Vooral de Biden family met hand en tand verdedigenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie je een hoop doen hier, maar lachen?
Wat zouden ze moeten laten zien en waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:54 schreef Homey het volgende:
Totale stilte in de media.
Het bewijs dat er een filter is dat bepaalde ontwikkelingen in de doofpot stopt. En die filter werkt voor alle MSM.
En goed om te zien dat GeenStijl onafhankelijk genoeg is dat zij hier wel een artikel aan kunnen wijden.
Dat is een topic waard omdat het de zoon van de president is, andere crack-junks gaan gewoon op straat dood.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:52 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit topic gaat over iemand die naakt voor een spiegel staat? En waarom is dat eigenlijk een eigen topic waard?
Nou vertel eens, wat is er zo belangrijk aan één of andere drugsverslaafde zijn verrichtingen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:54 schreef Homey het volgende:
Totale stilte in de media.
Het bewijs dat er een filter is dat bepaalde ontwikkelingen in de doofpot stopt. En die filter werkt voor alle MSM.
En goed om te zien dat GeenStijl onafhankelijk genoeg is dat zij hier wel een artikel aan kunnen wijden.
Dit is meer iets voor SHO dan? Is dat wat je wil zeggen? Want meer dan Privè/Weekend/Story-niveau is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is een topic waard omdat het de zoon van de president is, andere crack-junks gaan gewoon op straat dood.
Ik probeer het verschil uit te leggen tussen een presidents-zoon en gewoon een burger die drugs gebruikt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is meer iets voor SHO dan? Is dat wat je wil zeggen? Want meer dan Privè/Weekend/Story-niveau is het allemaal niet.
Een NWS-topic omdat een crack-junk een crack-junk is? De lat ligt wel erg laag dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is een topic waard omdat het de zoon van de president is, andere crack-junks gaan gewoon op straat dood.
Aha. En dat is een NWS-topic waard omdat?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik probeer het verschil uit te leggen tussen een presidents-zoon en gewoon een burger die drugs gebruikt.
Waarom denk je dat die sekswerkers overal foto s van maken?
Als je die verkoopt ben je binnen.
Dat is het verschil.
De man is al in de 50. Daar is geen verschil meer tussen dus, al minstens 32 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik probeer het verschil uit te leggen tussen een presidents-zoon en gewoon een burger die drugs gebruikt.
Precies wat ik zeg dus, Privè/Weekend/Story-niveau.quote:Waarom denk je dat die sekswerkers overal foto s van maken?
Als je die verkoopt ben je binnen.
Dat is het verschil.
Ja, dat kan toch iedereen tegen Joe Biden gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Aha. En dat is een NWS-topic waard omdat?
Biden fans stoppen het liever in de doofpot, dat gaat helaas niet meer lukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch iedereen tegen Joe Biden gaan gebruiken.
Er zijn toch al vragen over gesteld.
Hoe dan? Hoe ga je de verrichtingen van een volwassen man tegen Biden gebruiken, als die man niet voor Biden werkt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er zijn toch al vragen over gesteld.
Wat valt er in de doofpot te stoppen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Biden fans stoppen het liever in de doofpot, dat gaat helaas niet meer lukken.
Men doet daar zijn uiterste best voor inderdaad. Maar mensen die een beetje kunnen nadenken snappen dat de ouders van iemand van in de 50 niet bepaald meer aansprakelijk zijn voor wat hun kroost allemaal uitspookt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
"vragen"quote:Er zijn toch al vragen over gesteld.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:06 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat valt er in de doofpot te stoppen?
Daar hoeft-ie ook niet voor voor Biden te werken, alleen "zoon zijn van" is al genoeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe ga je de verrichtingen van een volwassen man tegen Biden gebruiken, als die man niet voor Biden werkt?
En vragen stellen, nou nou, wat heftig zeg! Elke kamervraag wereldwijd zijn eigen topic!
Waarom? Waarom is de 'zoon zijn van' genoeg?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar hoeft-ie ook niet voor voor Biden te werken, alleen "zoon zijn van" is al genoeg.
Genoeg voor wat precies?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar hoeft-ie ook niet voor voor Biden te werken, alleen "zoon zijn van" is al genoeg.
Maar ik moet gaan werken, denk jij er maar het jouwe van
okee, best wel creepy.. maar de man probeert amicaal te doen voor de camera, opa biden of zoiets. als hij een pedo was, zou hij dan in tal van foto momenten kindertjes gaan betasten? lijkt me niet.quote:
beide, meth is nieuwer, crack was een epidemie in de jaren 80-90.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:37 schreef Twiitch het volgende:
Crack moet wel heel erg lekker zijn als zelfs de rijken der aarde eraan beginnen. Dacht dat het de drug bij uitstek voor de ghettodwellers was.
Edit: Of denk ik nu aan crystal meth? Sorry, ben drugmaagd
Appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 03:27 schreef Za het volgende:
Hier had een zoon van Trump niet mee weggekomen, het zou 24/7 op de journaal en talkshows zijn.
Dit is 'normaal' voor hem. Kan je nagaan hoe hij doet als de camera's uit staan..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
okee, best wel creepy.. maar de man probeert amicaal te doen voor de camera, opa biden of zoiets. als hij een pedo was, zou hij dan in tal van foto momenten kindertjes gaan betasten? lijkt me niet.
Vertel eens. Wat doet hij als de camera's uitstaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dit is 'normaal' voor hem. Kan je nagaan hoe hij doet als de camera's uit staan..
Dat maakt Trump allemaal geen betere president. Hem gaan verdedigen met wat Biden allemaal verkeerd doet heeft weinig zin.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou in dit geval deed opa Biden het afgelopen week niet veel beter met zijn “repeat the line”.
En dat is dan president
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |