Ja vanochtend ook even met mijn begeleider besprokenquote:
Mwehehe. De luiheid wint het vaak.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:26 schreef SQ het volgende:
Gekookte groente is trouwens wel serieuze horror hoor
Stomen vind ik eerlijk gezegd net zo onboeiend.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:35 schreef SQ het volgende:
Ja maar kķken. Stoom of wok het dan tenminste nog.
Mijn oven is uit 1976 en het duurt ongeveer 26 dagen voor ie warm is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe niet aan airfryers, dan pak ik de oven wel.
Onze oven bleek alleen nog maar een beetje onderin te verwarmen. Ik heb ‘m dus nu als kastje in gebruik en ben creatief geworden met de Airfryerquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn oven is uit 1976 en het duurt ongeveer 26 dagen voor ie warm is.
De mijne uit 2022, dat helpt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn oven is uit 1976 en het duurt ongeveer 26 dagen voor ie warm is.
Heb ik ook al niet.quote:
Ik eet ook nooit AVG. Sowieso eet ik geen vlees en gekookte aardappelen vind ik ook niet bepaald smakelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet echt nooit AVG volgens mij. Gisteren heb ik een rijstsalade voor 2 dagen gemaakt, dan kunnen we direct eten als we vanavond thuiskomen, heel jammer voor mijn echtgenoot die zich al verheugde op eten van de snackbar.
Misschien weer eens gebakken aardappelen eten. Even kijken welke groente het beste erbij past.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:14 schreef SQ het volgende:
je hoeft de aardappelen ook niet te koken voor AGV
Salade is prima, of broccoli, of lekker gebakken worteltjes, of een blikje doperwtjesfiesta voor mijn part.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Misschien weer eens gebakken aardappelen eten. Even kijken welke groente het beste erbij past.Paprika is het eerste waar ik aan denk.
Heb je een recept?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet echt nooit AVG volgens mij. Gisteren heb ik een rijstsalade voor 2 dagen gemaakt, dan kunnen we direct eten als we vanavond thuiskomen, heel jammer voor mijn echtgenoot die zich al verheugde op eten van de snackbar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |