Aan de ene kant wel, aan de andere kant moet je als sporter wel weten dat een visum voor Amerika lang kan duren en gewoon op tijd met dat proces beginnen en op tijd op twitter/instagram klagen dat je visumaanvraag te lang duurt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 06:46 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft toch ook een geitenland he, élk groot sportevenement is het weer raak met sporters uit allerlei niet-Westerse landen die er niet in mogen.
We hebben dus 4 publieke omroepen met rechten (NL, Belgie, UK en Duitsland) en niemand die het in de avond consequent uitzendt en ondertussen allemaal wel lekker miljoenen belastinggeld betalen voor de rechten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland zendt ook hoofdzakelijk in de nacht uit zie ik
erg jammer
Maar het gebeurt ook elke keer weer dat sporters/bonden er gewoon lang vooraf mee beginnen, maar dan aan het einde geweigerd worden. Vaak zijn het ook geen Australiërs of Noren of Nederlanders of Japanners, maar Afrikanen en Iraniërs.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant moet je als sporter wel weten dat een visum voor Amerika lang kan duren en gewoon op tijd met dat proces beginnen en op tijd op twitter/instagram klagen dat je visumaanvraag te lang duurt.
Mensen hier hebben vaak niet door hoe bizar kut en moeilijk het is om naar vreemde landen te reizen als je niet uit de EU komt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het gebeurt ook elke keer weer dat sporters/bonden er gewoon lang vooraf mee beginnen, maar dan aan het einde geweigerd worden. Vaak zijn het ook geen Australiërs of Noren of Nederlanders of Japanners, maar Afrikanen en Iraniërs.
Sportevenementen in de VS zijn wat dat betreft kutter dan in de meeste andere landen.
En dan met name de VS. Bij evenementen in de meeste landen, zowel Westers als niet-Westers, speelt dit probleem beduidend minder dan bij de VS. Niet dat het dan nooit speelt, maar wel veel minder vaak dan bij de VS.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:34 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Mensen hier hebben vaak niet door hoe bizar kut en moeilijk het is om naar vreemde landen te reizen als je niet uit de EU komt.
Dat wordt over zes jaar ook weer een leuke rubriek jaquote:Op donderdag 14 juli 2022 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het gebeurt ook elke keer weer dat sporters/bonden er gewoon lang vooraf mee beginnen, maar dan aan het einde geweigerd worden. Vaak zijn het ook geen Australiërs of Noren of Nederlanders of Japanners, maar Afrikanen en Iraniërs.
Sportevenementen in de VS zijn wat dat betreft kutter dan in de meeste andere landen.
Nouja, ik neem aan dat ze wel een livestream hebben of de WA feed doorzetten. Maar het feit dat je daardoor niet terug kunt kijken is erg storend.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We hebben dus 4 publieke omroepen met rechten (NL, Belgie, UK en Duitsland) en niemand die het in de avond consequent uitzendt en ondertussen allemaal wel lekker miljoenen belastinggeld betalen voor de rechten.
Olympische atleten hebben een speciale status geloof ik.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt over zes jaar ook weer een leuke rubriek ja
Ook de wildcards enzo? Wat lief van zequote:Op donderdag 14 juli 2022 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Olympische atleten hebben een speciale status geloof ik.
Stop eens met die mixed rommel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:35 schreef wimderon het volgende:
Belgium
Poland
Nigeria
United States
Italy
Japan
Netherlands
Great Britain & NI
Zware heat voor de 4x400 mixed
Vraag is wel wat nu de bijnaam is van de Belgische 4x400 mixed ploeg, Belgium Torneetahs?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:35 schreef wimderon het volgende:
Belgium
Poland
Nigeria
United States
Italy
Japan
Netherlands
Great Britain & NI
Zware heat voor de 4x400 mixed
Finale om 22:00 lokale tijd is dan hier in de middag.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joepie, over 3 jaar in Japan. Dat wordt helemaal leuk met tijden
Finales zijn dan onder werktijd en de ochtendsessies die dus moeilijker terug te kijken zijn (maar misschien dan dus wél live op tv zijn bij Sporza/NOS/BBC) zijn diep in de nacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Finale om 22:00 lokale tijd is dan hier in de middag.
Dat heb ik toch wel liever.
Misschien zitten we dan ook wel in dezelfde tijdzone als Engeland dat scheelt weer een uur.
Database is closed for maintenance or a process is running for adding new resultsquote:
Ik neem aan dat Oosterwegel en de mentaal instabiele Vetter progressie hebben gemaakt en dus Thiam nu gewoon verslaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al zendt Sporza nu de avondsessies alleen online uit blijkbaar.
Hoewel, vanaf maandag wel live. Lijkt ook een gevalletje 'te veel uitzendtijd' of zoiets, maar het is niet alsof ze dat niet kunnen verkopen in de nacht.
EDIT: Oh ze zenden alleen uit als Thiam moet (lol)
NOS heeft trouwens GEEN stream voor de ochtendsessie zover ik zie
Volgens mij zendt de NOS gewoon uit van 2 tot 5.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:10 schreef heywoodu het volgende:
NOS heeft veertig minuutjes in het schema op TV vannacht, lekker hoor.
Oosterwegel verwacht ik eigenlijk gewoon de jaardip na een topjaar van, op Götzis had die het ook niet. Vetter was daar degelijk, maar gooide een bizarre speer om toch een NR te halen. Dat wordt lekker verkijken op de voorkast dus, daar moet Vetter ruime voorsprong pakken voor speer wil ze kans maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Oosterwegel en de mentaal instabiele Vetter progressie hebben gemaakt en dus Thiam nu gewoon verslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even bij Norton gekeken waar ze VPN's van aanbieden. Ik heb wat hoop op Ierland, Roemenië en Singapore.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |