Nu alweer 2x net geen finaleplaatsquote:
Dat was het denk ik op de OS ook wel geweest als Angela niet het gevoel had dat die ook voor goud kon gaan waardoor die te hard startte.quote:
Tokyo revisitedquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu alweer 2x net geen finaleplaats
Dat was jammer jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was het denk ik op de OS ook wel geweest als Angela niet het gevoel had dat die ook voor goud kon gaan waardoor die te hard startte.
Zeker. Al was het wel een leerschool waar hij later wat een had.quote:
Waarschijnlijk dezelfde, maar dan Bol voor Saalberg.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:08 schreef Szura het volgende:
Weten we al wie de vinale gaan lopen voor Nederland?
Bolgodinquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde, maar dan Bol voor Saalberg.
Ja. Dat kijk ik morgen dus wel terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Finale van dit gemengd wissel 400 is om 04:50?
Ja, het is in Amerika he!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Finale van dit gemengd wissel 400 is om 04:50?
En Micronesië!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, nu de heats met B-landen in het sprinten als Griekenland, Libanon en de Marshalleilanden!
Kostas Kenteres vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, nu de heats met B-landen in het sprinten als Griekenland, Libanon en de Marshalleilanden!
Die waren toen op de brommer.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al had Griekenland natuurlijk topsprinters toen ze nog allemaal pilletjes gebruikten, hahaha!
Die schrikt zich een ongeluk.quote:
Motor*quote:
Maar daarmee zijn niet twee vliegen in één klap te slaanquote:
Weet jij wat ongeveer het wisselvoordeel is? Meer dan een seconde zal het toch niet zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, die race van Klaver
Eindelijk live, mooi op tijd voor de prelims van de 100m
Die hadden destijds een paar goede doktoren ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet ook nog dat Fani Chalkia toen ineens mondjes ging snoeren op de OS, en een wedstrijdje later was zij ook ineens positief. Ach.
Goede vraag. Op basis van de andere tijden zal het zeker geen volle seconde zijn lijkt me, het zegt vooral wat dat ze best ruim de snelste split had.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weet jij wat ongeveer het wisselvoordeel is? Meer dan een seconde zal het toch niet zijn?
Ja, dan is in ieder geval in topvorm gezien haar PR van 50,8.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede vraag. Op basis van de andere tijden zal het zeker geen volle seconde zijn lijkt me, het zegt vooral wat dat ze best ruim de snelste split had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |