, voor deze hele corona shit trainden we gewoon door met een verkoudheid. Pas als je de longen uit je lijf hoestte sloeg je een dagje over. Verder idd nooit meer de sport dichtgooien, heb zoveel shit gezien in mijn werk, veel meer overgewicht, nekklachten, rugproblemen..
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_205337108
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:24 schreef josja het volgende:

[..]
Van een verkoudheid? Allemachtig, voor deze hele corona shit trainden we gewoon door met een verkoudheid. Pas als je de longen uit je lijf hoestte sloeg je een dagje over. Verder idd nooit meer de sport dichtgooien, heb zoveel shit gezien in mijn werk, veel meer overgewicht, nekklachten, rugproblemen..
Probleem blijft dat Covid nog steeds wordt gezien als een verkoudheidje...
pi_205337140
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 07:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uiteraard maar die hadden dan niet enkel een snotneus. Je beweerde dat je door een verkoudheid weken terug kunt vallen in je conditie maar dat heb ik nog nooit meegemaakt iig. Maar een dag in bed, kost je idd wel snel dagen aan herstel.
pi_205337468
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet bedoel je? Het woord niet vergeten.
pi_205337476
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:30 schreef alpeko het volgende:

[..]
Uiteraard maar die hadden dan niet enkel een snotneus. Je beweerde dat je door een verkoudheid weken terug kunt vallen in je conditie maar dat heb ik nog nooit meegemaakt iig. Maar een dag in bed, kost je idd wel snel dagen aan herstel.
Precies, kijk maar hoe Mick Jagger vorige week weer stond te vlammen.
pi_205337569
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:30 schreef alpeko het volgende:

[..]
Je hebt verschillende gradaties van verkoudheid.
Ik doel uiteraard niet op een kuchje waarbij je gewoon door kunt blijven werken.
pi_205337824
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is het inmiddels ook voor het gros van de mensen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205338403
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 10:18 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dat is het inmiddels ook voor het gros van de mensen.
Maar is dat aanleiding om topsporters die ter bescherming van hun opgebouwde conditie maatregelen tegen besmetting nemen aanstellers te noemen?
pi_205338459
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar is dat aanleiding om topsporters die ter bescherming van hun opgebouwde conditie maatregelen tegen besmetting nemen aanstellers te noemen?
Ik heb ze nergens aanstellers genoemd. Ze besluiten bovendien niet zelf dat ze in quarantaine moeten etc. Dat wordt voor hun beslist.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:20:05 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205338844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:35 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik heb ze nergens aanstellers genoemd. Ze besluiten bovendien niet zelf dat ze in quarantaine moeten etc. Dat wordt voor hun beslist.
Denk dat zo'n Miedema en Groenen gewoon hadden willen spelen gisteren. Die hele hysterie rondom een besmetting blijft wonderlijk na 2,5 jaar.
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:33:08 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205338950
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Denk dat zo'n Miedema en Groenen gewoon hadden willen spelen gisteren. Die hele hysterie rondom een besmetting blijft wonderlijk na 2,5 jaar.
als je in een bejaardentehuis werkt kan ik me er wel iets bij voorstellen maar voor jonge fitte mensen wat overdreven
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:51:06 #122
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205339091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
als je in een bejaardentehuis werkt kan ik me er wel iets bij voorstellen maar voor jonge fitte mensen wat overdreven
Eens. Ik snap heus wel dat je corona net als andere virussen liefst buiten locaties als een verzorgingshuis of bejaardentehuis houdt. Maar verder moeten we een keer stoppen met dat spastische gedoe.
pi_205339202
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De meeste EK speelsters zijn ongetwijfeld benauwder voor de consequenties van een besmetting dan voor een besmetting an sich. Waarom nog zo krampachtig doen denk ik dan. Je gaat echt geen explosie van besmettingen krijgen, daarvoor is de R gewoon te laag.
I'll give you something to do
  donderdag 14 juli 2022 @ 13:25:43 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205339410
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:05 schreef galantis het volgende:

[..]
De meeste EK speelsters zijn ongetwijfeld benauwder voor de consequenties van een besmetting dan voor een besmetting an sich. Waarom nog zo krampachtig doen denk ik dan. Je gaat echt geen explosie van besmettingen krijgen, daarvoor is de R gewoon te laag.
Corona gaat intussen al tijdenlang overal rond, containment is al lang geen optie meer. Veel mensen hebben het zelfs al meerdere keren gehad.

Het zijn inderdaad vooral de regeltjes waar sporters nu bang voor moeten zijn, niet voor een besmetting op zich.
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 14:17:03 #125
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_205339942
Was er niet een artikel op de snos paar dagen terug waarin letterlijk gezegd werd dat de 'rona dit najaar een soort influenza/verkoudheidsvirus zou zijn wat mensen meerdere keren gingen krijgen.

Dus waar de fuck doen we nog moeilijk over. We krijgen het toch wel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')