Triggeredquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Laat de NOS maar eens onderzoek doen naar de bron van deze fakenews berichten...
Dan kom je al snel uit bij de NOS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, toen ik afgelopen winter eens keek hoe het met haar ging en op haar instagramprofiel keek. Lichtpuntje: ze weet wel met zuigende, rebelse demonstranten om te gaan.quote:
Je zal maar een doctorstitel hebben jaren keihard gewerkt. En dan heeft Thierry er ook een.quote:
Rudy durft niet in debat te gaan met Sjerryquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:41 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Complotkneusjes, inclusief Sjerrie, zijn weer helemaal ZIEDEND hierover.![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
Dat heeft niks met 'durven' te maken.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Rudy durft niet in debat te gaan met Sjerry
Hoop geblaat van Rudy als Sjerry dan in gesprek wilt komt ie met een slap excuus. Pussyquote:Op zondag 17 juli 2022 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat heeft niks met 'durven' te maken.
Waarom zou we überhaupt een debat moeten zijn eigenlijk?quote:Op zondag 17 juli 2022 09:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hoop geblaat van Rudy als Sjerry dan in gesprek wilt komt ie met een slap excuus. Pussy
Voelt dan toch als een soort verlies.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:11 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je zal maar een doctorstitel hebben jaren keihard gewerkt. En dan heeft Thierry er ook een.
Als Rudy serieus is naar waarheidsvinding mag ie na die hit piece best in gesprek gaan. Ik vrees dat ie niet serieus er naar is.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom zou we überhaupt een debat moeten zijn eigenlijk?
Waarom zou Rudy Bouma in gesprek willen? Laat die gek van een Baudet maar met zijn bewijs komen.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als Rudy serieus is naar waarheidsvinding mag ie na die hit piece best in gesprek gaan. Ik vrees dat ie niet serieus er naar is.
Het zou voor Sjerrie niet zo moeilijk moeten zijn om aan te tonen waar Bouma ernaast zit, maar toch kiest Sjerrie ervoor om helemaal laaidend en emotioneel te doen op twitter. Kennelijk heeft deze journalist nogal een gevoelige snaar geraakt bij deze volksmenner.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als Rudy serieus is naar waarheidsvinding mag ie na die hit piece best in gesprek gaan. Ik vrees dat ie niet serieus er naar is.
De rest van het filmpje klopt dus gewoon volgens de complotgekkies.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo heerlijk hoe de wappen reageerde op de uitzending.
jaaaa het is fake news want eva vlaardingenbroek was helemaal geen kamerlid voor FvD!!111!!!
met zo'n klein foutje aan komen zetten..... Eva was wel degelijk aspirant-kamerlid maar ze stapte al vroeg uit de FvD. 1 klein foutje, wat Bouma al snel had gecorrigeerd in een tweet. De rest van de uitzending geen enkele opmerking over gezien van de wapsels.
Tuurlijk niet, want dan moeten ze met bewijzen komen en dat kunnen ze niet.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo heerlijk hoe de wappen reageerde op de uitzending.
jaaaa het is fake news want eva vlaardingenbroek was helemaal geen kamerlid voor FvD!!111!!!
met zo'n klein foutje aan komen zetten..... Eva was wel degelijk aspirant-kamerlid maar ze stapte al vroeg uit de FvD. 1 klein foutje, wat Bouma al snel had gecorrigeerd in een tweet. De rest van de uitzending geen enkele opmerking over gezien van de wapsels.
I'm heb inmiddels diep respect voor degenen die nog het debat aangaan, het is gewoon tenenkrommend hoeveel onzin er uit hem komt, welke hij met volle overtuiging vertelt...quote:Op zondag 17 juli 2022 09:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Rudy durft niet in debat te gaan met Sjerry
https://www.ad.nl/groning(...)groeneveld~a8d9e3a3/quote:Omdat P. en W. volgens deskundigen verminderd toerekeningsvatbaar zijn, is er een tbs-behandeling opgelegd.
Het is geen verrassing, maar het toont gewoon aan dat de maatschappij geen zin heeft om dit soort mensen goede geestelijke gezondheidszorg aan te bieden, en ookal begrijp ik dat dat op dit moment economisch niet te verkopen valt, er toen het wel goed ging enorme fouten zijn gemaakt door maar te vinden dat iedereen met een 'probleem' maar 1-op-1 te gaan begeleiden, de SW af te schaffen en de markt het maar voor ze uit te laten zoeken enzo.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:50 schreef Qarrad het volgende:
Goh wat een verrassing, wappende wappies zijn niet toerekeningsvatbaar. Wie zag dit nu aankomen?
[..]
https://www.ad.nl/groning(...)groeneveld~a8d9e3a3/
Zeker. Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving die vreselijk zijn afgegleden de afgelopen jaren. Sommigen richting Wappiestan, anderen "gewoon". Schandalig.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is geen verrassing, maar het toont gewoon aan dat de maatschappij geen zin heeft om dit soort mensen goede geestelijke gezondheidszorg aan te bieden, en ookal begrijp ik dat dat op dit moment economisch niet te verkopen valt, er toen het wel goed ging enorme fouten zijn gemaakt door maar te vinden dat iedereen met een 'probleem' maar 1-op-1 te gaan begeleiden, de SW af te schaffen en de markt het maar voor ze uit te laten zoeken enzo.
Nu krijgen mensen 5 jaar duurdere begeleiding omdat men van het balkon loopt af te pissen, terwijl ze ook met een beetje subsidie tijdens normale werkuren fietsbellen in elkaar hadden kunnen draaien....
Ja, het begon met nep-veteranen en momenteel is het zo dat wappies andere protestacties kapen.quote:
tbs lekker lang verlengenquote:Op maandag 18 juli 2022 14:50 schreef Qarrad het volgende:
Goh wat een verrassing, wappende wappies zijn niet toerekeningsvatbaar. Wie zag dit nu aankomen?
[..]
https://www.ad.nl/groning(...)groeneveld~a8d9e3a3/
Die man blijft echt dwangmatig alle oplossingen vermijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte heeft weer een behoorlijk uit te klauwen gelopen bezoekje achter de rug bij de Belastingdienst.
Mike denkt 'de oplichter' te hebben gevonden binnen de Belastingdienst. Een inspecteur kwam Mike te woord staan, maar Mike denkt dat het "DE" inspecteur isen daarmee de 'oplichter'
Mike wil zijn ID zien, maar krijgt alleen het pasje van de Belastingdienst te zien en gaat daar niet mee akkoord![]()
Helaas is het geluid een gedeelte slecht, dan is het even goed focussen op wat er gezegd wordt
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/2152110594969264/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |