Goed idee, maar waar kan ik aan bezuinigen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:31 schreef herverwijderd het volgende:
Dan moet je hier en daar bezuinigen. Maak eens een lijstje van je uitgaves zodat we met je mee kunnen denken.
Nou, als ik de gemiddelde boomer moet geloven moet je gewoon minder avocado toast eten en zelf koffie zetten thuis in plaats van buiten de deur koffie te drinken, en dan heb je binnen no time je hele arm vol armbanden en als bonus nog een ring om elke vinger ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:33 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Goed idee, maar waar kan ik aan bezuinigen?
Met zo'n lauwe armband wil je natuurlijk gezien worden, en gezien worden kost geld. Het heeft geen zin om thuis te blijven zitten.
Op kantoor is het wel echt een fashion item wat indruk wekt, maar ik wil het ook buiten kantoor showen en dat kost geld niffo
Turkije, meteen te combineren met een ultra inclusieve vakantie daar.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:37 schreef knoopie het volgende:
Buddha 2 buddha? Dus de ene dikzak verkoopt het aan de andere dikzak?
Daarnaast denk ik dat elke kamper je wel kan vertellen waar je goedkoop een schakelketting kan kopen.
In het all-inclusive hotel in Antalya vindt hij waarschijnlijk meer dan genoeg Buddha-figuren met bijbehorende schakelketting.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Turkije, meteen te combineren met een ultra inclusieve vakantie daar.
precies ik zie elke dag duizenden jongeren op het terras, als ze de dat niet deden hadden zo een ketting gespaardquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:39 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nou, als ik de gemiddelde boomer moet geloven moet je gewoon minder avocado toast eten en zelf koffie zetten thuis in plaats van buiten de deur koffie te drinken, en dan heb je binnen no time je hele arm vol armbanden en als bonus nog een ring om elke vinger ook.
quote:
Dan ook nog elkaar een +1 geven, wat een stelletje nichten zeg..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het enige dat ie managed zijn pallets en z'n Grindr dates
Misschien een keer langs Hans Anders schele?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
[..]
Dan ook nog elkaar een +1 geven, wat een stelletje nichten zeg..
Nu heb ik ze ook beide een +1 gegeven, gewoon om jou te sarren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
[..]
Dan ook nog elkaar een +1 geven, wat een stelletje nichten zeg..
Meer WC's gaan managen, dan heb je genoeg geld om je armbandjes te showen tijdens het schrobben van de plee!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:33 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Goed idee, maar waar kan ik aan bezuinigen?
Met zo'n lauwe armband wil je natuurlijk gezien worden, en gezien worden kost geld. Het heeft geen zin om thuis te blijven zitten.
Op kantoor is het wel echt een fashion item wat indruk wekt, maar ik wil het ook buiten kantoor showen en dat kost geld niffo
Dus daar gaat dat IKB naartoe dat ik jaarlijks aan iedereen beschikbaar stel... man man man...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:30 schreef C.L.Werner het volgende:
Business 2 Business?
Neen, buddha to buddha. Kaolo lauwe sieraden waar je boi graag zijn vakantiegeld en ambtenaren IKB aan besteed. Je boi heeft echter deze armband al gekocht:
[ afbeelding ]
Waardoor er geen doekoe meer is voor deze:
[ afbeelding ]
Klacht: mooie armbanden te duur voor je skeere boi
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |