quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:56 schreef Werkman het volgende:
Of ga @:anneloos en @:wereldgozer lekker lastig vallen zoals gewoonlijk.
Of is dat saai geworden?
Ik kan wel enkele medewerkers detacheren a niffo zeg mij welke branche werk jequote:Op woensdag 13 juli 2022 07:55 schreef cherrycoke het volgende:
Ik werk iedere dag 12 uur omdat personeelstekort, kan je mij niet komen helpen?
quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:50 schreef DerRabbit het volgende:
Er zitten nog rem sporen op de middelste plee, ga die eens snel 'managen' jij luie flikker. Anders moeten we je gaan korten op je uitkering!
Neef zorg gewoon voor passief inkomen dan hoef je niet te werken. Verhuur 4 flatjes en je verdiend 2,5k nettoquote:Op woensdag 13 juli 2022 07:36 schreef C.L.Werner het volgende:
Rustig op werk vanwege vakantie niffos maar moet toch aanwezig zijn en het goede voorbeeld geven
Succes voor degene die werken en voor de vele werkelozen / afgekeurden / uitkeringstrekkers - neem nog een halve liter schultenbrau op mijn kosten *ahum* kosten van de staat
Klacht: werken
Vertaling: "Auw!"quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:57 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij loopt deze droeftoeters anders te taggen lutser, ga eens wat doen met je leven
Oh wacht, jij bent die loser met die denkbeeldige functie op de werkplaats die zeer, zeer matige cartoons maakt.
A niffo ik volg al cursussen op de IMU https://imu.nl/ binnen een jaar financieel onafhankelijk!quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:59 schreef gers het volgende:
[..]
Neef zorg gewoon voor passief inkomen dan hoef je niet te werken. Verhuur 4 flatjes en je verdiend 2,5k netto
Wat jij wil pikquote:
Ik denk dat we maar een professional gaan inhuren ipv van mensen goedkoop via het UWV in dienst nemen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:58 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik kan wel enkele medewerkers detacheren a niffo zeg mij welke branche werk je
[..]
Goed bezig neef, denk ook aan je mindsetquote:Op woensdag 13 juli 2022 08:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
A niffo ik volg al cursussen op de IMU https://imu.nl/ binnen een jaar financieel onafhankelijk!
[..]
Wat jij wil pik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |