Maar dan is het nog klef.quote:
Dat en dat kan natuurlijk niet voor een koning.quote:
Maar ik lust geen theedoekquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:14 schreef FlauwKapsel het volgende:
Je moet t op een bordje leggen met theedoek erover.
Ga zelf je brood maken luie pauper.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goedemorgen onderdanen,
Omdat ik een vuile kratser ben koop ik brood wat ik vervolgens in de vriezer opsla. Iets met onnodig hamsteren enzo.
Nu had ik dat van de week gedaan en gisteravond mijn laatste niet ingevroren brood opgegeten en daarbij geen nieuw brood uitgelegd. Ik heb nu dus geen vreetklaar brood meer voorhanden. Erken mijn honger.
Klacht: niemand van jullie peasants komt mij vers brood brengen
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Een plak gesneden brood laten ontdooien in 10 minuten is teveel moeite voor je?
Die heeft z'n ma standaard tussen d'r benen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:57 schreef Werkman het volgende:
Halve seconde in de magnetron en je hebt slappe lappen.
Precies. Nu even je zuurdesemdeeg maken, dan kan je het vanavond bakken en heb je morgenochtend vers brood. En ook nog veel goedkoper dan vergelijkbaar brood als je dat zou kopen.quote:
Niet als je eerst 10 keer moet proberen hoeveel er van alles in moet. En dan zeker 4 uur wachten. Nee mij niet gezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:02 schreef knoopie het volgende:
[..]
Precies. Nu even je zuurdesemdeeg maken, dan kan je het vanavond bakken en heb je morgenochtend vers brood. En ook nog veel goedkoper dan vergelijkbaar brood als je dat zou kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |