SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronSPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ik las schapenquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De schappen moet ook gevuld worden natuurlijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Nieuwe fetish gevonden:
https://twitter.com/Bleek(...)HHwWgMC8if3imfcqAAAAMan is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Dat kan hoor, maar er kan ook een voorgaande (asymptomatische) besmetting geweest zijn of een besmetting met een andere variant. Bij ons is de groep gaan in deze ronde eigenlijk alleen de mensen voor de bijl die nog niet besmet zijn geweest, of algemeen vaker ziek zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder heeft m'n vader niet besmet.
M'n tante heeft m'n oom niet besmet.
De man en de kinderen van m'n nicht hebben m'n nicht niet besmet.
En nog wel meer voorbeelden in de familie en vriendengroep.
Blijft vaag hoor.
En niemand van onze groep is echt ziek geweest bij welke variant dan ook.
Maar we zijn dan ook vrijwel allemaal onder de 40.
Leuk plaatje trouwens weer, bijna de piek.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
er gaan meer mensen sterven door de hitte, vermoed ik
Helga van Leur luidt noodklok over ongezonde zomerhitte
https://www.tvgids.nl/nie(...)ongezonde-zomerhitte
[ Bericht 72% gewijzigd door THEFXR op 13-07-2022 12:13:35 ]![]()
Betere hand nog niet, het is vooral veel spier/hoofdpijn en koorts, pijnstillers helpen idd daar was ze al mee bezig. ik zie het wel ,ik test 1 keer per dag nu, voor de zelfde geld heb ik het al gehad en niks gemerkt.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Reken er maar wel op. Omikron slaat bijna niemand over in de thuissetting, als je nog niet besmet (al dan niet bewust) bent geweest.
Is je vriendin al wat aan de beterende hand? Beterschap voor haar, en paracetamol (max 12 per dag) werkt prima![]()
Allemaal paniekzaaierij natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:20 schreef THEFXR het volgende:
er gaan meer mensen sterven door de hitte, vermoed ik
Helga van Leur luidt noodklok over ongezonde zomerhitte
https://www.tvgids.nl/nie(...)ongezonde-zomerhitteOm de klimaathoax te fuelen en ons eronder te houden!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh shit heb ik iets gemist? Is deze dodelijker, besmettelijker, of is het een storm in een glas water?quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:50 schreef _serial_ het volgende:
Coronavariant centaurus ook in Nederland aangetroffen
Naar de schuilkelders!
[ afbeelding ]Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Centaurus klinkt als iets heel erg gaafs waar je bij wil horen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Wat lees ik nou op het nieuws de Corona centaurus variant?
Ga je dan hoeven krijgen en hinniken als je besmet raakt?![]()
De eindbazen-variant.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:07 schreef OProg het volgende:
Centaurus klinkt als iets heel erg gaafs waar je bij wil horen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:De BA.2.75-variant van het coronavirus, ook wel centaurus genoemd, is aangetroffen in een monster uit de regio Noordoost-Gelderland, meldt het RIVM. Dat werd afgenomen op 26 juni.
BA.2.75 is een subvariant van de omikronvariant BA.2 en werd al gevonden in onder andere India, Australië, Japan, Canada, de Verenigde Staten, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
Veel is er nog niet bekend over de BA.2.75. ,,Wel lijkt ook deze variant door kleine specifieke veranderingen de opgebouwde afweer tegen het coronavirus gemakkelijker te kunnen omzeilen”, zegt het RIVM.
Het RIVM neemt contact op met de GGD om te kijken of brononderzoek mogelijk is.
Het aantal positieve coronatests in Nederland stijgt langzaam. Het RIVM registreerde in de afgelopen week 43.220 nieuwe gevallen, 10 procent meer dan in de zeven dagen ervoor. Dat is de langzaamste stijging van de huidige zomergolf.![]()
Ik heb toch sterk het gevoel dat zolang er nog geen huilende Gommers op TV code zwart afroept dat het grootste deel van de bevolking geen ene fuck er om gaat geven.
Hoewel de lokale veldepidemiologen alweer mondkapjes willen denk ik toch dat ze voorlopig tegen een beton muur aanlullen.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Laatste update: 13-07-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 6825
Gemeentes met +5 besmettingen:
403 Amsterdam
272 Rotterdam
187 's-Gravenhage
142 Utrecht
110 Almere
101 Nijmegen
98 Dordrecht
94 Breda
93 Eindhoven
85 Tilburg
79 's-Hertogenbosch
78 Groningen
77 Enschede
74 Haarlem
73 Arnhem
69 Amersfoort
69 Zoetermeer
66 Apeldoorn
59 Zwolle
55 Zaanstad
54 Alphen aan den Rijn
53 Westland
51 Leeuwarden
50 Helmond
47 AssenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
5 gemeentes met 0 besmettingen
9 gemeentes met 1 besmettingen
42 gemeentes met 2-4 besmettingen
16 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php![]()
Jaaaa ik ben eindelijk aan de beurt, beetje late to the party, maar gister positieve zelftest.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Beetje als een uitgestorven dino.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:07 schreef OProg het volgende:
Centaurus klinkt als iets heel erg gaafs waar je bij wil horen.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ja!quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje als een uitgestorven dino.
Misschien is het dat ook wel.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Beterschap, hopelijk heb je niet te veel klachtenquote:Op woensdag 13 juli 2022 15:17 schreef Drekkoning het volgende:
Jaaaa ik ben eindelijk aan de beurt, beetje late to the party, maar gister positieve zelftest.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: