Ja, normaal zakt ze terug na 300m maar leek zeer sterk tot het einde nuquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaver leek hem sterk door te trekken.
Die vervangen we dan ook in principe voor Bol in de finalequote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
Die laatste van NL heeft echt een vreemde techniek.
Die leek inderdaad beter vol te houden dan bij haar individuele races.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaver leek hem sterk door te trekken.
Bol loopt niet voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die vervangen we dan ook in principe voor Bol in de finale
Ze gaf zelf aan dat de coach dat beslist. Dus grote kans van wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bol loopt niet voor zover ik weet.
Interview vandaag zei ze dat ze de finale in principe wel loopt tenzij de coaches iets anders bepalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klaver toch?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi. Dan toch weer een goede medaillekans, zeker als Klaver weer een 49,5 split loopt!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze gaf zelf aan dat de coach dat beslist. Dus grote kans van wel.
Aerodynamisch loopt Saalberg niet nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
Die laatste van NL heeft echt een vreemde techniek.
Klaver heeft wel een historie van een mindere finale tov voorrondes en dan meestal met meer tijd ertussen dan op dit WK.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat is mooi. Dan toch weer een goede medaillekans, zeker als Klaver weer een 49,5 split loopt!
Schouders omhooggetrokken, ellebogen wijduit.. En dat was niet op het eind toen ze moe was.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aerodynamisch loopt Saalberg niet nee.
Plus heel erg zwaaiend met haar armen links en rechts.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schouders omhooggetrokken, ellebogen wijduit.. En dat was niet op het eind toen ze moe was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |