Die waren toen op de brommer.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al had Griekenland natuurlijk topsprinters toen ze nog allemaal pilletjes gebruikten, hahaha!
Die schrikt zich een ongeluk.quote:
Motor*quote:
Maar daarmee zijn niet twee vliegen in één klap te slaanquote:
Weet jij wat ongeveer het wisselvoordeel is? Meer dan een seconde zal het toch niet zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, die race van Klaver
Eindelijk live, mooi op tijd voor de prelims van de 100m
Die hadden destijds een paar goede doktoren ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet ook nog dat Fani Chalkia toen ineens mondjes ging snoeren op de OS, en een wedstrijdje later was zij ook ineens positief. Ach.
Goede vraag. Op basis van de andere tijden zal het zeker geen volle seconde zijn lijkt me, het zegt vooral wat dat ze best ruim de snelste split had.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weet jij wat ongeveer het wisselvoordeel is? Meer dan een seconde zal het toch niet zijn?
Ja, dan is in ieder geval in topvorm gezien haar PR van 50,8.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede vraag. Op basis van de andere tijden zal het zeker geen volle seconde zijn lijkt me, het zegt vooral wat dat ze best ruim de snelste split had.
Dat was echt nét iets te vroeg voor mijquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet ook nog dat Fani Chalkia toen ineens mondjes ging snoeren op de OS, en een wedstrijdje later was zij ook ineens positief. Ach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was echt nét iets te vroeg voor mij
Wel meegekregen volgens mij, maar net niet bewust genoeg om het me echt te herinneren. Wel de gouden race van Hicham El Guerrouj, toen moest ik eigenlijk al slapen maar ik had stiekem de radio op Radio 1 staan en weet het commentaar nog ongeveer2004 waren mijn eerste Spelen, voornamelijk door mijn vader werd er geregeld Hockey, Zwemmen en Atletiek gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Malle Mexi toch.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen ik heel klein was schreef ik wel eens Malle dieven.
Dit slechts als een stukje duiding.
Ik denk het niet. #viesdikquote:
Aan 2002 heb ik meer herinnering dan 2004 denk ik. Uytdehaage die onder de dertien minuten reed, ik was me er zeker heel bewust van dat dat bijzonder wasquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste *Zomerspelen trouwens. Al had ik in 2000 al wel eens de namen Huizinga, vd Hoogenband en de Bruijn voorbij horen komen.
In 2002 Van Velde wel zien winnen enzo.
Nee #viesdikquote:
Zonder training en handgetimed en op een afgetrapte baan in Brazilië en zonder warmup en in de bloedhitte deed ik er ongeveer 14-15 seconden over, wie weet hoe het met een tijdje sprinttraining zou gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |