abonnement Unibet Coolblue
pi_205330631
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:41 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Ik heb geregeld een verstopte neus , daarnaast ook hooikoorts. Normaal gesproken test ik amper, nu wel even ;) to be sure
Maar waarom dan? Wat maakt het uit. Who cares. Al dat krampachtig spastisch in die corona blijven hangen doen de mensen toch echt zelf.
  woensdag 13 juli 2022 @ 16:44:06 #52
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205330681
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar waarom dan? Wat maakt het uit. Who cares. Al dat krampachtig spastisch in die corona blijven hangen doen de mensen toch echt zelf.
Ik test mezelf bij klachten zodat mijn opa en oma niet onnodig risico lopen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_205330702
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:44 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ik test mezelf bij klachten zodat mijn opa en oma niet onnodig risico lopen.
Dan blijf je toch uit hun buurt als je klachten hebt. Ga je daar wel stikverkouden heen of met griep?
pi_205330715
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik hoor/lees die rare mensen eigenlijk alleen maar hier. Omdat hun tweets steeds aangehaald worden. Zo kun je overal wel rare snuiters vinden om social media denk ik zo. Zelf kom ik er eigenlijk nooit wat van tegen.
Oh zeker, maar we hebben hier natuurlijk ook vorige keer met met lede ogen gezien dat de talkshows weer vol kwamen te zitten, de kranten koppen moord en brand schreeuwden, en voor met onze ogen geknipperd hadden in november vorig jaar, als enige land in Europa weer maandenlang in Lockdown gingen. En daarna een excuus? nooit gehoord.

Dus ik hoop zeker dat we ver weg blijven van maatregelen, want met alle problemen die er nu spelen in het land, kan het eigenlijk ook niet meer.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205330727
Maar ja blijkbaar zijn de meesten er hier nog niet aan toe om het coronatijdperk achter zich te laten. Ik wel gelukkig.
pi_205330740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Soort tentenkamp er bij maken? Dan kunnen ze ook de migranten meteen er bij nemen.
Awesome, met wat klapstoeltjes voor vluchtelingen.
Maar niet voor de wachtenden in de rij. Die gaan toch op vakantie, stel luibuizen.
Go hard or go home
pi_205330741
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ja blijkbaar zijn de meesten er hier nog niet aan toe om het coronatijdperk achter ons te laten. Ik wel gelukkig.
Ik wel hoor, ik feest er flink op los. Mijn agenda barst uit zijn voegen, ik leef weer *O* B:)B
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205330771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar waarom dan? Wat maakt het uit. Who cares. Al dat krampachtig spastisch in die corona blijven hangen doen de mensen toch echt zelf.
Omdat er kwetsbare mensen zijn in mijn omgeving kleine moeite toch, er even rekening mee houden, en de testen krijg ik toch wekelijks gratis opgestuurd :+
pi_205330817
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:47 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Omdat er kwetsbare mensen zijn in mijn omgeving kleine moeite toch, er even rekening mee houden, en de testen krijg ik toch wekelijks gratis opgestuurd :+
Tja, met die instelling komen we er nooit uit natuurlijk.
pi_205330930
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik hoor/lees die rare mensen eigenlijk alleen maar hier. Omdat hun tweets steeds aangehaald worden. Zo kun je overal wel rare snuiters vinden om social media denk ik zo. Zelf kom ik er eigenlijk nooit wat van tegen.
Ik zie helaas ook wel eens krantenartikelen waarin dat soort figuren aandacht krijgen.
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 16:55:04 #61
5428 crew  miss_sly
pi_205330957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:35 schreef _serial_ het volgende:

[..]
We moeten inderdaad stoppen deze een podium te geven.
Hoop dan ook dat het 2e rapport van OVV snel komt.
Jullie geven ze een podium, inderdaad. Laat ze op Twitter lekker hun woordje doen. Dat is hun goed recht. Hoeft verder niemand iets mee te doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205331129
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jullie geven ze een podium, inderdaad. Laat ze op Twitter lekker hun woordje doen. Dat is hun goed recht. Hoeft verder niemand iets mee te doen.
Ik doelde eigenlijk op een podium op landelijke media, AD, NOS, Op 1, Jinek, nu.nl, etc.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 17:04:01 #63
5428 crew  miss_sly
pi_205331149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:03 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ik doelde eigenlijk op een podium op landelijke media, AD, NOS, Op 1, Jinek, nu.nl, etc.
Niks van gemerkt, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205331253
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:34 schreef Noek het volgende:
Misschien moeten ze even de anderhalve meter op Schiphol in gaan stellen. Dan binden we wat vlaggen aan de koffers en dan is er tegelijkertijd een file/boerenprotest.
Zo hebben we bijna alle crisissen in één. Nu nog de woningnood ergens in zien te verwerken.
Mijn koffer die al 8 dagen op schiphol staat (hoop ik ten minste) hoeft hier niet voor gebruikt te worden. ;( ;(
pi_205331264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:10 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Mijn koffer die al 8 dagen op schiphol staat (hoop ik ten minste) hoeft hier niet voor gebruikt te worden. ;( ;(
Je koffer is gewoon onteigend. Zo is de roverheid.
Go hard or go home
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:11:52 #66
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205331273
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:46 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ik wel hoor, ik feest er flink op los. Mijn agenda barst uit zijn voegen, ik leef weer *O* B:)B
Mijn agenda is in de zomer (juli/augustus) dan weer bijna non existent :D kan niet goed tegen die extreme warmte waardoor ik alleen maar enorm sloom word en maar weinig zin heb om dingen te ondernemen. Ben meer een mens die opbloeit tussen september en mei; maar dat zijn nou net de maanden waar Corona (maatregelen) vaak de meeste schade aan richt(en). Hoop dat ze in de herfst dus niet weer in de paniek schieten, wil weer wat meer kunnen doen in de herfst/winter. Dan hebben we vaak ook de meeste reisjes staan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205331281
twitter


Ze krijgen apen pokken niet onder controle, maar wel doen alsof ze bijster veel effect hadden op de verspreiding van Covid....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205331303
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:13 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Ze krijgen apen pokken niet onder controle, maar wel doen alsof ze bijster veel effect hadden op de verspreiding van Covid....
Ze doen ook niks om het onder controle te krijgen, en is het ook nodig?
Tap tap tap
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 17:15:49 #69
5428 crew  miss_sly
pi_205331306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:13 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Ze krijgen apen pokken niet onder controle, maar wel doen alsof ze bijster veel effect hadden op de verspreiding van Covid....
Apenpokken is hier verder het onderwerp niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205331419
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:03 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ik doelde eigenlijk op een podium op landelijke media, AD, NOS, Op 1, Jinek, nu.nl, etc.
Nooit gezien of gehoord daar. Maar ik kijk dat ook maar heel sporadisch moet ik zeggen. Kijk alleen Netflix.
pi_205331470
Nah ja, als je BNR luistert of gewoon het nieuws dan hoorde je gisteren echt wel elke keer dat er brandbrief was gestuurd naar Ernst want die ziet de ernst van mondkapjes nog niet in.

Oh ja, mijn fysio had gisteren wel zo'n pro kapje op. Dat was het beleid daar als je verkoudheidsklachten had, ook al test je 100x negatief. :') Ik kom daar voor mijn vaccinschoudertje dus corona is nog wel aan het janken op de achtergrond.
Go hard or go home
pi_205331566
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Apenpokken is hier verder het onderwerp niet.
Apenpokken illustreert mooi de illusie van controle, die er totaal niet is.

Ik ben ook weinig hoopvol dat men in dit topic gaat inzien dat die maatregelen vrij weinig effect hadden, maar het besef allicht dat het zelfs bij monkey pox met goed werkend vaccin niet lukt... Wie weet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:38:34 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205331579
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:13 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Ze krijgen apen pokken niet onder controle, maar wel doen alsof ze bijster veel effect hadden op de verspreiding van Covid....
#tehoog #yoricked
pi_205331580
"Volgens het hoofd van de U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC), vergelijkbaar met het RIVM in Nederland, heeft tot 25 procent van de mensen die besmet raakt met corona daarbij geen symptomen. Die conclusie wordt getrokken op basis van tot dusver beschikbare gegevens."
- https://www.zorgwijzer.nl(...)schikbare%20gegevens.

Nooit geweten dat er zoveel zonder klachten rondlopen/liepen. Geen wonder dat al die maatregelen nauwelijks een bijdrage hebben geleverd.

Ik was van de week een avond/morgen beetje koortsig met keelpijn. Maar was na 24 uur alweer zo goed als weg, keelpijn 48 uur. Dacht misschien covid, want het voelde hetzelfde aan als toen ik covid had, alleen veel zwakker deze keer. Een paar mensen op kantoor waren namelijk positief getest.
Wie weet...een dagje thuis gebleken just in case. :') steentje bijgedragen.
pi_205331904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:47 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Omdat er kwetsbare mensen zijn in mijn omgeving kleine moeite toch, er even rekening mee houden, en de testen krijg ik toch wekelijks gratis opgestuurd :+
Dus in plaats van die mensen maar even niet op te zoeken wanneer je lichte gezondheidsklachten hebt vertrouw je op een niet 100% betrouwbaar sneltestje wat je zelf dient uit te voeren?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')